Aihe: Treeni kuulokkeet?
1 2 3
Magiz
12.07.2006 00:29:54
ne makso siellä 30 €

parilla kympillä saa expertiltä plugeja.
Keep it Fresh
fabarm
12.07.2006 22:45:51
Jos aikoo ostaa nuo Vic Firthit,parinkympin lisäpanostuksella saa Shuren E3:set.Siis ihan oikeat korvamonitorit.
Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan.
Magiz
13.07.2006 00:12:10
Jos aikoo ostaa nuo Vic Firthit,parinkympin lisäpanostuksella saa Shuren E3:set.Siis ihan oikeat korvamonitorit.

melkein satasen saa laittaa lisää kylläkin.. mutta kyllä itse olen valmis sen satasen satsaamaan, ja aion ostaa tuommoiset e3:set. lähinnä treenikäyttöön, mutta ehkä niistä saisi keikallekin jotain kivaa. eipähän tarttisi ainakaan surra monitorikaapin tilaavievyyttä.. :D
Keep it Fresh
Jape Muusa
13.07.2006 06:31:20

http://www.sennheiser.com/sennheise … f/root/products_headphones_dj_05180

Mulla on noi Sennheiserin HD 212 PRO-kuulokkeet ja oon ollu tyytyväinen. Painaa 130gr ja on mukavat päässä. Senkkumaiseen tapaan buustaa vähän bassoja,mikä ei mun mielestä oo huono juttu rumpaleille.
Hinta taitaa pyörii jossain 45-60:n egen haarukassa.
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
Suleima
13.07.2006 09:27:43
ääni täältä E3:lle. Helvetin hyvät.
Ainoo varjopuoli kävi ilmi toissapäivänä ku toinen small-kokonen tulppa jäi korvan sisään muutaman tunnin soiton jälkeen. Terkkarihan sen sieltä kaivoi seuraavana aamuna pinseteillä, oli kuulemma vaikeuksia löytää :)
Paas
13.07.2006 09:53:13
ääni täältä E3:lle. Helvetin hyvät.
Ainoo varjopuoli kävi ilmi toissapäivänä ku toinen small-kokonen tulppa jäi korvan sisään muutaman tunnin soiton jälkeen. Terkkarihan sen sieltä kaivoi seuraavana aamuna pinseteillä, oli kuulemma vaikeuksia löytää :)

Hoho! : )

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Starless
13.07.2006 15:11:52 (muokattu 13.07.2006 15:15:27)
Vic firthit oli alussa vähä vaikiat... tuntu korvalehdissä mutta viikon käytin 6 tuntia päivässä niin joko korvat tai kuulokkeet asettu:D lähtee muuten varmaan hörökorvat kuukauden päästä viimeistään:D

mulle vitun sama kuhan pystyy soittaan levyjen ja klikin mukana ilman mitään vitun peltorinappikuulokesäätöjä!!!

vitun hyvin vaimentaa eikä tartte vääntää volaa täysille ja pilata korvia...

os aikoo ostaa nuo Vic Firthit,parinkympin lisäpanostuksella saa Shuren E3:set.Siis ihan oikeat korvamonitorit
hä? thomannilla ainaki puolet kalliimmat melkeen nuo E3
Deino
13.07.2006 16:39:12

Vic firthit oli alussa vähä vaikiat... tuntu korvalehdissä mutta viikon käytin 6 tuntia päivässä niin joko korvat tai kuulokkeet asettu

Sama juttu. En kyllä käyttänyt kuin tunnin päivässä...
Deino vaan
fabarm
18.07.2006 22:17:52
Joo,joku moka multa.Mun mielestä Vic Firthin kuulokkeet maksoivat jotain 130e luokkaa,E3:set 168e.

Mutta olin ilmeisesti väärässä.Mutta E3:siin olen erittäin tyytyväinen.Itse soitan nuo päässä itseksenikin (jokainen rumpu tietysti mikitetty).Soitto on mielestäni tarkempaa,kaikki kuuluu sopivasti.
Mikael
18.07.2006 23:05:55

Mä oon ollut tyytyväinen Sennheiser HD-25 kuulottimiin.
Siitä mistä aita on matalin...
El Jefe
19.07.2006 04:05:09
Mä oon ollut tyytyväinen Sennheiser HD-25 kuulottimiin.

Mä kans.Vaihdoin vielä piuhan 3 m kupariseen ja korvatyynyt samettisiin,kun se orkkis piuha oli niin vaatimaton,ja noi tyynyt istuu ja eristää paremmin.
Magiz
19.07.2006 04:23:55
Mä kans.Vaihdoin vielä piuhan 3 m kupariseen ja korvatyynyt samettisiin,kun se orkkis piuha oli niin vaatimaton,ja noi tyynyt istuu ja eristää paremmin.

tuommottisen HD-25 on mullakin ollut mielessä, kun semmoiset saisin "käytettyinä" 100€ paikallisesta musaliikkeestä. ei mulla kumminkaan ole niinkään paljoa ylimääräistä rahaa.. :D pitänee siis tyytyä vielä hetken aikaa plug+peltor järjestelmään.
Keep it Fresh
Pacifig
19.07.2006 15:16:43

Sanon "taas kerran" että osta suoraan korvamonitori (et kadu).
Esim. shuren e3c. Toimii treenikäytössä, mp3/cd/md- soittimien kanssa ja keikoilla.

Satsaatte bändin kanssa kuulokevahvistimen ja keikoilla aivan unelma soittaa kun kuulee kaiken mitä haluaa...
Laittaiskohan kamat myyntiin.
Magiz
19.07.2006 17:00:27 (muokattu 19.07.2006 17:01:04)
Sanon "taas kerran" että osta suoraan korvamonitori (et kadu).
Esim. shuren e3c. Toimii treenikäytössä, mp3/cd/md- soittimien kanssa ja keikoilla.

Satsaatte bändin kanssa kuulokevahvistimen ja keikoilla aivan unelma soittaa kun kuulee kaiken mitä haluaa...

tämä kaikki on kyllä totta. ehkäpä ostan e3 sitten, kun jotkut luurit oikeasti tarvitsen.
Keep it Fresh
toboc
19.07.2006 17:08:33
Osta SENNHEISER HD 25 SP:t . Eristys on hyvä, joskaan ei kuulosuojaintasoa. Pysyvät todella hyvin päässä ja äänenlaatu todella hyvä.. Helsingin musiikista ostin 85 €:llä, että vielä suht halvatkin! Ite oon ollu enemmän kun tyytyväinen. Ennen oli jotku KOSS:in olevinaan äänieristetyt kuulokkeet, mutta ne osoittautu täysin paskoiksi. Ja hintaakin oli reilut 150 €. Mitkä tahansa valitsetkin, niin kokeile tarkkaan, et ne soittaessa todella pysyy päässä. Mikään ei oo vittumaisempaa, ku kuulokkeet, jotka liikkuu kokoajan.
Magiz
19.07.2006 17:10:44 (muokattu 19.07.2006 17:11:44)
Osta SENNHEISER HD 25 SP:t . Eristys on hyvä, joskaan ei kuulosuojaintasoa. Pysyvät todella hyvin päässä ja äänenlaatu todella hyvä.. Helsingin musiikista ostin 85 €:llä, että vielä suht halvatkin! Ite oon ollu enemmän kun tyytyväinen. Ennen oli jotku KOSS:in olevinaan äänieristetyt kuulokkeet, mutta ne osoittautu täysin paskoiksi. Ja hintaakin oli reilut 150 €. Mitkä tahansa valitsetkin, niin kokeile tarkkaan, et ne soittaessa todella pysyy päässä. Mikään ei oo vittumaisempaa, ku kuulokkeet, jotka liikkuu kokoajan.

jos katsot pari viestiä ylöspäin, huomaat varmaan aika selkeästi että nuista sennheisereista oli juuri puhetta (tai itseasiassa nuista paremmista luureista). kuitenkin pienen järkeilyn jälkeen itselleni parempi vaihtoehto olisi ehdottomasti in-ear monitorit, jotak minun budjetillani tulisivat olemaan Shure E3.
Keep it Fresh
toboc
19.07.2006 17:19:11
jos katsot pari viestiä ylöspäin, huomaat varmaan aika selkeästi että nuista sennheisereista oli juuri puhetta (tai itseasiassa nuista paremmista luureista). kuitenkin pienen järkeilyn jälkeen itselleni parempi vaihtoehto olisi ehdottomasti in-ear monitorit, jotak minun budjetillani tulisivat olemaan Shure E3.

HD 25 SP ja HD 25 ovat kuitenkin eri kuulokkeet, vaikka niillä ei eroa juuri olekaan kuin hinta!

olen molempia kokeillut ja muita eroja tuskin huomaa.. Tietysti, jos käyttää miksaamiseen, niin onhan tuo kalliimpi versio aavistuksen tarkempi.
fabarm
20.07.2006 22:02:57
Kuulokkeet on kyllä aivan spedenoloset keikoilla.Itse en sellaiset päässä soittaisi yleisön edessä.Korvamonitorit ovat monikäyttöisemmät.
drum-monkey
21.07.2006 00:14:14
Kuulokkeet on kyllä aivan spedenoloset keikoilla.Itse en sellaiset päässä soittaisi yleisön edessä.Korvamonitorit ovat monikäyttöisemmät.

Totta. Jos jotain futuristista ufo-konemusaa soittais, niin ehkä siihen avaruuskypärään vois liittää kuulokkeet, mutta missä vaan muualla täytyy vähän pitää jotain tyyliä päällä, eikä sellaset isot lätyt/kupit korvilla sovi lavalle.
Munletti on mulletti
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)