Unreal Tournament 2004 / PC-DVD / Epic Games Vieläkö tälle riittää pelaajia? Jos meinaan hommais ja koittais. Saa varmaan jo aika halvalla. Pixies. |
Milkop 13.07.2006 15:35:19 | |
---|
Vieläkö tälle riittää pelaajia? Jos meinaan hommais ja koittais. Saa varmaan jo aika halvalla. Kyllähän tälle vielä pelaajia on. Itse maksoin CDON:sta tilatessa 6,95 eli ei paha. |
Tempura 13.07.2006 16:54:48 | |
---|
Juoni ? Vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta loppuratkaisua kyllä osaa jo odottaa, sen verta mystiseksi on peli mennyt.
Varaudu siihen, että lopun tullessa olet niin pihalla että tekisi mieli pelata uudestaan, että tajuaisi mistä helvetistä on kyse. Ihme juttu, mutta tämä ei ole huono asia. Tarina on tehty hyvin.
F.E.A.R.ia en PC:llä ole pelannut kun ei ole toivoakaan saada sitä pyörimään. Sitä odotellessa siis...
Olen vähän tsekkaillut miten peli etenee. Pitäisi pyöriä ihan sulavasti ja näyttää samalta miltä kuningas-PC:illä, mikä tarkoittaa "vitun hyvältä".
THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tempura 13.07.2006 17:03:49 | |
---|
Ashia selvä! Kiitti. Otan vähän takaisin. Hommaa ykkönenkin, tuskin maksaa muutamaa euroa enempää jos löydät. Sillä on hyvä aloittaa, kun se on vähän pienempi yleiskooltaan (joskin silti laaja). Meinaan kun muistin, että ykköselle on juuri tullut fanikannan pitkään työstämä päivitys, joka korjailee paljon asioita mitä tekijät eivät ehtineet. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
south_of_heaven 13.07.2006 17:09:56 | |
---|
Postal 2 --------- hahaa, tämän demoa tuli pelattua. Aika hauska. Mutta en ostaisi varmaan kokoversiota, ja muistaakseni tuota ei suomessa myytykään. itki south_of_heaven |
MaD PiAnIsT 13.07.2006 18:05:05 | |
---|
Morrowind kannattaa tsekata. Anttilan alelaarissa pyörinyt alle kympin hintaan ja pelattava ei ainakaan lopu kesken. Morrowindissä vaan tuppaa tuo taistelu olemaan aika nahkasta. Huitoa saa kuin hullu mutta silti vastustaja vain nauraa ja viipaloi sinut 10 osaan. Itse kyllästyin peliin siinä vaiheessa kun piti ruveta taistelemaan, siitä kun ei tullut mitään. Ehkä en vaan osaa. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Shitmanek 13.07.2006 19:41:29 | |
---|
Morrowindissä vaan tuppaa tuo taistelu olemaan aika nahkasta. Huitoa saa kuin hullu mutta silti vastustaja vain nauraa ja viipaloi sinut 10 osaan. Itse kyllästyin peliin siinä vaiheessa kun piti ruveta taistelemaan, siitä kun ei tullut mitään. Ehkä en vaan osaa. EVO tosiaan ;) Ehkä jollain iron shortswordilla short blade- skillin ollessa 5 jotain Daedrothia vastaan ei luonnistu, mutta kun on hetken pelannut, ei mistään vihollisesta ole mitään vastusta. Yritä ihmeessä uudelleen :) "By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon) |
south_of_heaven 13.07.2006 19:54:05 | |
---|
kun pelaatte morrowindiä, ottakaa se skilli jossa käytetään longswordeja tai niitä ja sitten menkää Balmoran erään vartiotornin huipulle, siellä on kaapin päältä kähvellettävissä todella tehokas miekka, Sword of White Woe tai joku. itki south_of_heaven |
JPQ 13.07.2006 21:29:52 | |
---|
Veksu: sekin järki arvostella ikivanhaa peliä että se voi olla jollekkin ihan uusi mulle ei itse asiassa hyvin tuttu itse en ole pelannut mutta sivusta katsonut mutta todellakin aivan älyttömiä juttuja sisältävä. |
Rotuvaari 13.07.2006 21:58:51 | |
---|
Veksu: sekin järki arvostella ikivanhaa peliä että se voi olla jollekkin ihan uusi mulle ei itse asiassa hyvin tuttu itse en ole pelannut mutta sivusta katsonut mutta todellakin aivan älyttömiä juttuja sisältävä. Aivan aivan mutta siinä piilee se juttu että kovinkaan monella ei ole mahdollisuus päästä kokeilemaan esmes. Commodore kuusnelosta näinä päivinä. Tosin emulaattoreitahan saa vaan ei ole sama juttu se, nimittäin emulaattorissa uupuu levyaseman raksutus ja pelikin toimii moitteita vaikkei huoneen lämpötila ole se ihaanteellinen vanhalle sotaratsulle. Ja kyllä, Maniac Mansion on nimensä mittainen peli. Mainitaan vielä että itse olen vääntänyt saman tyyppistä peliä kohta kaksi vuotta. Tai oikeastaan on ollut kaksi vuotta aika hiljaista siitä kun aloitin.. pitäisi uhrata vähän aikaa sillekin. Profiilissa perinteinen kesäpoppis. |
joelr 19.07.2006 02:38:57 (muokattu 19.07.2006 02:43:53) | |
---|
Ja kyllä, Maniac Mansion on nimensä mittainen peli. Mainitaan vielä että itse olen vääntänyt saman tyyppistä peliä kohta kaksi vuotta. Tai oikeastaan on ollut kaksi vuotta aika hiljaista siitä kun aloitin.. pitäisi uhrata vähän aikaa sillekin. haa! Maniac Mansion on todellakin mainio. Sitä tuli vuosia, vuosia sitten pelattua kavereiden kanssa C64:lla. Mainio peli ja taisi olla ensimmäinen kosketus lucasartsin seikkailupeleihin. Pelissä oli kyllä sangen omaperäiset ja mieleenpainuvat hahmot. Pelasin tässä jokunen aika sitten jonkun uudelleen tehdyn version tuosta pelistä (paremmat grafiikat jne.). Oli hauskaa. Missä kunnossa peliprojekti on? Onko mitään screenshotteja tms. nähtävillä? --- Ilman muuta myös Falloutit. Pärjännet tosin pelkällä kakkosella, koska ykkösessä on pari rajoitetta mitä kakkoseen on sitten paranneltu. Kummatkin Falloutit saa varmasti samassa paketissa (itselläni on sellainen) ja halvalla, jos vain kaupan hyllyiltä löytyypi. Mielestäni ensimmäinen fallout on parempi kuin jatko-osa, jossa huumori menee vähän yli.. Jos Falloutit kiinnostaa, kokeilkaa Arcanumia. Taikuutta ja höyrykoneita! Myös Planescape: Torment on erinomainen peli, joka muistutti dialogien monipuolisuudellaan Fallouteja. |
Heartwood 19.07.2006 11:58:33 | |
---|
Jos Falloutit kiinnostaa, kokeilkaa Arcanumia. Taikuutta ja höyrykoneita! Myös Planescape: Torment on erinomainen peli, joka muistutti dialogien monipuolisuudellaan Fallouteja. Noissa on vain se huono puoli, ettei niitä tahdo tätä nykyä mistään enää löytää. Mutta mikäli vain vastaan sattuvat, molemmat kannattaa tosissaan hommata. Varsinkin Torment pyyhkii muilla ropeilla lattiaa kuinka vaan haluaa. Kannattanee pitää siis silmällä huuto.nettiä ja Ebayta. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
MaD PiAnIsT 19.07.2006 13:52:06 | |
---|
EVO tosiaan ;) Ehkä jollain iron shortswordilla short blade- skillin ollessa 5 jotain Daedrothia vastaan ei luonnistu, mutta kun on hetken pelannut, ei mistään vihollisesta ole mitään vastusta. Yritä ihmeessä uudelleen :) Pitääpi asennella uudestaan jos vielä jaksaa, kun taidan tuon Oblivionin hommata ;) Meni vain hermot siihen suhaamiseen, mutta toisaalta monet ovat kyllä sanoneet ihan samaa, että sitten kun on tarpeeksi leveliä niin ei ole enää mitään vastusta. Pitää kattoa josko sitä vielä jaksaisi. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Rotuvaari 19.07.2006 18:05:17 (muokattu 19.07.2006 18:25:11) | |
---|
Missä kunnossa peliprojekti on? Onko mitään screenshotteja tms. nähtävillä? Siinä kunnossa että kaksi vuotta sitten alkoi ja vähän vaiheeseen jäi. Alla olevat "huoneet" on tehty silloin aivan alussa ja muutenkin alkaisi ns. grafiikoiden osalta olla valmista. Ei puutu enää kuin loput. Pientä polttoa olisi kyllä saada tuo valmiiksi ja kunhan piirustushommilta joutaa, niin sitten. http://personal.inet.fi/yritys/wenkula/images/start001.jpghttp://personal.inet.fi/yritys/wenkula/images/livingroom001.jpg Vähän kyllä nappailisi alkaa koko projekti alusta kun tuo piirtohomma on vähän paremmin hanskassa kuin silloin joskus. Saa nähdä nyt. Kipeä pelistä tulee, se on ainankin varma. Alunperin oli tarkoitus tehdä Silent Hill kohtaa Monty Pythonin -tyylinen juttu. Siitä ei tingitä. Profiilissa perinteinen kesäpoppis. |
Tempura 20.07.2006 05:05:50 | |
---|
Veksu, näyttää oikeastaan aika hienolta. Luotan sinuun kuin vuoreen! Sano vaan, jos tarvitset apua sairaiden juttujen, dialogien tai semmoisten kehittelyssä, tai jos muuten vaan loppuu ideat. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Pelsi 20.07.2006 18:48:38 | |
---|
Veksu, näyttää oikeastaan aika hienolta. Luotan sinuun kuin vuoreen! Sano vaan, jos tarvitset apua sairaiden juttujen, dialogien tai semmoisten kehittelyssä, tai jos muuten vaan loppuu ideat. Määkin voin vähän auttaa, mikäli on tarvetta kuiviin vitseihin tai tarvetta lopettaa lauseet "kyllä"-sanoihin. Mä mustat velhot oon! |
Rotuvaari 20.07.2006 19:08:46 (muokattu 20.07.2006 19:22:17) | |
---|
Veksu, näyttää oikeastaan aika hienolta. Luotan sinuun kuin vuoreen! Sano vaan, jos tarvitset apua sairaiden juttujen, dialogien tai semmoisten kehittelyssä, tai jos muuten vaan loppuu ideat. Määkin voin vähän auttaa, mikäli on tarvetta kuiviin vitseihin tai tarvetta lopettaa lauseet "kyllä"-sanoihin. Hih hoh danke schön ja sellasta. Niin, tosiaan aika vaiheessa ollaan vielä ja kun se aika tulee että ruvetaan dialogia pohtimaan, voisi apuja kaivata. Lauseen lopettaminen kyllä -sanaan on kyllä neroutta. Vaikeaa hallita tuokin taito, elikkä muotoilla virkkeet sopivaan muotoon jotta se sinne loppuun sopisi. Jonkinlainen käsikirjoituskin oli ainakin jossain vaiheessa olemassa mutta äitini taisi repiä sen (piti sitä sopimattomana ja epäilyttävänä). Scriptissä oli, jos oikein muistan pakkopaitaan puettu gnu jonka sieraimista ja suusta valui maitia. Ei sen kummempaa kylläkään. (melkein onnistuin lopettamaan lauseen _kyllä_ -sanaan!) Profiilissa perinteinen kesäpoppis. |
Jormaz 20.07.2006 19:10:25 | |
---|
Scriptissä oli, jos oikein muistan pakkopaitaan puettu gnu jonka sieraimista ja suusta valui maitia. Ei sen kummempaa kylläkään. Mistä tätä peliä voi aikanaan ostaa? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Rotuvaari 20.07.2006 19:18:03 (muokattu 20.07.2006 19:20:33) | |
---|
Mistä tätä peliä voi aikanaan ostaa? Tavoitteena olisi saada peli myyntiin ainakin huuto.nettiin. Valtava pettymys oli aikanaan kun tarjosin Crack-papukaija tappaa sinut ja Sakari raiskaa äitisi -peliä paikalliselle kirpparille. Täti käski suksia vittuun joten ostin sukset samalla reissulla. E: Siveyspoliisi huomauttaa: Ei suksia ja Sakaria samaan viestiin kiitos. Profiilissa perinteinen kesäpoppis. |
Jkob 21.07.2006 22:15:49 | |
---|
Mistäs Monkey Islandit ja Indyt & co:t saa naarattua itselleen? Onko jo freewarea vai mennäänkö anttilaan? Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |