Kävinpä tossa Porissa ja mukaan tarttui Tokain SG-43, muutamien testatuiden kitaroiden joukosta. Hyvä tatsi, mikit on yllättävänkin hyvät, soi ihan mukavasti... virittimet tosin taitaa mennä vaihtoon, mutta muuten vaikuttaa oikein hyvältä valinnalta. |
Jani The Rock 13.07.2006 00:27:14 | |
---|
Kävinpä tossa Porissa ja mukaan tarttui Tokain SG-43, muutamien testatuiden kitaroiden joukosta. Hyvä tatsi, mikit on yllättävänkin hyvät, soi ihan mukavasti... virittimet tosin taitaa mennä vaihtoon, mutta muuten vaikuttaa oikein hyvältä valinnalta. Katohan. Mä kävin myös Porissa ja hommasin SG:n, tosin merkki on eri ja mikkejä yksi enemmän... 8) The road never ends for me, kid. |
Angus 13.07.2006 00:48:47 | |
---|
Katohan. Mä kävin myös Porissa ja hommasin SG:n, tosin merkki on eri ja mikkejä yksi enemmän... 8) Tuli vaan töissä päivällä istuskellessa pakottava tarve (=GAS) saada kitara ostettua tänään :). Rahat kyllä lipsuu käsistä aina yllättävän nopeasti. Mimmoses Gibsonin (oletan?) hommasit? |
Jani The Rock 13.07.2006 01:02:52 | |
---|
Tuli vaan töissä päivällä istuskellessa pakottava tarve (=GAS) saada kitara ostettua tänään :). Rahat kyllä lipsuu käsistä aina yllättävän nopeasti. Heh, niinhän siinä aina tuppaa käymään! Mimmoses Gibsonin (oletan?) hommasit? Ei ollu ison G:n vaan Epifounin tuotantoa... se kolmemikkinen Custom. The road never ends for me, kid. |
Angus 13.07.2006 08:11:35 | |
---|
Ei ollu ison G:n vaan Epifounin tuotantoa... se kolmemikkinen Custom. Ahhh, komealta näyttää tollanen.... paitsi se lapa :). |
Dunga 13.07.2006 09:16:15 | |
---|
Ei ollu ison G:n vaan Epifounin tuotantoa... se kolmemikkinen Custom. Sound citystäkö hait? Itse kerkesin sitä räpläämään pariin kertaan ja oli kyllä hyvä, hinta kylläkin muistaakseni korkea. Paljonko maksoit? Paskallakin on tekijänsä. |
Jani The Rock 13.07.2006 09:38:49 (muokattu 13.07.2006 09:40:56) | |
---|
Sound citystäkö hait? Itse kerkesin sitä räpläämään pariin kertaan ja oli kyllä hyvä, hinta kylläkin muistaakseni korkea. Paljonko maksoit? Sieltäpä joo. Olihan siinä hintaa, mutta kun en mä viitti sakemanneiltakaan tilata... Ostin siinä samalla laukun ja Voxin wahin, ja maksoin koko hela hoidosta 800 euroa. Ai niin, se lapa. Ei se mun mielestä kovin paha oo, etenkin kun siinä on reunalistat. The road never ends for me, kid. |