Aihe: MSI:n VIA kt333 piirisarjat..
1
loucious lou
21.10.2003 03:08:48
jöyh..
eli, oon kuullu huhua että kyseiset emot/piirisarjat eivät välttämättä funksuleeraa moitteettomasti kun puhutaan emojen ja äänikorttien yhteensopivuudesta. Olisko ketään gurupetteriä joka voisi selittää mulle mistä tälläiset spekulaatiot johtuvat ja ovatko ne paikkansapitäviä..(luultavasti kyllä sillä itsellä:

MSI KT3 VIA kt333 athlon 1800+
ECHO: Mia 2 in/2 out 24/96khz
Logic plat. 5.5
90 Gt maxtor 7200rmp

..ja tuntuu että kokoajan on jotain häikkää.)
valittaa ASIO system overloadeista vaikka vain muutama raita päällä sequssa. Tehojen puolesta kyllä pitäis skulata ihan ok..
Toisaalta sequ on ripattu ja käyttis xp pro poltettu joten uusin service pack uupuu..
moraalisaarnat voi säästää, tuntuu muutenkin pahalta=)

jotain hjelppii??
noir
21.10.2003 06:49:58
Minä toisessa laitteistoketjussa:

"Noihin toimimattomuusongelmiin sanon sen, yleisesti PC-maailman kylmää totuutta paljastaen:

Kahden täysin toimivan laitteen osia sattumanvaraisesti vaihtamalla keskenään, voi saada aikaan kaksi toimimatonta laitetta.

Milloinkaan ei ole varmaa, mikä toimii minkäkin kanssa. Noiden halvempien tuotteiden kohdalla on usein jätetty esim. testaus väliin, jolloin laite voi olla täysi susi. Tämäkään ei silti tarkoita, että toimiessaan halpis olisi välttämättä samaa tasoa, kuin hinnakkaampi tuote.

Eli, PC-osien yhteensopivuusongelmat ovat täysin ihmismielen tavoittamattomissa. Kunnon komponentit toimivat kunnon komponenttien kanssa enimmäkseen hyvin."
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
d-iivil
21.10.2003 10:10:33
MSI KT3 VIA kt333 athlon 1800+
ECHO: Mia 2 in/2 out 24/96khz
Logic plat. 5.5
90 Gt maxtor 7200rmp

Jaa,a...pahapa tuohon on mennä sanomaan mistä klikkaa, väittäisin kuitenkin ettei kyse ole piirisarjan yhteensopivuudesta. Itselläni on toiminut kaikki kortit hyvin jopa murheenkryyni KT133-piirisarjasta lähtien, eikä tuon MSI:n KT3Ultrankaan kanssa mitään ongelmia ollut.

Hmmhmmhmm...olethan jo XP:si tunettanut fiksumpaan kuosiin tuota musantyöstöä varten? Ei siellä tarvita kuin yksi softa bittipoikittain joka moisen kaatumataudin voisi aiheuttaa...
Ukko
21.10.2003 17:22:12

Tää on taas näitä " olen kuullut huhuja " tapaus.
karkki
21.10.2003 18:05:33

Tää on taas näitä " olen kuullut huhuja " tapaus.

Älä Ukko känise, pipoko kiristää?

Etsi nimellä Vlatency. Tässä pätkiä sen readme-tiedostosta:

All executable and document files of this "PCI Latency" patch are Copyright (C) 2001-2003, George E. Breese. All Rights Reserved.

Version 0.20 BETA build 21
June 12 2003

This is a "patch" that can be applied to computers in order to solve problems with the computer's PCI bus. This patch is designed for computers whose chipset was made by VIA. You can discover the maker of your computer's chipset by downloading and running CPUZ from http://www.cpuid.com/ , and examining the Mainboard information.

This patch is commonly used to fix problems with sound cards, with USB connections, or with IDE hard disks and DVD-ROM or CD-RW drives. But, it can be used to help the performance of any PCI card in a VIA-based computer.

The changes made by this product are temporary. The computer's chipset erases all changes automatically when being restarted, so the "patch" program must reapply the changes each time Windows is started.
karkki
21.10.2003 19:30:49

Älä Ukko känise, pipoko kiristää?

Sorry Ukko, luulin että tuo "olen kuullut huhuja" -heittosi viittasi minun kirjoitukseeni. Provosoiduin suotta.
Ukko
22.10.2003 18:15:45

Sorry Ukko, luulin että tuo "olen kuullut huhuja" -heittosi viittasi minun kirjoitukseeni. Provosoiduin suotta.
Helpostipa provosoidut.
loucious lou
23.10.2003 01:03:40
jeps...

kiitoksia avuista...oon kyllä tuunannu xp:täni mahdollisuuksien mukaan ja jotain pientä parannusta on ollu havaittavissa.
täytyy tsekkaa toi patchi jos siitä olis mun pelastajaks..
takke mykket.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)