Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: M-netin rumpalien keskinäiset suhteet?
1 2 3 4 5 6 7 8
pearl
14.07.2006 20:44:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelinpa ihan mielenkiinnosta tehdä tällaista pientä galluppia, että tuntevatko m-netin rumpalit kuinka hyvin toisensa ja mistä yhteyksistä. Itse nyt voin aloittaa, kun ketjunkin perustin.
 
Hyvin tunnen nimimerkit fagermeister (myin hälle entiset rumpuni ja asuu melkein naapurissa) ja Wailey, joka ennen oli töissä paikallisessa musiikkiliikkeessä.
 
Ulkonäöllisesti tuttuja on aika paljonkin, ainakin kermanisu, paas ja lumpus + tietty ne, jotka kehtaavat laittaa oman pärstänsä kuvan omakuvaan.
 
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
Alpha
14.07.2006 20:47:27 (muokattu 14.07.2006 20:48:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M.netin rumpaleista tunnen ulkonäöltä ne, jotka ovat Oulun miiteissä käyneet: Stereophile, Qlqnen, Buusteri, m...hitto ehämmää muista enää. Hyviä jätkiä tuntuvat olevan he...
 
E:Hahuusko...
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
HeavyMachinery
14.07.2006 21:16:54 (muokattu 14.07.2006 21:48:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika moneen olen henk.kohtaisesti törmännyt, olavi_k:oohon melkein joka päivä.....
 
Niin ja PeeKoon kanssa oltiin aikonaan samassa opinahjossa...
 
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
Paas
14.07.2006 21:20:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ulkonäöllisesti tuttuja on aika paljonkin, ainakin kermanisu, paas ja lumpus + tietty ne, jotka kehtaavat laittaa oman pärstänsä kuvan omakuvaan.
 
Ollaanko me tavattu jossain vaiheessa? En nyt osaa heti yhdistää...
 
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Paas
14.07.2006 21:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan noita. Aika monella m.netin rumpalilla on jotakin kamaa joka on jossain vaiheessa ollut omistuksessani kiitos kamarumban ym. sattumusten johdosta.
Esim. nimimerkki Bacchuksen kanssa olen tehnyt kauppaa moneen otteeseen ja muutenkin ollaan juteltu niitä näitä.
 
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Jeltz
14.07.2006 21:38:04 (muokattu 14.07.2006 23:35:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VictimOfADown ja Shitmanek ovat tuttujani, kun Salon seudulla asutaan. Netissä tulee myös juteltua ainakin Niskamiehen, Magiz:in, Deinonychiuksen sekä K.Sunisen kanssa. Myös Dictatorsh*tin, Younin, savopien ja bluesman86:n kanssa olen ainakin joskus jutellut netissä.
 
EDIT: Mukavaa porukkaa ovat olleet, ja muihinkin rumpaleihin kiinnostaa kyllä tutustua. Messenger-osoite löytyy jäsenkuvauksesta.
 
EDIT2: Kauppoja olen tehnyt osan edellämainituista lisäksi ainakin e r s k i:n, Portnoyn, jtapanisen, moderndrummer88:n ja HCW:n kanssa.
 
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
VeeKoo
14.07.2006 21:40:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enhän mää ketään tunne, puskassa asun.
 
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
drum-monkey
14.07.2006 21:42:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnen superjalkatyön, joka ei kyllä tänne paljonkaan kirjoittele.
 
Munletti on mulletti
Pieni rumpalipoika
14.07.2006 22:01:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Drumm, Welho, Epämuusikko ja joitain muitakin varmaan joita en just muista nyt. Enempi tunnen muita ku rumpaleita.
 
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Niq
14.07.2006 22:02:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enhän mää ketään tunne, puskassa asun.
 
Oothan sä mut kerran nähny vilaukselta kun kalvoja kaupattiin, jäsen Rumpf:n kanssa ollaan paritkin peltikaupat tehty ja ddrum54:n kanssa juotiin kaffetkin oikein. Yllätys sinänsä, että kaikki tapaamiset ovat rumpukaman omistajanvaihdon yhteydessä. :)
 
Ainiin ja JanneO:ta tunnen sen verran, että samalla kylällä asustetaan ja naama näkyy sillon tällön siellä sun täällä, ko. jannu kun soittaa joka toisessa paikallisessa bändissä.
 
"I have a cunning plan" -Baldrick
pearl
14.07.2006 22:06:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ollaanko me tavattu jossain vaiheessa? En nyt osaa heti yhdistää...
 
Eipä olla, mutta tuolleen noin niinkun ulkonäöllisesti tiedän, kun tässä dada-topickissa oli puhetta hiusten pituudesta ja silloin pastesit sen linkin siihen vanhaan bändikuvaan...
 
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
ultra
14.07.2006 22:23:07 (muokattu 14.07.2006 22:24:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaupanteon mielessä olen lähinnä tutustunut drummiin ja migoon. Tiettävästi ei muita tuttavuuksia.
 
edit: niin joo ja Kosmisen bändin entinen kiipparisti on yks parhaita ystäviäni ja tuttuja aikojen takaa koko bändi..
 
I'm a gooner
Strumbali
14.07.2006 22:29:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä taida varsinaisesti tuntea tai tietää ketään, ainakaan tietoisesti. Sitten minulla on vielä niin huono muistikin, että ei muista, jos hätäisesti jossain yhteydessä on jonkun nähnyt. Eikä minulle nyt niin tärkeää ole se kirjoittajien henkilöityminen, ketään väheksymättä. Samaa latua sitä hiihdetään, tavalla tai toisella.
 
Pääasiassa kaikki kamapolitiikka on mennyt postilla, jopa pääkaupunkiseudulla.
Siitä kiitos, että täällä on ihan reilupeli ollut noissa osto/myynti jutuissa.
 
ettäjotta
Fletch
14.07.2006 22:38:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onpas aihe. Simbe ja Anonymous Jazz ovat täältä varmaan ainoita jotka olen tavannut, ja nekin jo ennen tänne rekisteröitymistä. Käyttäkää tämä tieto viisaasti ;)
 
Puffy shirt wearing, dragon slaying, classical metal playing, Olde English font using, curly headed, scallopped Strat playing, donut eatin shredders are a dime a dozen.
Kärsänpuolikas
14.07.2006 22:55:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The_Anaster on samassa koulussa, kuten Touwo ja Wizaa:kin. Olin Jombedin isonen, ja Migon kanssa olen käynyt kauppaa. Siinäpä ne kai?
 
korkuinen
Alpha
14.07.2006 23:14:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ja helkkari...Epämuusikko unohtui tuosta listasta.
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
Simbe
14.07.2006 23:29:46 (muokattu 14.07.2006 23:31:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fletch, mutta se on mulle enempi kitaristi. + Veljensä Sputnik bellanova. Taube, Remm, Epämuusikko ja Speedy - Hennalasta ainakin jotenkin tuttuja. Speedyn kanssa tehtiin myös rumpukauppoja. HeavyMachineryn tapasin ohimennen basarin vanteita ostaessani tässä viikonloppuna. Samoin Anonymous jazzin olen tavannut ohimennen.
 
Hollmi-5:n näin telkkarissa fillaroimassa, lasketaax se?
 
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä. Myytävänä Mackie SR32/4 VLZ
Sonormies
14.07.2006 23:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en tunne sitten yhtään ketään. Voisi vaikka Airto Moreiran klinikalla Porissa morjestaa, jos joku on tulossa. Itsellä vielä hiukan epävarmaa tuo meneminen, mutta katsotaan miten hallituksen kanssa neuvottelut sujuvat.
 
"Vaikka kuinka hjuva rumpali, aina haitta vähän soitto." -puolalaisen pianistin mielipide rumpalin tarpeellisuudesta orkesterissa
Master
14.07.2006 23:41:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menkää nyt hyvät ihmiset tänne. ------->>>> http://www.rumpu.net/
 
south_of_heaven
14.07.2006 23:42:54 (muokattu 14.07.2006 23:44:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minä en tunne täältä ketään "oikeassa elämässä"
 
edit. siis rumpaleista.
 
itki south_of_heaven
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «