MV 11.07.2006 01:17:48 | |
---|
Semmottis, tänään krapuloissa tuli leffoissa käytyä ja iskivät mainoksen kankaalle.. True story of Will Jimeno and John McLoughlin, two Port Authority police officers who rushed into the burning World Trade Center on 9/11 to help rescue people, but became trapped themselves when the tower collapsed. A race against time ensued to free them before their air ran out. Ja tässä traileri: http://www.apple.com/trailers/paramount/wtc/ Luulenpa, että täytää tsekata kun tulee.. "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
Spawn 11.07.2006 01:21:19 | |
---|
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Jani The Rock 11.07.2006 01:21:37 | |
---|
Mä taas luulen etten koske tuohon 20 metrin seipäälläkään. The road never ends for me, kid. |
MV 11.07.2006 01:27:12 | |
---|
Sääh, tottakai tuostakin oli jo keskusteltu:) "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
Jenkeissähän tuli jokin aika sitten United93, joka kertoi yhden lentokoneen matkasta. Oli iso juttu sielläpäin, mutta ei meitä eurooppalaisia varmaan paljo kiinnosta. |
Lennu 11.07.2006 11:38:57 | |
---|
Yhtä mielenkiintosta ku Titanic, "se ajaa jäävuoreen ja uppoo" "öö, nii'i?" Joo taitaa jäädä kattomatta. Toisin ku Titanic, sen oon nähny ainakin kymmenen kertaa. |