JC 18.10.2003 21:43:53 | |
---|
Yksi miehen suosikkibiiseistä on Golden Earringin Radar Love (niin myös minun!!! - - - minä = Homer!) Pidätkö kenties myös Eddie Moneyn Two Tickets to Paradise -biisin kitarariffistä? |
Viceroy 19.10.2003 12:25:00 | |
---|
En oo kuullut. Varmaankin pidän, kun kuulen... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Grand Funkin levyjä rutosti kaupan cdon:ssa... hinnat 7.95 ja 8.95... suosittelen:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bonham 05.11.2003 13:45:41 (muokattu 05.11.2003 13:46:23) | |
---|
Grand Funkin levyjä rutosti kaupan cdon:ssa... hinnat 7.95 ja 8.95... suosittelen:) Ja sieltähän niitä kolahti postiluukusta: On Time (1969), Closer to Home (1970) ja Survival (1971)... Mielenkiintoinen miksaus On Time levyssä, rummut pelkästään vasemmassa kanavassa:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Grand_funk 13.05.2006 03:33:45 | |
---|
Itse kuulin tästä yhtyeestä joku kuukausi sitten ja se kolahti ja todella kovaa ensimmäiset ostamani albumit olivat On Time ja Grand Funk (Red Album). Sen jälkeen niitä on tullu ostettua ja siitä genrestä eiköhän se ole sitä Grand Funk Railroadin omaa Rockkia jonkalaista ei löydä mistään ja, kun olen 17v voi vähän musiikki makua ihmetellä. You cant kill your brtoher because you love each other: GFR - Anybody's Answer |
willie 13.05.2006 18:11:22 | |
---|
On muuten tajuttoman tyylikäs yhtye.. Tää Grand Funk Railroad on yks niitä bändejä, joihin on pitänyt tutustua, mutta aina vaan on jäänyt ja jäänyt.. Noirempana tätä kuunneltiin, mutta nyt ei enää ole oikein muuta muistikuvaa bändistä, kun että taisi olla sellasta riuskaa rock / hardrock linjaa. En enää edes muista kokoonpanoa.. |
Sarko 22.01.2008 19:11:52 (muokattu 22.01.2008 19:18:59) | |
---|
Kylläpäs toimii Grand Funk, aiemmin dissannut bändin jonkin kokoelmalevyn perusteella hajuttomaksi ja mauttomaksi Stadionrock-ihmeeksi, joka purisi vain tyhmiin jenkkeihin, mutta totuushan on toisenlainen! "Live Album" potkii paskat pihalle pahaa-aavistamattomasta rokkidiggarista soonisella ryöpytyksellään ja silkalla ra'alla energiallaan. Itelle kolahtanut neljä ensimmäistä pitkäsoittoa, eli "On Time", "Grand Funk", "Closer To Home" ja jo mainittu "Live Album". Julian Cope totesi hienosti Grand Funkin olevan kuin Trafficia soittava Black Sabbath, johon ei auta kuin yhtyä. Yltiötyylikästä fuzzriffittelyä ja hyvää meininkiä, tyylipuhdasta ja eläimellistä Michigan-rackettia. EDIT: Makia markkinointitaktiikka muuten ollut manageri Terry Knightilla muinoin, kasasi Grand Funkin Terry Knight & The Packin raunioista soittamaan muodikasta Heavy Metalia ja brändäsi 'Funkit tittelillä "The People's Band" :D Hivenen kantaaottavuutta, isoja riffejä ja Mark Brewerin "Brothers and Sisters"-läppää livenä. Iski, pureutui ja upposi Keski-lännen duunarinuorisoon kuin LSD-lappu Jerry Garciaan. Tsäpätitsäijjää |
rheinone 06.03.2009 15:51:55 | |
---|
|
Calliope 06.03.2009 17:39:24 | |
---|
"Your mind makes a promise that your body can't fill" |
BigPapa 13.02.2010 16:22:45 (muokattu 13.02.2010 19:02:19) | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Nick Bone 13.02.2010 17:37:04 | |
---|
Grand Funk, paras lätty. High Falootin Woman. aijaijai... jostain kummasta syystä mää rakastan tän levyn soundeja aivan helvetisti; jotenkin Grand Funkin soundimaailma on mulle just seittekeet eikä melkein. Mutainen basso, arkaaiset kannusoundit ja bluussinen, ärhäkkä skitta... päälle vielä hikinen ja rento vokalisointi. Wanha Liitto jyrää!! En osaa selittää sen kummemmin, tää vaan on ihme levy. Kyllähän noi alkupään letut on kaikki kovia, mut especially tämä. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
Andy Six 13.02.2010 17:48:05 (muokattu 14.02.2010 10:02:25) | |
---|
Jayhawksinkin versioima Bad Time on yksi hienoimpia biisejä kautta aikojen... "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
derringer 13.02.2010 21:30:48 | |
---|
Rock&Roll ,Blues but not so much Jazz... |
rheinone 13.02.2010 23:48:32 (muokattu 13.02.2010 23:50:37) | |
---|
derringer: Toisin kuin jenkeissä.Kyllä Homer Simpson tietää...... Eikös Grand Funkilla ole maailimanlaajuisesti jonkinlainen ääliö-rock-imago? Sopinee Homerille kuin nenä päähän. Siis lyriikkaan viitataan, kuulemma. Ite en oo sen kummemmin sällien tekstejä analysoinut. |
Isodee 14.02.2010 20:21:25 | |
---|
CeeCeeÄr: Jayhawksinkin versioima Bad Time on yksi hienoimpia biisejä kautta aikojen... No niin on! Ja sen avulla löysin Jayhawksin jota olen diggaillut siitä lähtien... Bändi itse ei vaan ollut jostain syystä coverista kovin innoissaan. Se ei päätynyt edes heidän kokoelmalleen, vaikka se taisi olla bändin isoin hitti... |
Andy Six 14.02.2010 20:26:40 (muokattu 14.02.2010 20:27:53) | |
---|
Isodee: No niin on! Ja sen avulla löysin Jayhawksin jota olen diggaillut siitä lähtien... Bändi itse ei vaan ollut jostain syystä coverista kovin innoissaan. Se ei päätynyt edes heidän kokoelmalleen, vaikka se taisi olla bändin isoin hitti. "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
Andy Six 14.02.2010 20:30:06 (muokattu 14.02.2010 20:42:17) | |
---|
CeeCeeÄr: Isodee: No niin on! Ja sen avulla löysin Jayhawksin jota olen diggaillut siitä lähtien... Bändi itse ei vaan ollut jostain syystä coverista kovin innoissaan. Se ei päätynyt edes heidän kokoelmalleen, vaikka se taisi olla bändin isoin hitti. Joo,Outo homma.... Loistava biisi kuitenkin...Ehkä liian poppia hard-rock bändille,tai jotain... Edit: Olettaen että tarkoitit GFR:ää,etkä Jayhawksia....? "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
Isodee 14.02.2010 23:08:12 | |
---|
CeeCeeÄr: CeeCeeÄr: Joo,Outo homma.... Loistava biisi kuitenkin...Ehkä liian poppia hard-rock bändille,tai jotain... Edit: Olettaen että tarkoitit GFR:ää,etkä Jayhawksia....? Sori, ilmaisin itseäni huonosti. Tarkoitin Jayhawksia. Eli meni vähän OT:ksi... |
Calliope 15.02.2010 16:44:10 | |
---|
rheinone: Eikös Grand Funkilla ole maailimanlaajuisesti jonkinlainen ääliö-rock-imago? Sopinee Homerille kuin nenä päähän. Siis lyriikkaan viitataan, kuulemma. Ite en oo sen kummemmin sällien tekstejä analysoinut. Michael Bruce (ex-Alice Cooper) kirjoitti muistelmissaan jostain Grand Funkin kappaleesta jossa lauletaan "sweet, sweet Connie". Connie oli rankemmanpuoleinen bändäri eli perustuu tositapahtumiin. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
Nick Bone 16.02.2010 16:27:27 | |
---|
rheinone: Eikös Grand Funkilla ole maailimanlaajuisesti jonkinlainen ääliö-rock-imago? Sopinee Homerille kuin nenä päähän. Siis lyriikkaan viitataan, kuulemma. Ite en oo sen kummemmin sällien tekstejä analysoinut. Taitaa olla ääliöimagoakin... itse en tosin koko määritelmää (kuten paljon muitakaan määritelmiä) ymmärrä ja allekirjoita; kyllähän lyyrisellä tasolla suurin osa rockista voitaisiin lyödä tuohon samaan laariin. Mä en ole koskaan mitään maailmoja syleilevää lyriikkaa kaivannutkaan; rockin tarkoitushan on viihdyttää, ei politikoida tai harrastaa mitään muutakaan "syvällistä". Vai onko? All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |