Aihe: Harvinaisemmat fenderit
1
Frusciante
21.10.2003 11:54:44
Oon tässä pohtinu uuden kitaran ostamista jo pidemmän aikaa ja oon tullu vähän siihen tulokseen että olis kiva laittaa joku fender. Strato mulla jo on, telet on mielestäni liian ykspuolisia (paitsi 2500e maksavat deluxet). Ajattelin siis näitä mustang, jaguar, toronado ja cyclone tyylisiä. Onko kellään kokemusta näistä, ja jos on niin minkälaisia? Liikkuuko näitä yleensä koskaan käytettynä?

Ite oon nähny kerran mexico toronadon ja se oli ainakin upea. Jos jollain on ja haluaa päästä eroon niin ilmota!
hallelujah' rock' n rollah!
jannu
21.10.2003 13:53:17
Eikös Fender mainostanut tuossa vähän aikaa sitten, että niitä harvinaisempiakin alkaa pikkuhiljaa näkyä enempi kauppojen telineissä?

Ja kannattaa katsastaa kaikki ne musakaupat joista sai ennen Jacksoneita mutta ei Fenkkuja, sillä nyt suurella todennäköisyydellä saa, ja tilaamalla ainakin varmaan.

Ainakin Turussa Soitin Laineella testailin Mustangia viime viikolla. Näytti siellä olevan Jazzmasterkin. Japseja vaan oli vissiin molempi. Mustangi oli aika kotoisan oloinen, mulla kun on Jag Stang...
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
weelie
21.10.2003 14:38:09 (muokattu 21.10.2003 14:40:00)
ishibashi U-boxista varmaan joitain japsi-versioita löytyis.

http://babelfish.altavista.com/babe … ishibashi.co.jp%2Fu-box%2Findex.htm
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Master of reality
21.10.2003 17:53:06
helsingin
F-musiikissa oli näitä jazzmastereita.
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
d-e
22.10.2003 07:57:01
Mulla on ollu sekä Jaguar että Jazzmaster.Jaguar on vähän
lyhyemmällä skaalalla (kuin tele tai strato),h****tin hyvät
mikit,resonoiva ja muutenkin huono bridge.Jazzmaster taas
normaaliskaala mutta iso body,enempi ES-335 tyylinen mitoitus,sopinee yli 185 cm pitkille apinakätisille soittajille.
Soundi jotenkin persoonaton ja yhtä huono bridge kuin Jaggessa.Nää oli molemmat Japsi vehkeitä 90-luvulta.Nyt on
kaks usa-vintage re-issue stratoa,toinen vois vaihtua usa-
Jaguariin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)