masterhat 10.07.2006 20:25:22 | |
---|
hello, ostin tossa voodoolabin pedalpower2, ja siinä mukana tuli mukavasti piuhoja. nyt kuitenkin tarvisin muutaman ihan tavallisen virtajohdon, noin 15-30cm, ja ihan normipäät, siis sellanen mikä menee vaikkapa bossin efekteihin (perus bokseihin) ja toinen pää sellanen mikä menee pedalpoweriin (muistaakseni samanlainen pää kuin juuri noissa bossin efekteissä) ja sit jos löytyis vielä samanlaisia piuhoja, jotka vaan haarautuu kahdeksi, tai niin että vois kytkeä kaksi pedaalia samaan virtalähtöön. mul on kyl sellasia missä on kuudeksi haarautuva piuha, mut siinä on liikaa, koska yritän nyt kasailla efektilaudan niin,ettei siinä ole yhtään ylimäärästä johdon pätkää. jos tiedätte mestoja niin kertokaa ihmeessä. THANKS Tehotyttö95 |
Hannu H. 10.07.2006 22:07:02 (muokattu 10.07.2006 22:07:36) | |
---|
Mulla ainakin on tommonen kahdeksi jakautuva virtapiuha. Oliskohan ollu ibanezin valmistama. Myös muiltakin luultavasti löytyy.. EDIT: mutta se on semmonen joka tulee perinteisen muuntajan piuhan päähän, joten taisin ihan turhia tarinoida.. |
Kosac 10.07.2006 22:34:46 | |
---|
www.beatman.fi myyvät moisia eri pituisia ja lähettävät kirjekuoressa, joten postikulutkin ovat kohtuulliset. Ei ihan perillä, mutta hajulla. |
masterhat 10.07.2006 22:51:17 | |
---|
mä en kyl bongannu tuolta beatmanin sivuilta sellasta piuhaa missä olis molemmissa päissä dc-plugit (boss-plugit). oli kyl monenlaista piuhaa, mutta lähes kaikki oli tarkoitettu cioksin virtalähteille, missä on rca-liitin toisessa päässä Tehotyttö95 |
Kosac 10.07.2006 23:08:29 | |
---|
Enpä bongannut minäkään kun tarkemmin katsoin. Sorry Ei ihan perillä, mutta hajulla. |
Werde 10.07.2006 23:41:25 | |
---|
|
masterhat 11.07.2006 10:16:25 (muokattu 11.07.2006 10:17:18) | |
---|
On siellä se Visual Soundsin viidelle jakava piuha http://www.beatman.fi/products.php?g1=c0b8ca&g2=bec7c8&n=2 niin on, mutta en mä halua visualsoundin viidelle jakavaa piuhaa, ku niitä löytyy himastakin. tarvisin kahdelle jakavan ja sit ihan perus piuhoi, DC-Plug --> DC-Plug. Sellaiset liittimet molemmassa päässä mitkä menee bossin pedaaleihin, koska voodoolabin pedalpoweris on samanlaiset liittimet, olisko 0,2 mm eroaivaisuus plugien halkaisijassa.. Tehotyttö95 |
nikovirtala 11.07.2006 10:43:15 | |
---|
Osta osat ja kasaa itse. Saat varmasti oikean mittaiset ja laadukkaat piuhat halvemmalla kuin kaupasta. K.I.S.S. - Keep It Simple Stupid |
myrtonen 11.07.2006 12:43:39 (muokattu 11.07.2006 12:51:36) | |
---|
Osta osat ja kasaa itse. Saat varmasti oikean mittaiset ja laadukkaat piuhat halvemmalla kuin kaupasta. Noiden virtajohtojen kanssa on vaan sellainen homma, että on hankala löytää laadukkaita dc-plugeja, ja vielä hankalampaa niitä on kolvata. Eli sikäli en allekirjoittaisi tätä virtajohtojen - toisin kuin instrumenttipiuhojen - kohdalla. Mutta saahan sitä näpertää jos osaa. |
masterhat 11.07.2006 16:59:52 | |
---|
joo en mä kelannutkaan itse niitä käydä vääntämään.. onko tollaset ihan perus johdot noin kiven alla? kai on muitakin kenellä ei ole tarpeeksi basic-johtoja pedal powerissa.. mä en ainakaan löydä mistään Tehotyttö95 |
MikeS 12.07.2006 16:08:56 | |
---|
Wahvarikellarista Tampereelta ( www.wahvarikellari.fi muistaakseni...) saa juuri tuollaisia johtoja, joissa on Boss-tyyppinen pää molemmissa päissä ja jotka siis käy Pedal Poweriin. Itse teetätin siellä vuosi takaperin 6 kpl ja hinnaksi taisi tulla 5-6 euroa kappale. Itse sai valita mitan (otin 30-senttisiä) ja tuolloin oli valittavina myös pari erilaista päätä (en nyt tarkoita itse sitä barrelia vaan sitä ympäröivää muoviosaa). Valitsin vaihtoehdon, joka vie vähemmän tilaa laudassa. MIKKO |
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
masterhat 12.07.2006 20:30:35 (muokattu 12.07.2006 20:30:56) | |
---|
siistii! Parallel wired Y-cable to double 2 outputs to 400 mA, 15"/40cm http://www.burkey.nl/bestelformulier.htm Viel pitää kysyä että onkos tuo piuha ihan perinteinen haaroitus piuha, siis niin että kytken toisenpään virtalähteeseen ja sit saan tohon kaksi pedaalia kiinni. Mä en ole kovin haka sähköasiois, joten varmaan tyhmä kysymys mut kysyn silti:) Tehotyttö95 |
ReBeat 13.07.2006 00:16:32 | |
---|
Parallel wired Y-cable to double 2 outputs to 400 mA, 15"/40cm http://www.burkey.nl/bestelformulier.htm Viel pitää kysyä että onkos tuo piuha ihan perinteinen haaroitus piuha, siis niin että kytken toisenpään virtalähteeseen ja sit saan tohon kaksi pedaalia kiinni. Ihan mutuna heittäisin, että sellaiset viidelle tai seitsemälle pedaalille jakavat haaroitusjohdotkin ovat rakenteeltaan rinnankytkettyjä. Mutta en takaa mitään :) Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Puavali 13.07.2006 00:28:49 | |
---|
Ihan mutuna heittäisin, että sellaiset viidelle tai seitsemälle pedaalille jakavat haaroitusjohdotkin ovat rakenteeltaan rinnankytkettyjä. Mutta en takaa mitään :) Jos ne ois sarjassa, niin jokaisessa piuhassa pitäisi olla jokin kytkettynä, että virta tulisi yhteenkään laitteeseen. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
masterhat 13.07.2006 01:13:04 | |
---|
niinhän se meni, yläasteen kemian tunneista on aikaa:) Tehotyttö95 |