Aihe: Andyn skepat
1 2 3
migeboy
21.10.2003 21:01:51
Eh, rahansa ryypänneillä ihmisillä on harvemmin käsittääkseni rahaa ostaa Zemaitista?

Niin. Eli johtopäätös on se, että Andy ei oo ryypänny kaikkia rahojansa. Kerrottakoon tällänen asia.
Steve McBeach
21.10.2003 21:01:58
Minusta se vaikuttaa alkoholisoituneelta, valehtelevalta,perseaukiselta ressukalta, ja noita sen kitaranomistus-juttuja en usko ollenkaan.

Käsittääkseni tässä viestiketjussa on kyse siitä, että mitä kitaroita Andyllä on (nähty viime aikoina soittavan livenä jne.) eikä siitä mitä mieltä sinä tai kuka tahansa muu on Andystä. Eipä Andy aina totta puhukkaan, siksipä olen tässä maininnut vain niitä kitaroita mitä olen Andyllä oikeasti nähnyt. Ihmetyttää vaan tuollainen asenne, että aina kun on täällä Andystä jotain asiallista keskustelua niin ihmisten täytyy tulla heittämään kaikenlaista asiattomuutta kehiin.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
migeboy
21.10.2003 21:41:16
Vox wah-wah (joku taisi jo mainita). Sitten joku flanger tai tremolo. Ja vielä delaytä ja reverbiä. Näin siis tuntuu keikoilla olevan. Reverbit-ja säröt tosiaan tulevat vahvistimesta, delayn luulisi tulevan jostain polkimesta, mutta en tiedä mistä. Voi kyllä olla myös räkkilaite.

Oukei. Tuo valas asiaa ainakin jonkun verran.
Sammakko
21.10.2003 21:58:27

Käsittääkseni tässä viestiketjussa on kyse siitä, että mitä kitaroita Andyllä on (nähty viime aikoina soittavan livenä jne.) eikä siitä mitä mieltä sinä tai kuka tahansa muu on Andystä.

Ne kitarat millä se soittaa voi moni olla lainassa joltakin.
Olen satiainen.
Joees
21.10.2003 22:20:52
Andyllä on yhdessä Les Paulissaan Ruokankaan mikit. Näkyypi joissain kuvissa ja Ruokangas itse on myös kertonut asian näin olevan.
Groooove is in heart!
skebajaba
21.10.2003 22:53:01
tohon andyn dokaamiseen...
niin eiköhän niillä rahaa oo jos muijan vanhemmat on rikkaita ja ei ne hanoin levytkään niin huonosti myy...jenkeissähän menee hanoita aika paljonki vielä, ja japanissa...

mut en sit tiedä...
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Sammakko
21.10.2003 23:53:37

tohon andyn dokaamiseen...
niin eiköhän niillä rahaa oo jos muijan vanhemmat on rikkaita ja ei ne hanoin levytkään niin huonosti myy...jenkeissähän menee hanoita aika paljonki vielä, ja japanissa...

mut en sit tiedä...

Andy hehkuttaa aina miten suosittu hanoi on ja on ollut. Herää epäilykset onkos se muka nyt niin vitun suosittu mitä herra hulkko itse väittää. On tehnyt itestään vähän suuremman tähden ku mitä on.
Olen satiainen.
Joees
22.10.2003 00:26:21
Kyllähän Hanoi on oikeasti aika suosittu, etenkin japseissa ja briteissä. Taitaa se jenkkilässäkin aika tunnettu olla.
Groooove is in heart!
Jani The Rock
22.10.2003 09:23:05

Täällähän on näköjään paikalla Suomen Hanoi Rocks -asiantuntijoiden top kymppi kokonaisuudessaan.
I`m a rockabilly MAADMANN!!! -Screaming Lord Sutch
Sami Koivisto
22.10.2003 11:55:10

Andyllä on yhdessä Les Paulissaan Ruokankaan mikit. Näkyypi joissain kuvissa ja Ruokangas itse on myös kertonut asian näin olevan.

Toi Andyn LP on Luodon Pasin tekemä ja Andyhän käyttää sitä aikas paljo keikoilla.
"This goes to eleven"
Joees
22.10.2003 13:36:51
Toi Andyn LP on Luodon Pasin tekemä ja Andyhän käyttää sitä aikas paljo keikoilla.

Kiitoksia tarkennuksesta. Itse olen kyllä juu monia kuvia nähnyt missä tuo kyseinen kitara on keikalla mukana.
Groooove is in heart!
migeboy
22.10.2003 15:55:06

Noin olen mäkin huomannut asian olevan. Kuvan pitäs olla jossakin päin nettii.
moikki
22.10.2003 19:51:21
Vox wah-wah (joku taisi jo mainita). Sitten joku flanger tai tremolo. Ja vielä delaytä ja reverbiä. Näin siis tuntuu keikoilla olevan. Reverbit-ja säröt tosiaan tulevat vahvistimesta, delayn luulisi tulevan jostain polkimesta, mutta en tiedä mistä. Voi kyllä olla myös räkkilaite.

Costello kertoi että sillä on just joku delay pedaali mutta en muista tarkemmin mikä delay.
Let`s rock like fuck! by Mike Monroe
migeboy
19.11.2003 17:51:31
Costello kertoi että sillä on just joku delay pedaali mutta en muista tarkemmin mikä delay.

Löytyykö mistään päin nettii Costellon kamalistaa? Aattelin vaan kun tuli tässä mieleen. Missä se muuten kerto ton? Onks se juttu netissä tai jossakin lehessä?
Enska
19.11.2003 19:16:09 (muokattu 19.11.2003 19:29:23)
Löytyykö mistään päin nettii Costellon kamalistaa? Aattelin vaan kun tuli tässä mieleen. Missä se muuten kerto ton? Onks se juttu netissä tai jossakin lehessä?

Popedan kotisivuilla on muistaakseni linkki minkä takaa löytyy ainakin Costellon kitarat.

edit: tässäpä suora osoite kitaroihin: http://yritys.soon.fi/costello/kuvat_kitarat.htm

edit2: ja kamoista sen verran että Tech21:n PSA-1:stä ei Costin viimeisimmässä keikkaräkissä ollut. Tilalle oli tullu Pod Pro josta lähti vaan linjasignaali miksaustiskiin. Costilla tulee siis kaapista pihalle vaan Kettusen soundi. Taisipa styrkkarissa olla luupissa joku Rocktronin multiefektikin jos en nyt aivan väärin muista. Se Peaveyn 5150 on sillä vaan varakoneena.
Vittu tää ole mikään Kari Vepsä!
Steve McBeach
19.11.2003 21:49:13
edit2: ja kamoista sen verran että Tech21:n PSA-1:stä ei Costin viimeisimmässä keikkaräkissä ollut. Tilalle oli tullu Pod Pro josta lähti vaan linjasignaali miksaustiskiin. Costilla tulee siis kaapista pihalle vaan Kettusen soundi. Taisipa styrkkarissa olla luupissa joku Rocktronin multiefektikin jos en nyt aivan väärin muista. Se Peaveyn 5150 on sillä vaan varakoneena.

Näin siis Popedan keikoilla otaksun?
Hanoin keikoilla Costi on ainakin viimeksi kun näin soittanut Marsun JCM 900:sen läpi, ilman mitään efektejä.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
migeboy
19.11.2003 21:50:29
Näin siis Popedan keikoilla otaksun?
Hanoin keikoilla Costi on ainakin viimeksi kun näin soittanut Marsun JCM 900:sen läpi, ilman mitään efektejä.

Noin se voi varmasti ollakkin. Eri bändit - Eri kitarat, efektit ja styget.
Enska
19.11.2003 22:53:47
joo, elikkä Popedan keikalla oli noi kamat. Marsua on tosiaan Costi käytellyt hanoin kanssa.
Vittu tää ole mikään Kari Vepsä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)