HansJ 12.07.2006 16:43:06 | |
---|
Elikkä mulla on GK Backline 600 Nuppi ja GK 410SBX kaappi. Tossa kaapissa on Speakon liitäntä mutta tosta nupista ei semmosta löydy. Eli onko tossa mitään keinoo et noi sai toimiin keskenään? millanen kaapeli tarvis ostaa? |
rijopu 12.07.2006 16:57:26 | |
---|
Elikkä mulla on GK Backline 600 Nuppi ja GK 410SBX kaappi. Tossa kaapissa on Speakon liitäntä mutta tosta nupista ei semmosta löydy. Eli onko tossa mitään keinoo et noi sai toimiin keskenään? millanen kaapeli tarvis ostaa? Hankkimalla piuha, jonka toisessa päässä on plugi ja toisessa speakon. Helppo tehdä ite, jos on kolvi. |
HansJ 12.07.2006 17:09:15 | |
---|
pystyykö noita piuhoja ostaan valmiina? toi kolvin käyttö on hieman ontuvaa... Ja toimiiko semmoset viritykset? |
rijopu 12.07.2006 17:15:05 | |
---|
pystyykö noita piuhoja ostaan valmiina? toi kolvin käyttö on hieman ontuvaa... Ja toimiiko semmoset viritykset? Kyllä noita plugi-speakon piuhoja pitäis olla ihan kaupassakin. Mä ole nikkaroinut itelleni yleensä piuhat ja toimiihan ne. |
Voitto Ankka 12.07.2006 21:49:57 | |
---|
pystyykö noita piuhoja ostaan valmiina? toi kolvin käyttö on hieman ontuvaa... Ja toimiiko semmoset viritykset? Tee kuten minä. Ostin kaupasta laadukkaan 2m plugi-plugi kaappipiuhan ja kaksi speakon-liitintä. Piuha puolesta välistä poikki ja speakonit päihin. Speakoneja kun ei tarvitse juottaa vaan ainoastaan ruuvata, niin tuossa ei voi epäonnistua! j. |
M.Hanski 12.07.2006 21:59:05 | |
---|
Tee kuten minä. Ostin kaupasta laadukkaan 2m plugi-plugi kaappipiuhan ja kaksi speakon-liitintä. Piuha puolesta välistä poikki ja speakonit päihin. Speakoneja kun ei tarvitse juottaa vaan ainoastaan ruuvata, niin tuossa ei voi epäonnistua! Nerokasta! Sitten on varapiuhakin. |
Tee kuten minä. Ostin kaupasta laadukkaan 2m plugi-plugi kaappipiuhan ja kaksi speakon-liitintä. Piuha puolesta välistä poikki ja speakonit päihin. Speakoneja kun ei tarvitse juottaa vaan ainoastaan ruuvata, niin tuossa ei voi epäonnistua! j. Tää on hyvä! Mä tein saman tempun mutta vaan toisinpäin, eli ostin pitkähkön speakon-piuhan ja pätkäsin sen ja kolvasin päihin plugit. Nyt tajuan, että viisaamminkin olisi voinut toimia... |
hollmi-5 13.07.2006 00:23:21 | |
---|
Hyvää läppää. Ai niin: basistipalsta. Bäck tu the Drumworld ;-) http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |