Aihe: ESP EV-FIN - mallia kokeilleita?
1
esyk
10.07.2006 23:06:39

Kyseessä on siis Nightwishin Empun signaturemalli, jota on tehty kymmenen kappaletta. http://www.musamaailma.fi/bandikamat/uutiset/93.phtml Korkkasin tänään paikallisessa liikkeessä tuota ja kiinnostaisi tietää kaulan mittoja. Vähän epäilyttää, että Suomessa jälleenmyyjät tai edes maahantuoja tietävät tarkkoja lukemia. En muista kaulaprofiililtaan vastaavanlaiiseen kitaraan itse törmänneeni aiemmin, tosin oma kokemus rajoittuukin vain muutaman valmistajan pariin eri malliin. Onko jollain kitaraa testanneella heittää esimerkkejä muista kitaroista, joista löytyisi samantyyppinen kaula?
koponen
10.07.2006 23:40:35 (muokattu 10.07.2006 23:45:05)
Sama kitara kuin Horizon FR-II. Mikkejä vaihdeltu ja kullitettua palikkaa. Ei mikään maailmoja syleilevä kokemus ollut.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
tommyi
11.07.2006 10:49:07
Sama kitara kuin Horizon FR-II. Mikkejä vaihdeltu ja kullitettua palikkaa.
Ja puumateriaalit erit.

Oulussa Musiikki-Kullaksella on yksi kappale hyllyssä.
progressiivisia hetkiä osoitteessa http://www.scenerychannel.com
tarzan
11.07.2006 11:18:40

Samoin kuin Joensuun Karjalan Musiikissa. Ihan mukava keppi, ei nyt mitään maailmaa mullistavaa mielestäni, mutta hyvä on.
"On tullut paljon kitaraa räplättyä kun olen uusia biisejä tehnyt, olen minä muniakin räplännyt, mutta ei ne biisit niin synny" -Hynynen
koponen
11.07.2006 12:28:33
Ja puumateriaalit erit.

Ja puumateriaalit on muuten ihan samat. Leppäbody, loimuvaahterakansi, vaahterakaula ja eebenpuu-otelauta. EV-FIN = Horizon FR-II johon on tuutattu helmiäiset, erilaiset sähköt ja mallistosta poikkeava väri.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
Elwiz
13.07.2006 09:27:45
Onko jollakin tietoa, mitkä mikit kyseisessä kepissä ovat?
koponen
13.07.2006 11:20:57
Onko jollakin tietoa, mitkä mikit kyseisessä kepissä ovat?

Muistelisin että siinä on JB/59. Keskellä saattoi olla STK-S2 hot stack, tai sitten ei.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)