Aihe: Nauhamikrofonin käyttö. Kokemuksia?
1 2 3
Riku Rotten
24.05.2006 10:15:19
Eka tilaus jäi matkalle (råttalaiset eivät edes vastanneet, kun rupesin tinkimään alennusta), mutta kohta on käsissä R1 Active. Toivottavasti tuo siirtää 57 kitarahommissa "eläkkeelle".
Riku Rotten
26.06.2006 20:57:20
Se on aina kiva kun joku tulee uskoon:)

Täytyy ilmoittatua joukkoon. Äänitystä tehty akustiselle, sähkikselle ja basolle. Tyytyväinen olen R1 Activeen.

Ketkä tilaa tuolta Ruåttista, niin goldenin hinnasto on alv 0 ja yksityishenkilöille rapsahtaa 25% swennsonien veroa päälle. Kyllä se siellä hinnastossa lukeekin, jos maltaa lukea (isolla) kirjoitetun alun. {punastuu}
Notefix
26.06.2006 21:44:27

mukavan samettista Al Schmitt-soundia jo valmiiksi.

OHO, jos tollasta saa aikaan, millä tahansa keinolla, niin mulle heti! AS on kuitenkin kovin jousiäänittäjä tällä hetkellä.
"Layers of layers of shit!"
Roberto
26.06.2006 22:55:15

OHO, jos tollasta saa aikaan, millä tahansa keinolla, niin mulle heti! AS on kuitenkin kovin jousiäänittäjä tällä hetkellä.

Joo, aika kouningasta soundia äijä vääntää. Olin aika yllättynyt et se sai Krallin Pariisin live-dvd:llekin hanskattua sen saman samettisoundin.
Mikael
23.08.2006 14:16:25

Sain juuri miksattua yhden kipaleen, johon äänitin sooloviulun sekä pienikalvoisella konkkamikillä (AKG C391b) että halpisribbonilla (GA-Project R1) samasta kohtaa yläviistosta noin puolen metrin etäisyydeltä viulusta.

Konkkamikin välittämä soundi oli huomattavasti kirkkaampi ja avoimempi, mutta ribbon vei voiton samettisemmalla yläpäällään ja miellyttävällä kekkarilla jotka istuivat biisiin heti paljon paremmin.
Siitä mistä aita on matalin...
Raimo
23.08.2006 15:04:05

tai hyvä tsägä.

Verrattiin poikain kanssa viittä MX500:a, ei ne hirveän levällään ole.
Uutta näytettä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)