JeeVes 11.07.2006 14:43:43 | |
---|
Olisin hankkimassa itselleni kuulokkeita treenikäyttöön. Meinasin että vois soittaa levyn perässä ja kanssa. Olen kattonut T-kaupasta niitä Vic Virthin kuulokkeita, mutta oisko teillä suositella jotain muita hyviä, ehkäpä parempia vaihtoehtoja? Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3
I love NYC |
Paas 11.07.2006 14:46:48 | |
---|
Kuten olen muissakin yhteyksissä maininnut niin vic firthin kuulokkeet olivat pettymys minulle. Kuulokkeet painoivat korvanlehtiä niin että kipeytyivät ihan jos noita käytti vähänkään kauemmin. Ja äänenlaatu on mitä on. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
JeeVes 11.07.2006 14:48:50 | |
---|
Kuten olen muissakin yhteyksissä maininnut niin vic firthin kuulokkeet olivat pettymys minulle. Kuulokkeet painoivat korvanlehtiä niin että kipeytyivät ihan jos noita käytti vähänkään kauemmin. Ja äänenlaatu on mitä on. No mikäs sitten on se parempi vaihtoehto, mitä ite teit? Ei oikein nappikuulokkeet ja peltorit innostais. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3
I love NYC |
Safga 11.07.2006 14:48:58 | |
---|
Itsellä on peltorin punaset/mustat kuulosuojaimet joitten sisään olen laittanut senhheiserin kuulokkeista kaijuttimet. Toimivat tosi hyvin ja vaimennuskin on sitten kohdallaan. Ei ole iso työ, joten jos löytyy ylimääräiset kuulokkeet misä on irrotettavat kaijuttimet niin eikun väsäämään. Pearl & Stagg... Play with the best (medina)
Pastilli? |
JeeVes 11.07.2006 14:50:32 | |
---|
Itsellä on peltorin punaset/mustat kuulosuojaimet joitten sisään olen laittanut senhheiserin kuulokkeista kaijuttimet. Toimivat tosi hyvin ja vaimennuskin on sitten kohdallaan. Ei ole iso työ, joten jos löytyy ylimääräiset kuulokkeet misä on irrotettavat kaijuttimet niin eikun väsäämään. Tostahan sun pitäis melkein tehdä semmonen kuvakollaasi missä on selkeät ohjeet miten kuulokkees teit. Sitten vaan nettiin niksinä. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3
I love NYC |
grind 11.07.2006 14:51:16 | |
---|
Itsellä on peltorin punaset/mustat kuulosuojaimet joitten sisään olen laittanut senhheiserin kuulokkeista kaijuttimet. Toimivat tosi hyvin ja vaimennuskin on sitten kohdallaan. Ei ole iso työ, joten jos löytyy ylimääräiset kuulokkeet misä on irrotettavat kaijuttimet niin eikun väsäämään. Jep, sama täällä, mutta halpis-philipsit sisuskaluina. Hyvin pelaa, mutta kierrejohdon olis voinut korvata jollain muulla. |
Paas 11.07.2006 15:05:16 | |
---|
No mikäs sitten on se parempi vaihtoehto, mitä ite teit? Ei oikein nappikuulokkeet ja peltorit innostais. Myin vic firthit pois. Sen jälkeen käytin korvamonitoreja. Jotkut hyvät kuulokkeet olis varmaan jees myös. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Youni 11.07.2006 15:12:21 (muokattu 11.07.2006 15:12:31) | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Safga 11.07.2006 18:54:29 | |
---|
Tostahan sun pitäis melkein tehdä semmonen kuvakollaasi missä on selkeät ohjeet miten kuulokkees teit. Sitten vaan nettiin niksinä. hmm voisin miettiä jos oikein tekisin niin. yksinkertainen mutta hyvä niksi. Pearl & Stagg... Play with the best (medina)
Pastilli? |
Jaakob 11.07.2006 19:02:45 | |
---|
Itse soittelen soittokämpän pa:n kautta levyjä & klikkiä. Toimii hyvin, jos ei mätä rumpuja täysillä, ja pa:ssa löytyy jonkun verran potkua. Tällä hetkellä pa:na 1 kpl RCF:n aktiivikaappeja. Reten. |
HeavyMachinery 11.07.2006 19:24:31 | |
---|
Kuten olen muissakin yhteyksissä maininnut niin vic firthin kuulokkeet olivat pettymys minulle. Kuulokkeet painoivat korvanlehtiä niin että kipeytyivät ihan jos noita käytti vähänkään kauemmin. Ja äänenlaatu on mitä on. Sama vika. Toinen mikä on kuulokkeiden kanssa on se että ne eristää omaa soittoa jo niin paljon ettei sitä kuule jos musapauhaa vielä luureissa.... Itsellä on Audiotechnikan sulkevat luurit ja ne mikserissä siinnä kiinni konkkamikki+basarimikki+ MP3soitin näin kuulee pellitkin hianosti..... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Tsagirakis 11.07.2006 21:16:56 | |
---|
|
Sandwich 11.07.2006 21:45:06 | |
---|
vic firthit ne vaimentaa 25db ja poista hellasärön i rather die standing than live on my knees |
Mulla toimii hyvin tällainen kombinaatio: Kossin plugit http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/p?openform&pc^eb^PLUG joista noi mustat pehmusteet otettu pois ja tilalle Etymoticin perustulpista http://www.etymotic.com/ephp/er20.aspx noi kumiset joulukuuset. ei ole mikään paras vaihtoehto. korvatulpista kun ottaa sen muoviosan pois, häviää puolet vaimennuksesta, joten on melkeinpä vaarallista korville. varsinkin kun se musa pitää työntää hiton kovalle kuullakseen sen soittonsa alta. Keep it Fresh |
mankkis 11.07.2006 23:22:26 (muokattu 11.07.2006 23:25:08) | |
---|
Dead heart in a dead world
Nevermore |
Magiz 11.07.2006 23:28:40 | |
---|
Hyvin toimii kun laittaa nämä http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/p?openform&pc^eb^SPARKPLUG ja kuppi suojaimet rautakaupasta. Saa halvemmalla kuin esim vic firth kuulokkeet. E:linkki ei oikeen toimi E2: melkeen samoista on ollukkin jo puhetta :) nuissa on vain se huono puoli, kun on kahdet äänenvaimentimet päässä. ei oikein kuule omasta soitostaan, varsinkaan symbaaleistä yhtään mitään.. Keep it Fresh |
mankkis 11.07.2006 23:30:23 | |
---|
nuissa on vain se huono puoli, kun on kahdet äänenvaimentimet päässä. ei oikein kuule omasta soitostaan, varsinkaan symbaaleistä yhtään mitään.. Omasta mielestäni kuuluu ihan tarpeeksi hyvin :). Ainii mutta mulla onkin ropparin 5 € kuulosuojamet :D Dead heart in a dead world
Nevermore |
Magiz 11.07.2006 23:56:14 | |
---|
Ainii mutta mulla onkin ropparin 5 € kuulosuojamet :D niin saattaa olla, että niiden suojausaste on hivenen alhaisempi. mutta toisaalta, topicissahan haetaan treenaamiseen soveltuvaa luuria, ja siihenhän nuo kyllä toimivat ihan tarpeeksi hyvin. useinhan sitä rumpali tietää mitä lyö, vaikkei sitä selkeästi kuulisikaan. ^^ Keep it Fresh |
drum-monkey 12.07.2006 00:07:26 | |
---|
Oma systeemi maksoi 7 euroa: kuulokkeet biltemasta, 6 e ja sitten euroihme-kuulokkeet. Soundi on aivan perseestä, mutta noin voi treenailla useimmat jutut. Symbaalit mielestäni kuuluu tarpeeksi, mutta bassorummusta tulee ainakin nopeissa tuplajutuissa sellaista puuroa, ettei oikeen saa selvää, mihin niitä iskuja lyö. Munletti on mulletti |
mankkis 12.07.2006 00:11:00 | |
---|
niin saattaa olla, että niiden suojausaste on hivenen alhaisempi. mutta toisaalta, topicissahan haetaan treenaamiseen soveltuvaa luuria, ja siihenhän nuo kyllä toimivat ihan tarpeeksi hyvin. useinhan sitä rumpali tietää mitä lyö, vaikkei sitä selkeästi kuulisikaan. ^^ juu. Olen testannut ropparin ja rautakaupan kuulokkeita niin rautakaupan kuulokkeet suojaavat vähän paremmin ja niissä on sellainen paine sisällä mitä ropparin kuulokkeissa ei ole, mikä hiljentää ääniä paremmin. Toisaltaa noi ropparin kuulokkeet sopivat ehkä paremmin noitten kuulokkeitten kanssa. Itse ostin noi kossin kuulokkeet läheisestä musakaupasta. hyvä puoli on, että niissä on ikuinen takuu, mikä meinaa, että vuoden verran on ihan täydellinen takuu ja sen jälkeen enään vain postimaksut. Huono puoli taas on, että ne makso siellä 30 € Dead heart in a dead world
Nevermore |