Sertzo S 11.07.2006 14:20:48 | |
---|
niinhän mä sanoin kun pilkkua viilasin. kuinkahan moni täälläkin ottaa/pyytää kopioita vain ja ainoastaan omaan käyttöönsä? aika monen bändin ja artistin keikkamapit koostuu suurelta osin toivelaulukirjalapuista tai vastaavista. aina on niin ollu, nykyisin onneksi vähemmän. kuulostaa yleensä myös paremmalta. Simos Kakella ainakin aikoinaan oli toivelaulukirjapohjainen mappi, josta vedetiin. |
baron 11.07.2006 20:17:44 | |
---|
Simos Kakella ainakin aikoinaan oli toivelaulukirjapohjainen mappi, josta vedetiin. Mä aloitin hommat ihan laillisesti: Mulla oli muutama osa toivelauluja mukana ja kaikki yritettiin kurkkia samasta kirjasta. Huomattiin kuitenkin, että toimii paremmin pienellä vilpillä. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
half 11.07.2006 20:20:50 | |
---|
Ohjelmisto pitäisi osata ulkoa, mutta kun en itsekään osaa prk. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
DVD 11.07.2006 21:54:24 | |
---|
Mä aloitin hommat ihan laillisesti: Mulla oli muutama osa toivelauluja mukana ja kaikki yritettiin kurkkia samasta kirjasta. Huomattiin kuitenkin, että toimii paremmin pienellä vilpillä. Kaikki asiat pitää soveltaa. Muuten ei mistään tule ikinä mitään. Meille muuten, asiasta toiseen, nauretaan tuolla muualla euroopassa kun me yritämme täyttää jokaista EU'n direktiiviä viimeistä piirtoa myöten. Uskotteko te että esim. kreikkalaiset ja vaikkapa portugalilaiset elävät direktiivien mukaan, häh? |
KoskPaavo 12.07.2006 00:25:47 | |
---|
Kaikki asiat pitää soveltaa. Muuten ei mistään tule ikinä mitään. Meille muuten, asiasta toiseen, nauretaan tuolla muualla euroopassa kun me yritämme täyttää jokaista EU'n direktiiviä viimeistä piirtoa myöten. Uskotteko te että esim. kreikkalaiset ja vaikkapa portugalilaiset elävät direktiivien mukaan, häh? Ja maksavatko italialaiset tuloveroa? no, ehkä muutama. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
kuunsirppi 12.07.2006 17:55:28 | |
---|
laitan nyt tähän, kun en viitsi uutta aloittaa.... Oliskos kenelläkään Ankin laulaman kappaleen Ne kesäyöt nuottia? Isäni sitä kyseli, kun naisystävänsä tykkäis soitella sitä isän kanssa. Soitin kyllä Ankille ja hän lupas lähettää, mutta ei oo kuulunut mtn. En ainakaan itse löytänyt mistään netistäkään, vai etsinkö huonosti :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
artope 13.07.2006 08:30:15 | |
---|
laitan nyt tähän, kun en viitsi uutta aloittaa.... Oliskos kenelläkään Ankin laulaman kappaleen Ne kesäyöt nuottia? Isäni sitä kyseli, kun naisystävänsä tykkäis soitella sitä isän kanssa. Soitin kyllä Ankille ja hän lupas lähettää, mutta ei oo kuulunut mtn. En ainakaan itse löytänyt mistään netistäkään, vai etsinkö huonosti :o/ Löytyy muistaakseni Topi & Agents nuottivihosta. Huomenna saisin skannattua ja lähetettyä... -???- |
kuunsirppi 13.07.2006 08:41:31 | |
---|
Löytyy muistaakseni Topi & Agents nuottivihosta. Huomenna saisin skannattua ja lähetettyä... No jos saan vaivata, niin....laitan pikaesaa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
isojussi 13.07.2006 09:11:01 | |
---|
laitan nyt tähän, kun en viitsi uutta aloittaa.... Oliskos kenelläkään Ankin laulaman kappaleen Ne kesäyöt nuottia?.... On kesäyö? "Olen matkalla taas halki nukkuvan maan, on kesäyö..."? Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Ilmeisesti kumminkin. Panen e-mailia. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
isojussi 13.07.2006 10:08:26 | |
---|
Kato joo - Anki on levyttänyt saman biisin nimellä "Ne kesäyöt", kun taas Topi ym. nimellä "On Kesäyö" Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Sertzo S 13.07.2006 11:00:03 | |
---|
Kato joo - Anki on levyttänyt saman biisin nimellä "Ne kesäyöt", kun taas Topi ym. nimellä "On Kesäyö" Siinä Ankin versiossa on aivan upea se clavicord vai mikä se nyt on cembalo-osuus. |
isojussi 13.07.2006 11:54:58 | |
---|
Siinä Ankin versiossa on aivan upea se clavicord vai mikä se nyt on cembalo-osuus. On - ynnä Ankin laulu Topiin verrattuna. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Sertzo S 13.07.2006 12:42:48 | |
---|
On - ynnä Ankin laulu Topiin verrattuna. Minä olen aivan samaa mieltä kanssasi. |
kuunsirppi 13.07.2006 16:36:02 | |
---|
Kiitos Jussi nuotista. Aivan ilmeisesti on kyllä kyse samasta biisistä! Ja kiitos myös artope! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 15.07.2006 09:21:38 | |
---|
Oliskos kellään pikasesti laittaa sanoja biisiin Capri/Will Grosz :o/ En tarvi muuta, kun sen alun, joka alkaa, että Kauniin kaukomaan, aina uudestaan...vai miten se meni. Toivelaulukirjassa on sitten siitä, Mä kerran saarella.....alkaen. Lauloin ton alun toisen bändin solistina viime viikonloppuna, mutta nyt ne sanat on mökillä ja olis kiva laulaa sen alun kanssa se tänään, kun se on aika makee. Nuotti kyllä löytyy, mutten muista niitä alun sanoja. Kiitos etukäteen! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
R.Syke 15.07.2006 09:28:16 | |
---|
En tarvi muuta, kun sen alun, joka alkaa, että Kauniin kaukomaan, aina uudestaan...vai miten se meni. Toivelaulukirjassa on sitten siitä, Mä kerran saarella.....alkaen. Hou, nää osataan ulkoa, nää: Kauniin kaukomaan, aina uudestaan muistan mä päivin ja illoin. Hetkisen vain siellä olla mä sain. Sinne takaisin toivon kuitenkin, onnea vaikka mä silloin löytänyt en. Siitä näin laulelen: Mä kerran saarella... Korjatkoon joku, jos meni väärin ulukomuistista. |
kuunsirppi 15.07.2006 09:30:30 | |
---|
Hou, nää osataan ulkoa, nää: Kauniin kaukomaan, aina uudestaan muistan mä päivin ja illoin. Hetkisen vain siellä olla mä sain. Sinne takaisin toivon kuitenkin, onnea vaikka mä silloin löytänyt en. Siitä näin laulelen: Mä kerran saarella... Korjatkoon joku, jos meni väärin ulukomuistista. Wau! Kiitos......tää on hieno foorumi! Miksköhän Toivelaulukirjasta puuttuu toi alku, kun se on kumminkin tosi hieno...:o/ Mukavaa aurinkoista päivää! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
R.Syke 15.07.2006 09:33:07 (muokattu 15.07.2006 09:33:52) | |
---|
Wau! Kiitos......tää on hieno foorumi! Miksköhän Toivelaulukirjasta puuttuu toi alku, kun se on kumminkin tosi hieno...:o/ Mukavaa aurinkoista päivää! Thanks! Savolaeset ihmissyöjät ei minnuu aenakaan koske, koska en ole laeha ruohtalaismies ;) ...ja vaemo kävelöö vierellä varmmuuvve vuoksi. |
kuunsirppi 15.07.2006 09:34:54 | |
---|
Thanks! Savolaeset ihmissyöjät ei minnuu aenakaan koske, koska en ole laeha ruohtalaismies ;) ...ja vaemo kävelöö vierellä varmmuuvve vuoksi. sä oot siis turvassa :o)) Nyt pikasesti aamukaffeen keittoo ja valmistautuun reissuun. Ainakin sään puolesta päivästä näyttäs tulevan hyvä! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |