Ihan sama vaikka kotiin lähtisin On nämä juhlat loppu, mä liikaa taistelin Sun täytyy ymmärtää, mun täytyy mennä Sun täytyy ymmärtää, tämä oli tässä Lähden nyt pois enkä palaa takaisin En enää näe syytä miksi luonasi olisin Älä turhaan luule, et anteeksi antaisin Älä turhaan luule, et soittoihisi vastaisin En enää koskaan tahdo nähdä sinua En koskaan tahdo kanssasi puhua Enkä koskaan tahdo nimeäsi kuulla En enää koskaan tahdo takaisin tulla Eilen olin yksin ja sinua mietin Mutta älä luule, et tekojani katuisin Tiedän et tein oikein, kun sinut jätin Tiedän et tein oikein, tiedän et mua petit En enää koskaan tahdo nähdä sinua En koskaan tahdo kanssasi puhua Enkä koskaan tahdo nimeäsi kuulla En enää koskaan tahdo takaisin tulla Nuori naaraspuolinen nauta on nimeltään hieho. |
Tämä ei ole välttämättä huono, mutta ei tätä lukiessa tule seillaistakaan fiilistä, että "oho, onpa jätkä oivaltanut ton asian" tai "sanoipa hyvin tuon". Tuollaisia ajatuksiahan sitä tuollaisessa tilanteessa itse kunkin päässä liikkuu. Klasu antaa tälle seiskan. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |