Jani The Rock 13.07.2006 13:13:22 | |
---|
Valitettavasti joillakin on. Sille ei voi mitään. Ainahan joku on näkemässä vaivaa asioista jotka ei hänelle kuulu. Se, miten siihen itte reagoi, on sitten asia erikseen. The road never ends for me, kid. |
Nipsu 13.07.2006 17:32:12 | |
---|
Nonniin. Nyt on koko topic pilalla. Mutta kuitenkin tästä tatuoinnista vielä: -se on olkavarressa, eikä oo iso (saa peitettyä vaatteella) -ei estä työn saantia siltä uralta, mille olen suuntaamassa( lastenhoitoala, tiedän sen, koska olen ollut mm. työharjottelussa lastentarhassa) -ei herätä erityistä huomiota, muutakun NGT-fanien keskuudessa (harva edes tietää, mitä NGT tarkottaa) -voidaan tulkita auringoks tai pelkäks ratakseks (kuten mun äiti tekee, vaikka vihaa kaikkia tatuointeja) Kaikilla muillakin tatuoinneilla, mitä oon ottamassa on joku merkitys. Ja jos joku ei tykkää tatuoinneista, se on sen ongelma. Ainakaan mun sukulaisista kukaan ei oo kummastellu tätä. No mutta, jos jollain on jotain oikeeta sanomista/mielipidettä Negativesta tms. sanokoot sen, muuten voitaneen jättää tää keskustelu rauhaan. |
DVD-SOITIN 13.07.2006 18:18:57 (muokattu 13.07.2006 18:21:46) | |
---|
Aah...kannattaako tunnustaa netissä, että on homo? Jos haluaa tunnustaa olevansa homo, onko sillä väliä missä se tapahtuu? Ainiin; tietääkseni kukaan ei ole ainakaan tässä topicissa tunnustanut homouttansa. Btw, tekisi Jonnellekin hyvää. |
salmivaara 13.07.2006 19:22:49 | |
---|
-ei estä työn saantia siltä uralta, mille olen suuntaamassa( lastenhoitoala, tiedän sen, koska olen ollut mm. työharjottelussa lastentarhassa) Päiväkodissa penskat kyl diggaili tatskoista. Pitkistä hiuksista tuli enemmän sanomista. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Bonham 13.07.2006 19:47:56 | |
---|
Planet of the sunia voi kuunnella myspacessa :D Yks saksalainen lähetti mulle sen biisin, ihana Sinkulalla on myös Heroine "studio livenä" ja dokkari levyn tekemisestä... mukavaa lisämatskua kun kyseessä on kuitenkin sinkku... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
PekkaM 13.07.2006 20:24:01 (muokattu 13.07.2006 20:30:34) | |
---|
Mielipidehän se, itse olen Nakedin nähnyt pari kertaa livenä ja ne ovat henkilökohtaisesti ärsyttäneet minua enemmän kuin mitkään muut näkemäni konsertit _ikinä_. Välispiikit pitää vetää englanniksi ja show on sellaista kukkoilua ja mahtipontista vouhotusta. Vaikka tuollasessa musiikissa se rock-kukkoilu on kait osa sitä juttua. Ei vaan iske.- Tuo lontooksi spiikkaaminen ärsytti kyllä kanssa minua suuresti kun kerran olen joutunut bändin livenä näkemään. Keikka kun oli kuitenkin Jyväskylässä missä yleisin puhuttu kieli on kumminkin suomi keskisuomalaisittain murtaen. Jostain syystä koko bändi ja varsinkin se Mike Monroe-wannabe ärsyttää suuresti eikä siinä musiikissakaan mitään mullistavaa ole.- Käsittääkseni englanninkieliset spiikit johtuu ainakin osittain, ellei kokonaan, siitä että bändi on suomenruotsalainen, ja bändi on todennut spiikkien menevän sujuvammin enkuksi kuin suomeksi. No hoho tällekin. Tuli tuossa kolmisen vuotta sitten päädyttyä ryyppäämään joku hetki kahden Nakedin jäsenen kanssa ja kyllä se suomi ainakin "The Muff":ilta sujuvasti luonnistui, ellei jatkuvaa Andy McCoy-korostusta lasketa miinukseksi. Se vanhempi kaveri oli aika fiksun ja rauhallisen oloinen ja vaikea kuvitella sen missään glam-bändissä edes soittavan. http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/33/20050716_05/Ai miten niin rock-kukko? ;) Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Nipsu 13.07.2006 20:27:45 | |
---|
Päiväkodissa penskat kyl diggaili tatskoista. Pitkistä hiuksista tuli enemmän sanomista. Hehee. Mua ne pienet sano peikoks. Ja ne räpläili koko ajan mun ketjuja. |
Nipsu 13.07.2006 20:28:30 | |
---|
Sinkulalla on myös Heroine "studio livenä" ja dokkari levyn tekemisestä... mukavaa lisämatskua kun kyseessä on kuitenkin sinkku... Saa ainakin vastinetta rahoilleen. Tulis vielä se dvd:kin :D |
Nipsu 13.07.2006 21:07:07 (muokattu 13.07.2006 21:07:38) | |
---|
|
Sliv 13.07.2006 21:12:00 | |
---|
Jann Willde & Roseavenue... Hype Recordsin kanssa taisivat juuri allekirjoittaa levytyssopimuksen. |
carlos 13.07.2006 21:31:27 | |
---|
Don't waste your time or time will waste you. |
Nipsu 13.07.2006 21:34:23 | |
---|
Pliis sano nyt et tää on joku läppä? Mäkin luulin pitkään tän olevan läppä (Okei, Jannin ulkonäön) perusteella, mutta ei taida olla... |
Mäkin luulin pitkään tän olevan läppä (Okei, Jannin ulkonäön) perusteella, mutta ei taida olla... Ja sä sanoit mun olevan HOMO sen yhden läppäkommentin perusteella? Nipsu, rakastan sinua. |
Walrus 13.07.2006 21:49:28 | |
---|
Jos haluaa tunnustaa olevansa homo, onko sillä väliä missä se tapahtuu? Ainiin; tietääkseni kukaan ei ole ainakaan tässä topicissa tunnustanut homouttansa. Btw, tekisi Jonnellekin hyvää. Jonne on kyllä ihan naisen kanssa parisuhteessa elävä heteromies ja kaunis nainen sillä vasta onkin. Käy melkein jopa kateeks. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
PekkaM 13.07.2006 21:52:36 | |
---|
Jonne on kyllä ihan naisen kanssa parisuhteessa elävä heteromies ja kaunis nainen sillä vasta onkin. Käy melkein jopa kateeks. Niin no, tuskin se tällä palstalla huultaan heittänytkään oikeasti homo oli... Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Nipsu 13.07.2006 22:23:07 | |
---|
Jonne on kyllä ihan naisen kanssa parisuhteessa elävä heteromies ja kaunis nainen sillä vasta onkin. Käy melkein jopa kateeks. Aivan. Malli/näyttelijä, nykyään töissä kyllä pankissa (vai missä lie). Näytteli muuten Star Wrekissä... |
DVD-SOITIN 13.07.2006 22:30:41 | |
---|
Niin no, tuskin se tällä palstalla huultaan heittänytkään oikeasti homo oli... Niin, en ole. :-D |
Sir Jöpötin 14.07.2006 00:54:19 | |
---|
Business miehillä on pitkähihaiset kauluspaidat. Saunassa? RÖLÖLÖÖ turha kommentti kiitos moro. Negative on IMO paska. Kiittihei. Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia... |
Lennu 14.07.2006 00:59:44 | |
---|
Saunassa? Kyllä, niille on tatuoitu kauluspaidat kravatilla. |
Toveri 14.07.2006 02:21:51 | |
---|
http://www.jwra.net/PROMO/2006-1002/index.html Hei, Jani! Jätkät on muistini mukaan Turussa studiossa nyt viikonloppuna. Meidän piti kaverin kanssa mennä käymään, mut nyt näyttää siltä, ettei mennä. Oonko melkein sukua julkkikselle? Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |