Aihe: Fender Rumble 100/210
1
Mox
14.07.2006 15:43:27 (muokattu 14.07.2006 15:45:16)
Elikkäs kokemuksia kyseisestä composta ( http://www.thomann.de/thoiw3_fender_rumble_100210_prodinfo.html )
Varmaankin ihan laatupeli ja riittäväbändikäytössä,mutta olisi mukava kuulla käyttö kokemuksia ja kommentteja saundeista jne.

Jos kokemusta ei tästä ko. laitteesta löydy niin toki saa heittää ehdotuksia saman hintaluokan compoista (~400 euroa)
wyldeclone
14.07.2006 23:56:09
Treenikämpällä on kunnan omistamana kyseinen vahvari ja pari kertaa bändin kanssa olen kokeillut.Ihan kelpo vahvistin,hyvät soundit ja ääntä lähtee riittävästi....
" Functionless art is simply tolerated vandalism "
HjParris
15.07.2006 02:31:54
Treenikämpällä on kunnan omistamana kyseinen vahvari ja pari kertaa bändin kanssa olen kokeillut.Ihan kelpo vahvistin,hyvät soundit ja ääntä lähtee riittävästi....

Ja mullahan oli siitä eka tuotannon olevaa kamaa. Multa puuttuu pyörät alta sekä napin jolla sais ne diskovalot pois käytöstä...
Mox
15.07.2006 18:57:43
Tänään kävin kyseistä laitetta sitten testaamassa ja olin yllättynyt todella positiivisesti.Laite miellytti itseassa niin paljon että sen mukaani kaappasin :)

Bändin kanssa sitten heti soittelemaan ja voisin sanoa että ensimmäisten reenien jälkeen fiilikset on mahtavat,saundit on hyvin säädettävissä ja varsinkin matalat äänet ko. laite toistaa miehekkäästi.Tehot riittävät hyvin bändikäyttöön (kitaristimme soittaa Marshallin kaapilla+nupilla) joten melua riittää.

Suosittelen lämpimästi.
L_Laiho
16.07.2006 13:58:07
Nyt kun sattuu tämmöinen ketju olevan, nin kysympä että onko muilla ollut seuraavan laista ongelmaa.

Kyseessä on siis tuo 15" malli.

Josko heitetään pitkää reenisettiä, niin jossakin vaiheessa ehkä jonkun 45 minsan jälkeen soundi vaimenee(säröllä soitettaessa).

Johtuukohan siitä, että laite kuumenee liikaa?

Vai onko tuo vaan muuten joku tyyppivika.

Käsittääkseni monissa halvoissa laitteissa on samankaltainen vika.
Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)