Artist 11.07.2006 16:00:59 | |
---|
Samoin. JA juuri hänen läpänheittonsa ja kontaktin ottaminen yleisöön toimi mielestäni varsin hyvin! Dankolla vaan tällä kertaa tuntui läpän heitto ja kontaktin ottaminen yleisöön toimivan paremmin kuin musa. Soitto oli koko bändiltä ihmeen väsynyttä verrattuna edelliseen kertaan kun näin livenä heidät. "You can take away my temple, but you can't take away my hill, you can pass those pearls before me, I've got an iron steel will." |
MV 11.07.2006 16:02:03 (muokattu 11.07.2006 16:02:51) | |
---|
oli kyllä. oliko sulla mokoma paita lauantaina? Oli kyllä. Taidettiin nähä. Muistan, että lauantaina joku mustatukkanen, mnet-paitainen tyttö käveli niittylavalta porteille päin. Itse olin joitain metrejä taaempana. Sitten hävitin tämän tytön näkökentästä...Sinä luultavasti. "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
pussokisu 11.07.2006 16:07:39 | |
---|
Oli kyllä. Taidettiin nähä. Muistan, että lauantaina joku mustatukkanen, mnet-paitainen tyttö käveli niittylavalta porteille päin. Itse olin joitain metrejä taaempana. Sitten hävitin tämän tytön näkökentästä...Sinä luultavasti. ehkä joo. näin sut ennen dankoa. olin eturivissä, en viittiny lähteä huitelemaan etten ois menettäny paikkaani. unohdin. |
Judas 11.07.2006 16:13:06 | |
---|
Tämä oli kyllä ylipäätään tosi hyvä festari. Danko Jones sytytti kyllä kaikista eniten, ei hitto että oli hyvä meininki. Morriseykin veti todella hyvin ja meininki oli kanssa loistava stam1nan ja mokoman esiintyessä. The Soundsiinkin syttyi todella paljon, vitutti vaan kun meni toolin päälle, Tool oli loistava vaikken musiikidta ole erityisemmin välittänytkään. En tarvitse |
MV 11.07.2006 16:13:47 (muokattu 11.07.2006 16:15:20) | |
---|
ehkä joo. näin sut ennen dankoa. olin eturivissä, en viittiny lähteä huitelemaan etten ois menettäny paikkaani. Hehe, toivottavasti en murskannut sua kauheen pahasti sihen kaiteeseen:) EDIT:Saiko muuten kukaan mistään noita pantteja tuopeista? Vai oliko siellä edes tuoppeja? Niittylavan teltassa eivät ne myyjät tietänee mitään koko asiasta. "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
pussokisu 11.07.2006 16:26:31 | |
---|
Hehe, toivottavasti en murskannut sua kauheen pahasti sihen kaiteeseen:) ai oliksää siinä kohti. kyllä melkolailla selkä mutkalla olin koko keikan ajan ja hankala hengittää jossain vaiheessa. mutta hyvin vetivät. unohdin. |
Jea, hyvä festari oli. Morrissey (jonka takia ylipäätään koko festeille lähdin) lunasti taasen odotukset.. Muita ehdottomasti hyviä Editors, Mew (otan takaisin kaiken pahan mitä olen sanonut tästä bändistä :P), Phoenix, Gogol bordello, New york dolls, Flogging molly, Lapko, Disco ensemble, The Bellrays (oli muuten hiton toimiva päätösakti, vaikkei ihan hirveästi enää porukkaa kiinnostanutkaan).. Oli siellä kivaa. Minkäslainen Mirror of madness oli? :) Itse en 'päässyt' paikalle. Take your wings outside, you can't fly in here |
Kapis 11.07.2006 16:44:51 | |
---|
Toolia jostain vuodesta '99 kuunnelleena odotukset olivat aika korkealla, mutta täytyy sanoa ettei keikka sytyttänyt juuri millään tavalla - soitto oli tarkkaa kuten olettaa saattaa mutta koskapa soundit puuroutuivat aivan tuhottomaksi sotkuksi ei siitä ollut kamalasti hyötyä ja jotenkin musiikki kuulosti aikalailla joltain metallilta ja helvetisti raskaammalta ja tasapaksummalta kuin levyillä. Maynard oli suurimman osan keikasta rumpujen vieressä aika taka-alalla ja välillä selin yleisöön, aurinkolasit sopivat tietysti muutenkin etääntyneeseen tyyliin, parin biisin aikana herra toki intoutui loikkimaan, mutta mielettömän eleetön ja vaisu koko esitys oli koko bändin osalta. On se tietysti Toolin tapauksessa parempi kuin joku Rock-kukkoilu, mutta kuitenkin. Mielestäni Ruisrock oli käsittämättömän huonosti järjestetty festari, mutta kaikenkaikkiaan bänditarjonta oli sellainen että kokemus joka tapauksessa kannatti: MEW oli mielestäni täysin ylivoimainen - yksi parhaita keikkakokemuksia ikinä - myös perjantain Editors, Phoenix ja Mogwai olivat kovia - Launtaina vastaavasti Kashmir, PMMP ja The Gathering nousivat ehkä parhaiksi esiintyjiksi - Gogol Bordellokin oli arvattavan pirteä. Sunnuntai meni enemmän tai vähemmän Toolia odotellessa ja Morriseykin oli välispiikkejä lukuunottamatta aavistuksen tylsä.. noh, Ismo pelasti aikalailla ja Toolia odotellessa Crash kuulosti sivukorvalla hyvältä ja harvinaisen toimivalta tuollaisessa tilassa. |
MV 11.07.2006 17:36:29 | |
---|
ai oliksää siinä kohti. kyllä melkolailla selkä mutkalla olin koko keikan ajan ja hankala hengittää jossain vaiheessa. mutta hyvin vetivät. Ei mulla mitään yhtä paikkaa ollut...Mutta siitä pitistä nyt vähän joka suuntaan lenteli ajoittain. "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
Cruzzi 11.07.2006 17:49:45 (muokattu 11.07.2006 17:50:33) | |
---|
Minkäslainen Mirror of madness oli? :) Itse en 'päässyt' paikalle. Ikäsekseen soittivat tosi hyvin. Soittivat omilla kamoillaan, joten äänenlaatu oli melko puuroa. Mutta oli ihan hauska. Appelsiini jaffa!! Play It Loud! |
SiwamieS 11.07.2006 19:27:55 | |
---|
Aeaeh. Onko jollain tietoa mitkä keikat nauhoitettiin ja kuullaan myöhemmin Yle X3M:llä ja koska? Tuosta uhosivat juontajat ennen esiintyjiä aina välillä mutta Ruisrockin tai X3M:n (eikö noita sivuja saa edes muulla kielellä luettua kuin ruotsiksi? pah..) sivuilta en löytänyt mitään. Take your wings outside, you can't fly in here |
Kreivi_Krappula 11.07.2006 20:17:03 (muokattu 11.07.2006 20:17:13) | |
---|
Jea, hyvä festari oli. Morrissey (jonka takia ylipäätään koko festeille lähdin) lunasti taasen odotukset.. Muita ehdottomasti hyviä Editors, Mew (otan takaisin kaiken pahan mitä olen sanonut tästä bändistä :P), Phoenix, Gogol bordello, New york dolls, Flogging molly, Lapko, Disco ensemble, The Bellrays (oli muuten hiton toimiva päätösakti, vaikkei ihan hirveästi enää porukkaa kiinnostanutkaan).. Oli siellä kivaa. Minkäslainen Mirror of madness oli? :) Itse en 'päässyt' paikalle. Mirros of Madness oli instrumentaalibändi pikkupojilta. Soittivat yllättävän hyvin ja odotan, että milloin joku uskaltautuu laulajaksi, koska tuollaisella äänenmurrosta kokemattomalla äänellä ei kauheasti kannata Ruisrockiin lähteä kiekumaan ennen Apulantaa :D Kreikan meri. |
A.Starving 11.07.2006 21:33:23 | |
---|
Kertokaahan äkkiä joku joka The Bellrays:n näki turussa, että kannattaako tästä tänään Tavastialle vielä singahtaa? |
SiwamieS 11.07.2006 21:47:07 | |
---|
Kertokaahan äkkiä joku joka The Bellrays:n näki turussa, että kannattaako tästä tänään Tavastialle vielä singahtaa? KANNATTAA! Take your wings outside, you can't fly in here |
Jkob 11.07.2006 21:48:07 | |
---|
Muistaakos joku Flogging Mollyn settilistaa? Paikanpäälle ei päässyt joten vois fiilistellä myöhemmin kotosalla. Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
A.Starving 11.07.2006 22:01:23 | |
---|
KANNATTAA! Taidampa sitten lähtä! Auta armias jos on ihan paska ;) |
SiwamieS 11.07.2006 22:44:16 | |
---|
Taidampa sitten lähtä! Auta armias jos on ihan paska ;) No sanokaa perkele nyt joku muukin et se oli hyvä etten yksin saa turpiini.. Take your wings outside, you can't fly in here |
carlos 11.07.2006 22:52:25 | |
---|
KANNATTAA! WHAAAAT?!?!?! Bellrays kympillä TAvastialla? Ei helv. etten sanois! Voi perseensuti kautta Katri. Kovasti olis huvittanu ko. bändi nähdä Ruissalossa, mut halusin myös nähdä futiksen finaalin. Enkä tienny tästä Tavastiasta mitään. Perseen perser. Don't waste your time or time will waste you. |
TepiTepi 12.07.2006 00:17:16 | |
---|
Mew'n keikasta "fanijuttua" settilistan kera osoitteessa www.mewx.org |
SiwamieS 12.07.2006 00:22:01 | |
---|
Take your wings outside, you can't fly in here |