BaariMikko 21.10.2003 15:03:49 | |
---|
Onko mistään kotoisin? Tiptop musikin sivuja selatessa osui silmään, eikä vaikuttaisi olevan kovin kallis, varsinkaan kun vertaa "isoveljeen" eli 335:een. Meinasin, kun kohta saattaa olla varaa tehdä hankintoja(tosin ensimmäisenä listalla on kyllä uusi vahvistin) Tällainen peli siis: http://www.tiptop.se/cgi-bin/multipage.cgi?id=740 EDIT: otsikoksi ei kelvannut pelkkä "ES-333", kumma softa. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
outo_O 21.10.2003 15:06:02 | |
---|
Made in USA B L A C K E N E D ! ! ! |
Niskamies 21.10.2003 15:20:37 | |
---|
kaunis on. toi on varmaan "karsittu" versio 335:sät, eli kaikki hienoudet pois. Hanki presari ja ole tosimies! |
Perin Rock peli. Eikä mene tuossa Faded-värityksessäkään wannabe-puolelle. Yhtä tollasta kokeilin F-musiikissa akustisesti ja oikein hyvältä vaikutti. GIN - Driver´s choice |
re infecta 21.10.2003 16:48:06 | |
---|
Missäs hintaluokassa liikutaan? Minkälaiseen soittoo tuo on oiva? |
Sammakko 21.10.2003 16:54:01 | |
---|
Missäs hintaluokassa liikutaan? Minkälaiseen soittoo tuo on oiva? nuo maksaa jotain 2200€ enemmän tai vähemmän. Olen satiainen. |
Tinmo 21.10.2003 18:11:04 | |
---|
nuo maksaa jotain 2200€ enemmän tai vähemmän. Inton kuvastossa oli muistaakseni 1999€, ja Into Luthmanilla on aina ylihintaista. GIN - Driver´s choice |
BaariMikko 21.10.2003 19:32:27 | |
---|
Ruotsissa näköjään linkin mukaan hintaa 15000 kr, Suomessa tuskin kovin radikaalisti kalliimpi. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
Vilppu 21.10.2003 19:59:30 | |
---|
Yhtä tollasta kokeilin F-musiikissa akustisesti ja oikein hyvältä vaikutti. Tuossa on ainakin eri mikit kuin 335:ssa, tuskin ainakaan paremmat. En tiedä olenko Fasulla kokeillut eri 333:sta kuin Viikatemies, mutta miuhun tuo ei oikein iskenyt. Ei siinä muistaakseni sinällään mitään vikaa ollut, mutta ei kyllä erottunut edukseenkaan. Muistaakseni tuosta pyydettiin fasulla n. 2 kiloeuroa (?), tuohon hintaan (tai vähän päälle) voisi löytyä käytetty 335:n. Suosittelisin ennemmin sitä. Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!"
-Viivi- |
Niskamies 21.10.2003 20:37:47 | |
---|
Ruotsissa näköjään linkin mukaan hintaa 15000 kr, Suomessa tuskin kovin radikaalisti kalliimpi. ainakin www.jam.se:ssä on huomattavasti kalliimpaa kuin suomessa. paljonkos käytetty 335 maksaa? kivi voisi varmaan valoittaa. Hanki presari ja ole tosimies! |
Vilppu 21.10.2003 21:04:42 | |
---|
paljonkos käytetty 335 maksaa? Sorry, en ole kivi, mutta ehdin ensin ;-). Käytetyn 335:n hinta riippuu paljon sen valmistusvuodesta. Varsinkin noista 60-luvun yksilöistä saa maksaa jo aika reilusti. Esim. tuolla Vintage guitar.se:n sivuilla -66 335:llä on hintaa 4100 eekua. 70-luvun malleja saa sentään vielä ihan inhimmillisin hinnoin. 80-90-luvun 335:lla voisi käytettynä olla hintaa n. 2000 euroa tai vähän yli. Tällaista mutu -tuntumalla. Esim. Fox osaapi varmaan antaa tarkempia hintoja. Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!"
-Viivi- |
N_Bates 21.10.2003 22:04:28 | |
---|
Kelpais kyllä mulle tommonen. Tossa nimittäin on siellä takana luukku josta pääsee käsiksi elektroniikkoihin.. Oisin mieluusti ottanut moisen epiphoneeni tuossa jokunen aika sitten kun mikkejä vaihdoin.. Muuta eroa es335:een on ainakin mikkikuorien ja pleksin puuttuminen.. http://www.elderly.com/new_instruments/items/ES333-BRN.htm löytyypi lisää kuvia tommosesta kitarasta.. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
fox 22.10.2003 00:02:09 | |
---|
Esim. Fox osaapi varmaan antaa tarkempia hintoja. Sorry, valittaen todettava etten yhtään sen paremmin kuin sinäkään.. *niisk* Tokihan se hinta on tyystentäysin kiinni valmistusvuodesta, siinä ollaan samaa mieltä 100%. Täytyis jaksaa seurata ihan hitosti noita käytettyjen markkinoita jenkkilässä ja Euroopan tasalla mutta kun ei sinällään ole tarvetta. (Paitti tuota Iba Artist-pahetta joskus..) Ihan juhlallisia hintoja saa kyllä maksaa vanhoista 335:sta, niistä Dot-merkeillä olevista, ja kyllähän jo nuo uudemmatkin rupee olemaan hinnoissaan. Puhumattakaan sitte 345 ja 355-malleista. Käsittääkseni esimerkiks 335:sia on Suomenmaallakin jonnii verran mutta ne ei liiku eikä niitä modailla. Vuosien mittaan oon yhteen 335:seen mikin vaihtanut. Ja tosiaan, en osaa tuohon hintakysymykseen sanoo yhtään mitään joten en rupee "tietäväisenä" heittämään hira-menetelmälläkään (hihasta-ravista) mitään hintoja. |
Sammakko 22.10.2003 00:05:29 | |
---|
Sorry, valittaen todettava etten yhtään sen paremmin kuin sinäkään.. *niisk* Tokihan se hinta on tyystentäysin kiinni valmistusvuodesta, siinä ollaan samaa mieltä 100%. Täytyis jaksaa seurata ihan hitosti noita käytettyjen markkinoita jenkkilässä ja Euroopan tasalla mutta kun ei sinällään ole tarvetta. (Paitti tuota Iba Artist-pahetta joskus..) Ihan juhlallisia hintoja saa kyllä maksaa vanhoista 335:sta, niistä Dot-merkeillä olevista, ja kyllähän jo nuo uudemmatkin rupee olemaan hinnoissaan. Puhumattakaan sitte 345 ja 355-malleista. Käsittääkseni esimerkiks 335:sia on Suomenmaallakin jonnii verran mutta ne ei liiku eikä niitä modailla. Vuosien mittaan oon yhteen 335:seen mikin vaihtanut. Ja tosiaan, en osaa tuohon hintakysymykseen sanoo yhtään mitään joten en rupee "tietäväisenä" heittämään hira-menetelmälläkään (hihasta-ravista) mitään hintoja. Mitäs oikeen höpötät? Eiks 335 oo yleinen skeba? Vieläkin tehdään? Mikäs se Eero ravi sankarin gibsoni on? Olen satiainen. |
fox 22.10.2003 00:17:00 | |
---|
Mitäs oikeen höpötät? Eiks 335 oo yleinen skeba? Vieläkin tehdään No enkö mä sanonu et kyllähän 335:sia Suomessakin on. :) Yleisyys taas on vähän hiinä ja hiinä, olekko ihan joka kauppareissulla nähnyt... Ja tottahan toki on se edelleen valmistuksessa, enhän tuotakaan kiistäny. Se mikä mulla oli pointti tuossa oli se, että kun kerran en oo noita hintoja seurannu niin en myöskään mitään arvioo osaa heitellä. En ainakaan mitään tarkempaa kun mitä tuossa threadissa on aiemmin esitetty. |
Sammakko 22.10.2003 09:47:39 (muokattu 22.10.2003 09:51:35) | |
---|
es-333 on 1995€ ovh toisin ku aluksi väitin sen olevan 2200€ Olen satiainen. |
Sammakko 22.10.2003 09:51:58 | |
---|
No enkö mä sanonu et kyllähän 335:sia Suomessakin on. :) Yleisyys taas on vähän hiinä ja hiinä, olekko ihan joka kauppareissulla nähnyt... Ja tottahan toki on se edelleen valmistuksessa, enhän tuotakaan kiistäny. Se mikä mulla oli pointti tuossa oli se, että kun kerran en oo noita hintoja seurannu niin en myöskään mitään arvioo osaa heitellä. En ainakaan mitään tarkempaa kun mitä tuossa threadissa on aiemmin esitetty. Mitä eroo on 335 ja 335 dotissa? Olen satiainen. |
kivi 22.10.2003 10:41:18 | |
---|
Mitä eroo on 335 ja 335 dotissa? Ihan aluks 335:ttä valmistettiin dot markeilla, kunnes sitten 60/70 taitteessa siirryttiin block markkeihin (kuten mulla). 80-luvun lopulla lanseerattiin "335-dot" jossa on taas dot markit, mutta vähän eri lakkaus ja kuorettomat mikit ainakin erona. Hyviä kitaroita noi on kaikki. Juhalla, joka soitti Fishfacesissa, Iris Flowerissa ja vaikka missä taitaa olla kitarana vanhempi 330 tai 325 tai mikä se mallinimi nyt onkaan, johon on vaan itse tehnyt pleksin. Eli se f-aukoton 335, jossa on potikoille pleksi. Vallan hyvä kitara se on. |
BaariMikko 22.10.2003 15:20:42 | |
---|
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
PoLFus 22.10.2003 15:39:01 | |
---|
~ 7ender $tratocaster ~ |