Aihe: Ruisrock 2006
1 2 3 4 540 41 42 43 44
Tarkastaja
12.07.2006 01:50:58
vai ei danko jones sytyttänyt yleisöä?

Mun mielestä sytytti vähän liikaa kun niitä pellejä oli heti repimässä vaatteista ja sinkoilemassa päälle.
A.Starving
12.07.2006 11:47:00 (muokattu 12.07.2006 11:47:20)
Taidampa sitten lähtä! Auta armias jos on ihan paska ;)

No ei kyllä ollut paska sitten millään mittapuulla. Hullu meininki, ehkä paras ikinä. Jakso vielä vetää siinä helteessä pitempään kun puolet yleisöstä, huh huh! Hiki tuli.
pardy
12.07.2006 12:30:12

Lehdestä luin että siellä olisi turvatarkastus ylttänyt jopa naisten hameiden alle. Onko näin? Se jos mikä on nimittäin asia joka on käsittämättömän törkeää. Tosin voi olla että sekin oli taas jonkun yhden mulkun järkkärin aikaansaannoksia.
Jytäurpo
12.07.2006 13:30:40
WHAAAAT?!?!?! Bellrays kympillä TAvastialla? Ei helv. etten sanois! Voi perseensuti kautta Katri. Kovasti olis huvittanu ko. bändi nähdä Ruissalossa, mut halusin myös nähdä futiksen finaalin. Enkä tienny tästä Tavastiasta mitään. Perseen perser.

Olipa muuten aivan stanan kova tuo Tavastian keikka! Paras keikka minkä olen tänä vuonna nähnyt.
Dillinger!
elbowski
12.07.2006 13:45:43
Lehdestä luin että siellä olisi turvatarkastus ylttänyt jopa naisten hameiden alle. Onko näin? Se jos mikä on nimittäin asia joka on käsittämättömän törkeää. Tosin voi olla että sekin oli taas jonkun yhden mulkun järkkärin aikaansaannoksia.

Kyllä, ystäväni hameen alle yritettiin tosiaan katsoa, mutta onneksi hän onnistui sen estämään. En vain ymmärrä, jos noin siveetön on järkkäreiden meno, niin eikö sitten pitäisi turvatarkastusstandardiksi laittaa että kaikki riisuu vaatteensa siitä läpi mentäessä?

Ja tosiaan, munistakin osa melkein kouraisi.
Raivo määrää nuotin
Toveri
12.07.2006 13:50:04

Ja tosiaan, munistakin osa melkein kouraisi.

Sama Raumalla juhannuksena. Oli kyl hauskaa, mulla ei ollut mitään laukkua mukana ja vaatetuksena shortsit ja kengät. Herra Järkkäri sitten ajattelee, että "jaa, tossa on joku kuhmura, onko PULLO?!?!?" ja käsi haarojen väliin.

Ei ollut, ei.
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
rrroope
12.07.2006 15:01:01
Multa semmoinen tyttöjärkkäri kopeloi jalkovälin lauantaina. Ei se mua yhtään harmittanut. Sunnuntaina olin kyllä vähän pettynyt kun en saanutkaan genitaalitarkastusta. Pitäähän sitä saada rahoilleen vastinetta. Mut nii, ei kai kaikki tykkää.
Artist
12.07.2006 15:33:37 (muokattu 12.07.2006 15:36:25)

Jos meininki on oikeasti mennyt tuohon niin järkkärit vaihtoon, tai en enää kusekaan ko. festarin suuntaan.

Täytyy kyllä kuitenkin sanoa, että itse olin positiivisesti yllättynyt kohtaamieni järjestysmiehien toiminnasta ja käytöksestä, eivätkä järjestelytkään ihan niin huonot olleet kuin muistin/pelkäsin.
"You can take away my temple, but you can't take away my hill, you can pass those pearls before me, I've got an iron steel will."
goddess
14.07.2006 02:55:26
Juu. Vähän minäkin näin äiti-ihmisenä ja hame päällä hämmästyin "läheistä" kontaktia järkkäreiden suunnasta. Olisin hyvin ymmärtänyt, että nainen tutkiin naisen ja mies miehen, mutta Ruisrockissa ei katsottu ikään eikä sukupuoleen. Tai no.. Ikään ja pukeutumiseen kyllä.

Minulla oli äitiee-vaatteet päällä (hamer ja T-paita) rock -tyylin sijasta (normaali farkut-bootsit-nahkatakki) eikä mitään tutkittu kovinkaan tarkkaan. Teini-ikäinen lapseni sen sijaan tarkastettiin kuin suur rikollinen. Ja vielä poikalapsi naisjärkkärin toimesta. Ei välttämättä mikään mieltä ylentävä kokemus, mutta tietääpähän seuraavan kerran.

Mitä tästä opimme? Emme sitten kerta kaikkiaan yhtään mitään...
carlos
14.07.2006 14:41:16
Olisin hyvin ymmärtänyt, että nainen tutkiin naisen ja mies miehen, mutta Ruisrockissa ei katsottu ikään eikä sukupuoleen.
__

Mitä tästä opimme? Emme sitten kerta kaikkiaan yhtään mitään...

Siinä jonottaessa kyllä näki, onko tutkimassa nainen vai mies. Tähän pystyi siis itse vaikuttamaan, jos vain halusi.
Don't waste your time or time will waste you.
deeber
14.07.2006 20:07:47
Vikana iltanu kun käveltiin pois festari alueelta niin jotkut huuteli että: vou vou vou mitä pallorallia. hitto että repesin ja naurattaa vieläkin, ja kun ne hoki sitä koko ajan. kuuliko kukaan muu tai pyöriikö itse huutelijat täällä.
En jäänyt aivan yksin, on suru lohtunani
joonasvalve
14.07.2006 22:40:35 (muokattu 14.07.2006 22:42:33)

Totta oli seurueemme naisjäsenen mukaan.

Ja setä koki myös tarvetta kokeilla etumustani.

(edit: vähän siistimpi ilmaus)
Uuuguli....guuguli
joonasvalve
14.07.2006 22:43:55
Siinä jonottaessa kyllä näki, onko tutkimassa nainen vai mies. Tähän pystyi siis itse vaikuttamaan, jos vain halusi.

Juu mutta eka kerralla ei varmaan voi tietää mitä vittua tulee tapahtumaan ennen kun käsi on jo jossain ikävässä paikassa
Uuuguli....guuguli
the Gas Fuzz
21.07.2006 14:05:54
N.Y.DOLLS oli kyllä parasta mitä vähäänaikaan olen livenä nähny/kuullu... tai oikeastaan se on paras keikka missä ikinä olen ollut. Kuitenkin on tullut tässä vuosien varrella nähtyä Dankoa,t.s.o.o.l., johnny thunders,siekkarit,moby,depeche mode,qotsa,fu manchu,stooges,rollarit,krakatau,fleimarit,rhcp,atomic swing,electric blue peggy sue... Mut makuasiathan ovat subjektiivisia,tai sit ei.
Cathi777
23.07.2006 21:10:48

N.Y.DOLLS oli kyllä parasta mitä vähäänaikaan olen livenä nähny/kuullu... tai oikeastaan se on paras keikka missä ikinä olen ollut. Kuitenkin on tullut tässä vuosien varrella nähtyä Dankoa,t.s.o.o.l., johnny thunders,siekkarit,moby,depeche mode,qotsa,fu manchu,stooges,rollarit,krakatau,fleimarit,rhcp,atomic swing,electric blue peggy sue... Mut makuasiathan ovat subjektiivisia,tai sit ei.

No et oo kyllä kovin kovia keikkoja sitten noilta bändeiltä nähnyt jos Dollsien tämä keikka paras oli. Aika keskinkertainen setti ja biisit tasapaksun kuuloisia. Voi, kun olisi nähnyt tämän bändin silloin "loistoaikoina".
Only pop music can break my heart...
Hiku
25.07.2006 12:50:11
Vikana iltanu kun käveltiin pois festari alueelta niin jotkut huuteli että: vou vou vou mitä pallorallia. hitto että repesin ja naurattaa vieläkin, ja kun ne hoki sitä koko ajan. kuuliko kukaan muu tai pyöriikö itse huutelijat täällä.

Tälle samalle jutulla revettiin kavereiden kanssa oikein huolella :D
Jos se ei sovi, niin se laitetaan sopimaan!
Artist
25.07.2006 13:16:11 (muokattu 25.07.2006 13:26:12)
No et oo kyllä kovin kovia keikkoja sitten noilta bändeiltä nähnyt jos Dollsien tämä keikka paras oli. Aika keskinkertainen setti ja biisit tasapaksun kuuloisia. Voi, kun olisi nähnyt tämän bändin silloin "loistoaikoina".

No, suurin osahan noista biiseistä oli vanhoja, joten ei se sen kummempaa olisi ollut bändin loistoaikoinakaan siltä osin. Se taas sitten on eri juttu oisiko esim. Johansenin laulu toiminut siihen aikaan paremmin (tosin voi olla, että se silloinkin olisi ollut sitä yhtä nuottia ilman nyansseja). Tosin, mun mielestä Dollsin kuuluukin juuri tuolta kuulostaa, enkä oikein mitään muutakaan osannut odottaa. Eli hyvin vetivät, mutta toimisi paremmin klubissa.

Niin joo, ja ois se kiva jos Jerry Nolan olisi kannuissa, kukaan ei vedä sitä rock-komppia samalla tapaa.

Tosin eipä tuo Dolls nyt kummoinen ollut Stoogesiin verrattuna, mutta mikäpä olisi, joten ei ole reilua verrata.
"You can take away my temple, but you can't take away my hill, you can pass those pearls before me, I've got an iron steel will."
kivi
31.07.2006 19:56:38

Äläs nyt dissaa, kun toinen kerran on innoissaan.

Keikoilla fiilikseen vaikuttaa muutkin asiat kuin rockpoliisitaulukossa listatut. Mä myös olin erittäin fiiliksissä NY Dollsista, vaikka onhan tässä tullut elämässä parempiakin vetoja (ja David JoHansenia selvempiä solisteja) nähtyä. Siltikin - NY Dolls lavalla oli mulle sellainen asia, että siinä ei voi olla mitään väärin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 540 41 42 43 44
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)