PlasmaDemon 21.10.2003 16:06:23 | |
---|
Tää kertoo yhen mun kaverin näkemästä rekkakuskista ja sen kuolemasta ja elämästä,mutta kuolema ja tapaturma on kerrottu paljon lievemmin kun se oikeasti tapahtui. Kaveri näki miehen ruumiin ja se oli ihan raasteena ja palasina kädet ja kaikki irti naama veres!! kaverilta tuli heti laatta!! karmee näky varmaan.. Kuoleman uhka säkeistö 1. rekkakuski matkalla on viemässä lastia kaus pohjoiseen hän rattiin nukahtaa pitkien päivien jälkeen väsyneenä ei ole nukkunut vuorokausiin vain ajanut eteenpäin ei saanut ole muuta kuin kuivaa korppua ja vettä säkeistä.2 tie on jäinen,ankea ja sysi musta tietä pikin ajaa tämä sisukas rekkamies pakolla yrittää jatkaa alkaa uni painaa tätä miestä ja silmät lyijyn raskaina tuijottaa tietä mutta mies vain ajaa vieläkin hän jatkaa matkaa kunnialla mutta rajat tulevat vastaan ja mies nukahtaa rattiin kokonaan muistamme tätä miestä hän oli kova ja sisukas mutta ei sentään tahtonut itseänsä tappaa ei voinut mies aavistaa että kävisi näin säkeistö.3 rekka lähtee luisumaan kaidetta kohti kuolemaan tämä uljas kuski mukanaan pyörii auto ympäri ja lähestyy rautakaiteen reunaa ajautuu auto läpi kovan kaiteen ja mies on verellä ja lihalla ei pysty tekemään mitään muuta kuin katsomaan miten hänelle käy säkeistö.4 hän ei voi kun odottaa kohtaloaan synkkää kun auto pyörinyt on tarpeeksi mies makaa ruumiina mutta taivaanportit ottavat miehen vastaan ei miestä heitetä helvettiin on hän palvellut muita jo vuosia on hän omistanut elämänsä kaikille muille enemmän heistä piitannut kuin itsestään kuoleman uhalla eteenpäin ei omasta hengestä välitetä kun vaan muut säilyvät hengissä kuoleman uhalla matkaa jatketaan ei tehtävää jätetä kesken on niitä ennenkin kolareja nähty mutta ei näin rajuja kuoleman uhalla matkustetaan mutta se voi johtaa taivaaseen kuoleman uhalla kuljetaan ja ammattiaan palvellaan kuoleman uhalla eteenpäin mennään ja elämääkin sivussa jatketaan Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
Incarnation 21.10.2003 16:56:00 | |
---|
Ihan hyvä idea, mutta ehdotan että vaihdat tuon rekkakuskin joksikin toiseksi hahmoksi, sillä ainakaan minun mielestäni se ei ole sopiva hahmo tällaiseen tekstiin. Modernia vittuilua jo vuodesta 1989. |
PlasmaDemon 21.10.2003 18:38:39 | |
---|
Ihan hyvä idea, mutta ehdotan että vaihdat tuon rekkakuskin joksikin toiseksi hahmoksi, sillä ainakaan minun mielestäni se ei ole sopiva hahmo tällaiseen tekstiin. no ehdottakaapa mikä hahmo rekkakuski vois olla?? saatanako?....... Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
No muuta lyriikkaa vaikka siten, että päähenkilö onkin sotilas. Modernia vittuilua jo vuodesta 1989. |
PlasmaDemon 22.10.2003 18:15:32 | |
---|
No muuta lyriikkaa vaikka siten, että päähenkilö onkin sotilas. sitten pitäisi muuttaa koko laulun runkoa uusiksi,mutta voin joskus kokeilla minkälainen tulisi. Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Incarnation 22.10.2003 20:07:19 | |
---|
sitten pitäisi muuttaa koko laulun runkoa uusiksi Juu tiedän, mutta mielestäni kappaleesta tulisi paljon uskottavampi. Modernia vittuilua jo vuodesta 1989. |