Aihe: Stam1na
1 2 3 4 547 48 49 50 51122 123 124 125 126
Sahtimies666
12.07.2006 12:26:56
Oisaatna! Onko hyväkin?

Poikkeaako millä tavoin edellisestä levystä?

lueppa aikasempia kirjotuksia. Sieltä löytyy jos jonkinlaista analyysiä ja kommenttia.
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Keppis
12.07.2006 12:33:48
lueppa aikasempia kirjotuksia. Sieltä löytyy jos jonkinlaista analyysiä ja kommenttia.

Näin. Ja muutenkin kysymykset oli vähän semmosia, että vois vaikka kyseisen bändin nettisivuja vilkaista.
Päivän nokkelin. http://www.mikseri.net/fobia
sticky fingers
13.07.2006 12:48:39
Vau! Näitä haluaa lisää. Kun itselle ei oo auennu muut kuin Viisi laukausta päähän ja Paperinukke.

Ei nyt mitään herneitä hajureseptoreihin sitten, mutta miksi jonkun täytyy "availla" sulle biisejä ja niiden sanomaa? Kuuntelet ja ymmärrät biisit siten, kuin ne sulle itselles itekseen aukeaa...

-sf
Elämä on kovaa, osta kypärä...
Mimi
13.07.2006 15:56:35
Ei nyt mitään herneitä hajureseptoreihin sitten, mutta miksi jonkun täytyy "availla" sulle biisejä ja niiden sanomaa? Kuuntelet ja ymmärrät biisit siten, kuin ne sulle itselles itekseen aukeaa...

-sf

Tämähän se olisi suotavinta. Ja jos ei aukea, niin ei aukea. Jokainen saa tietty vetää lyriikoista ihan omat johtopäätöksensä ja jonkun muun tulkinnat voi rikkoa tietyn mielikuvan, jonka on biisistä saanut. Eikä näissä mitään absoluuttista totuutta ole, kenenkään muun kuin lyriikan kirjoittajan omassa päässä. Esitin tuossa nyt vaan oman tulkintani tuosta biisistä, toivottavasti muilla on erilaisia tulkintoja, sehän olisi hienoa.
"Mimi, ei sun tartte peljätä, emmä sua miitissä puristele enkä halaile murskaks (palijoo)" - Juzzu
sammakko54
13.07.2006 16:29:30

-sf

Totta mutta omat ymmärrykset näistä on sitten semmosia joita ei kirjoittajalla varmasti edes voinut käydä mielessä. Minusta tuo Merestä maalle selitys minusta sopii erittäin hyvin siihen. Kiinnostaa mitä muut ovat saaneet mieleensä.
ö
Keppis
13.07.2006 20:33:17
Ei kai se ole tärkeintä, että mielikuvat on samoja, kuin kirjoittajalla? Kunhan tajuaa, että mitä se biisi sulle merkkaa.

Niin monethan ei ees halua kertoo, mitä on ajatellut kirjoitellessaan.
Päivän nokkelin. http://www.mikseri.net/fobia
Piepe
14.07.2006 18:29:46
MIks minusta kuulostaa että Suhdeluvussa lauletaan ikäänkuin murteella
NOLLA USKO TOIVO RAKKAUS MIE SIE HÄN vaikka kaikki kirjalliset todisteet ja livevedot osoittavat toista??? (minä sinä hän)

Hehheh.. Samaa olen kuulevani Erilaisen rakkauden todistajassa yhdessä kohtaa: "Likainen synti on siun!"
Jomped
18.07.2006 13:38:46

mikäs siinä vaikka laulaisivatkin välillä murteella =) kahta hienompaa. "miun mielest". mutta niin tajuttoman monipuolista ja Rankkaa heviä soittavat että hattua pitää nostaa. suomen paras hevilaulaja omastamielestä. ylivoimaisesti parhaat kappaleet, johtuen loistavista melodioista ja sanoituksista: Kadonneet kolme sanaa; Tuomittu, syyllinen; Edessani.
hmphrmph
FatSam
29.07.2006 13:12:12

Tänään Stam1na DBTL:n pääteltassa. Onko joku muu tulossa katsomaan? Ja Stam1nan jälkeen Dingokin vielä! Vihdoinkin näen, täytyy kaivella sifonkihuivit jostain esiin ;)
Naama-amis
29.07.2006 22:05:31
Olin viikko takaperin hämeenlinnassa katsomassa. En muista millon viimeksi oisin jotain mulle uutta metallimusaa (vain 2 biisiä olin kuullut ennen keikkaa) kuultuani niin tykästynyt. Tiukkaa ja aika groovaavaa oli, eli pitänee piipahtaa lainastossa.
Go to the streets and look at the situation
Disposable
29.07.2006 22:23:52
Tiukkaa ja aika groovaavaa oli, eli pitänee piipahtaa lainastossa.

On kyllä aika asiallinen kirjasto siellä jos Stam1naakin sieltä löytyy. Ei oo näet mitään hirveän vanhaa Stam1nan levytetty materiaali, vaikka bändi jo ajat kasassa on ollutkin.
"Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous
Juuho
29.07.2006 22:27:43
Tänään Stam1na DBTL:n pääteltassa. Onko joku muu tulossa katsomaan? Ja Stam1nan jälkeen Dingokin vielä! Vihdoinkin näen, täytyy kaivella sifonkihuivit jostain esiin ;)

Eipä ole kivaa, kun Stam1na on uuden levyn tiimoilta kolme kertaa Turun suunnalla käynyt ja vain Ruisrock niistä ollut ikärajaton.
FatSam
30.07.2006 08:19:27

Huhhuh, kun oli lämmin tuolla Foster's-teltassa eilen! Piipahdin moshpitissäkin muutaman kerran, mutta ei siellä pystynyt olemaan puolta minuuttia kauempaa kerrallaan, kun meinasi kunto loppua. Hyvä keikka oli kyllä taas, jopa perkeleen hyvät sounditkin. Mutta tuota encorea en kyllä hyväksynyt. Likainen Parketti, en tykkää tuosta biisistä. Olin varma, että olisi tullut Edessäni, mutta ei sit...
Repez
30.07.2006 12:38:52
Perskeleen kova keikka DBTL:ssä juu
ltg
30.07.2006 13:30:30
Huhhuh, kun oli lämmin tuolla Foster's-teltassa eilen! Piipahdin moshpitissäkin muutaman kerran, mutta ei siellä pystynyt olemaan puolta minuuttia kauempaa kerrallaan, kun meinasi kunto loppua. Hyvä keikka oli kyllä taas, jopa perkeleen hyvät sounditkin. Mutta tuota encorea en kyllä hyväksynyt. Likainen Parketti, en tykkää tuosta biisistä. Olin varma, että olisi tullut Edessäni, mutta ei sit...

Niin vetivät Puustockissakin encorena tuon Parketin. Minun lemppareita uudelta levyltä, aivan mahtava biisi.
Oranki eats my bananas
THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39
Nieby
30.07.2006 13:36:34 (muokattu 30.07.2006 14:31:15)
olikos paha arkkitehti stam1nan biisi? jos oli, niin mistäköhän sen videon mahtaa löytää? youtubessa ei oo.. näin headbenger's ballissa ja helevetin hyvä oli.

E: Headbanger's ball
Julmettu
30.07.2006 14:20:21
olikos paha arkkitehti stam1nan biisi? jos oli, niin mistäköhän sen videon mahtaa löytää? youtubessa ei oo.. näin headbenger's ballissa ja helevetin hyvä oli.

Soundi-lehden juhlavuoden videokokoelma DVD
Painos 37000 kpl
Yhteensä liki 40 kotimaista musiikkivideota
Mukana Stam1nan musiikkivideo kappaleesta Paha arkkitehti
kouranka
30.07.2006 16:35:24

Soundi-lehden juhlavuoden videokokoelma DVD
Painos 37000 kpl
Yhteensä liki 40 kotimaista musiikkivideota
Mukana Stam1nan musiikkivideo kappaleesta Paha arkkitehti

Pahan arkkitehti Soundin mukaan :))))))))
Nyt herkutellaa!
*Aleksi*
30.07.2006 17:47:48
Niin vetivät Puustockissakin encorena tuon Parketin. Minun lemppareita uudelta levyltä, aivan mahtava biisi.

Tulihan tuo nuilla Kuopiossakin.. Oli loppua kohden kokoajan parempi keikka. Vanhat kappaleet toimi paremmin kuin uudet. Olisin kovasti toivonut, että olisivat soittaneet Edessäni ja Uudet kymmenen käskyä! :) Mut ei voi mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)