Aihe: Vielä yhden vitun kerran sweepistä?
1
cobfan
20.10.2003 17:48:07
No olen tälläne aika alottelija ja haluisin oppia sweeppiä. en löytäny mistään tarkkaa selostustaa et miten toi menee. jossain luki että yhellä plekun vedolla pitäis soittaa monta kieltä jne. kertokaa joku nyt tarkkaan kaikki mitä tietää sweeppauksesta.. Onko kukaan muute harjotellu soittamista sellaisesta kirjasta ku troy stetina series??
Death and Black metal!!!!!!!!
Jormaz
20.10.2003 17:57:56
No olen tälläne aika alottelija ja haluisin oppia sweeppiä. en löytäny mistään tarkkaa selostustaa et miten toi menee. jossain luki että yhellä plekun vedolla pitäis soittaa monta kieltä jne. kertokaa joku nyt tarkkaan kaikki mitä tietää sweeppauksesta.. Onko kukaan muute harjotellu soittamista sellaisesta kirjasta ku troy stetina series??

Mulla on edelleen lähes avaamattomana kolme kirjastosta ostettua Stetinan "tiluopasta".

Sweepistä:

Rämpäytä vaikka A-sointu barrena. Sitten teet saman hidastettuna niin että jokainen kieli alkaa soimaan hieman eri aikaan. Sitten vielä koitat tehdä saman niin että yksikään kieli ei soi toisen päälle, silleen että sormi irtoaa/vaimentaa kielen juuri kun seuraava kieli alkaa soimaan.

En mä osaa selittää. Eti jostain jotain sanoilla "sweep picking exercise".
Back to the 80's
Sintti
20.10.2003 19:02:48
voi idiootti... tämän alueen etusivulla ei ollukkaan kun kolme threadia, joissa kerrottiin miten sweepataan..tai ainaakin jotain siitä...!!!!!!!!!!
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
Nuages
20.10.2003 19:03:36
Osta/lainaa Troy Stetinan kirja Speed Mechanics For Lead Guitar.

Ja aloittelijana kannattaa kyllä kahdesti miettiä, että onko se sweeppailun harjoittelu nyt kovinkaan ajankohtaista.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu
Cletus Awreetus
20.10.2003 21:51:12
Osta/lainaa Troy Stetinan kirja Speed Mechanics For Lead Guitar.

Ja aloittelijana kannattaa kyllä kahdesti miettiä, että onko se sweeppailun harjoittelu nyt kovinkaan ajankohtaista.

Ei tossakaan hirveästi sweep-harjoituksia ole. Taisi olla yhteensä 4 sivua. Mutta siitä voit tsekata ihan perusjutut ja sitten voit ihan omia arpeggio-kulkujasi sweeppailla.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Sintti
21.10.2003 17:40:50
NO V***U NIINKKÖ!!!!!!!!!!!!!1111111111????????++++++++

no v***u nii!!!!!!!!!! että voi ensin kattoo että mitä vanhoja threadeja löytyy!!!!!!! älyäkkö hakukin on keksitty....
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
Nuages
21.10.2003 18:33:50
no v***u nii!!!!!!!!!! että voi ensin kattoo että mitä vanhoja threadeja löytyy!!!!!!! älyäkkö hakukin on keksitty....

No voi ****!1 =O
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu **POIS VILKKUVAT AVATARIT! YHDY SINÄKIN PROTESTIIN, TOVERI!**
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)