Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Redrama
1 2
Bonham
20.10.2003 20:55:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olette kuulostelleet tätä kykyä?
 
Ei ihme, että ulkomailla ollaan innoissaan, loistavaa materiaalia. Mikähän tämän genre nyt olisi; reaggae-hiphop??
 
Taas kelpaa olla suomalainen:)
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Toveri
20.10.2003 21:10:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältä ovat kuulostaneet ne kaksi radiobiisiä. Kaiken voi tehdä hyvin. Vaikken nyt muutenkaan hiphoppia dissaa.
 
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Bacchus
20.10.2003 21:14:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olette kuulostelleet tätä kykyä?
 
Ei ihme, että ulkomailla ollaan innoissaan, loistavaa materiaalia. Mikähän tämän genre nyt olisi; reaggae-hiphop??
 
Taas kelpaa olla suomalainen:)

 
Mun mielestä aika heikkoa. Vaikka hiphopia halveksinkin, niin sen verran oon tutustunut että paljon parempia tekijöitä löytyy. No, suomalaiseksi ihan hyvä.
 
!
kid ego
21.10.2003 00:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok, kaverit ovat soittaneet tuota mulle. Räppiä on kiva kuunnella, mutta tuskin ostan koskaan yhtäkään rap-levyä. Mikä parasta, kuulostaa niin ulkomaalaiselta että on jopa menestyjäpotentiaalia.
 
Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta.
Axes
21.10.2003 01:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole pahemmin Redraman musiikkiin tutustunut, mutta sen minkä olen kuullut on kuullostanut paremmalta kuin muitten suomalaisten räppijutut, Ceebrolisticsia ja Murmurecordingsia lukuunottamatta.
 
Miehellä voi olla hyvät mahdollisuudet menestyä Suomen ulkopuolella.
 
85423321
21.10.2003 01:32:17 (muokattu 21.10.2003 01:33:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa typerältä kun suomalainen opettelee tarkoituksella ääntämään englantia jollain ihme slangilla kuin räppärit rapakon takana. Tuli selvästi mieleen Eminem tuosta Redraman tyylistä.
 
Salaatti on murha!
Bonham
21.10.2003 16:38:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa typerältä kun suomalainen opettelee tarkoituksella ääntämään englantia jollain ihme slangilla kuin räppärit rapakon takana. Tuli selvästi mieleen Eminem tuosta Redraman tyylistä.
 
Niin, no tässä on varmasti tarkoituksena ulkomaan markkinat, joten tyyli sen mukaan... ei siinä minusta sen puoleen pahaa ole...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Hermanni
21.10.2003 22:27:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä en ymmärr'ä tota et miks muka pitäs kuulostaa mahdollissimman vähän suomalaiselle et voi pärjätä. luulen et jos tehdään tyylillä oman tyyppistä juttua mitä muualla ei tehdä niin vois mennä paremmin kun monet antisuomalaisyritelmät.
 
Anarkiapurilainen
21.10.2003 22:32:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa typerältä kun suomalainen opettelee tarkoituksella ääntämään englantia jollain ihme slangilla kuin räppärit rapakon takana. Tuli selvästi mieleen Eminem tuosta Redraman tyylistä.
 
Jos räppää englanniksi, on syytä hallita myös lausuminen. Toisaalta, voisi olla aika villiä jos tekisi englanninkielistä hip-hopia täydellä Tommi Mäkinen-aksentilla.
Bonham
21.10.2003 23:10:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä en ymmärr'ä tota et miks muka pitäs kuulostaa mahdollissimman vähän suomalaiselle et voi pärjätä. luulen et jos tehdään tyylillä oman tyyppistä juttua mitä muualla ei tehdä niin vois mennä paremmin kun monet antisuomalaisyritelmät.
 
Mä taas veikkaan, että mitä vähemmän "eksoottista" vivahdetta tuon tyyppisessä musassa on, sitä hanakammin se menee jenkeille tai briteille läpi... tuttua ja turvallista (vaikka eivät tiedä hittoakaan).
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
HaloOfFlies
21.10.2003 23:16:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko tässä eka suomalainen artisti, joka nousee USA:n top 10:een. Ei olisi mikään ihme vaikka nousisi. niin lupaavalta Redrama kuulostaa.
 
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
Bonham
21.10.2003 23:23:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko tässä eka suomalainen artisti, joka nousee USA:n top 10:een. Ei olisi mikään ihme vaikka nousisi. niin lupaavalta Redrama kuulostaa.
 
Juuri näin.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Tupuna
22.10.2003 00:41:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin pitkälle oon tykänny tästä Redramasta... ja yks syy on varmaan se, että ihastuin joskus parisen vuotta sitten aivan täysin Ceebrolisticsin 0.-ep:hen. Jotenkin rinnastan Redraman soundit/fiiliksen Ceebroihin. Laadukasta musiikkia, mahtavaa, mahtavaa, mahtavaa...
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
C.F.D.T
23.10.2003 23:10:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redrama on erittäin hyvä! taidokas jäbä riimittelemään ja tekee vielä taustansakin pääosin itse. oon tykänny jo sen ekasta EPstä asti ja nähnyt pari kertaa livenäkin.
ei tarvii yhtään hävetä, kun soittaa sitä levyy jollekin, joka ei niin hiphopista välitä!
potentiaalinen vientituote kyllä!
 
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
sa-ku
29.10.2003 12:00:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ensimmäisen kerran kun kuulin upteekissa If you with that niin sitä vaan oli suu ammollaan että huh huh...
 
levy on helvetin hyvä. kuunnellut todella paljon. en mitenkään kauheasti hip hoppia kuuntele mutta tämä kyllä iski. oikeastaan paras alan levy mitä olen kuullu.
 
ja tuo kommentti paljastaa ehkä experteille sen että hirveästi en ole tosiaankaan paneutunut alaan.
 
mutta kuuleehan siitä että sävellykset ovat hienoja, laulu toimii. räppi soljuu eikä kuulosta suomalaiselta. mikä on ainoastaan hyvä. vitun idiootti pitää olla että väittää sen olevan miinus jos osaa lausua englantia.
 
btw. en tajua miten se on niin vaikeaa suomalaisille tuo englannin lausuminen! eihän se ole kuin harjoittelusta kiinni. ei pitäs turhan hankalaa olla.
 
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
salmivaara
29.10.2003 12:41:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirveätä tuuubaa, if you ask me. Kotimaisista räbäyttäjistä (eikös tuo ole aika trendikäs sana?) Paleface(kin) on parempi vaikkei tuo rap mitään suosikkimusiikkia olekaan.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Bonham
29.10.2003 13:07:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redrama on mielestäni hyvä lisä jo valmiiksi korkeatasoiseen suomalaiseen tämän alan kenttään; Paleface, DJBB, Quintessence ja Redrama... kestää vertailun MTV:n jollotusten kanssa aika hyvin.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
mikko1
29.10.2003 13:29:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, mäkin jäin vähän tänään ihmettelemään kun kuulin sen.
 
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
MrQ
29.10.2003 15:53:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olette kuulostelleet tätä kykyä?
 
Ei ihme, että ulkomailla ollaan innoissaan, loistavaa materiaalia. Mikähän tämän genre nyt olisi; reaggae-hiphop??
 
Taas kelpaa olla suomalainen:)

 
En ole kuullut, mutta kiehtoo kyllä.
(Tai siis anteeksi, pitaisi varmaan sanoa, että vittu mitä paskaa hyi saatana, ja jatkoargumentoida tyyliin "kaikki räpppi paska pitäis tappaa saataana.")
 
Heissi
29.10.2003 19:33:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan menevää musaahan tuo Redrama on. Hang it up -tsipaleesta pidin kovasti, vaikka normaalisti en hip hoppiin koske kumihanskoillakaan. Ostin jopa sen sinkun (no joo, maksoi 99snt). Miehessä on kyllä potentiaalia maailmanvalloitukseen, mutta toivottavasti jannulla on takanaan ulkomainen koneisto, eikä nämä kotosuomen bisnesnerot. Voi meinaan jäädä se maailmanvalloitus aika lyhyeen.
 
"Siinä on sulle, läskimahanen kaveri, miettimistä."
- Jouni Hynynen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «