Aihe: Saksalaisen(kin) Sonorin nykylaatu?
1
tolppa-apina
11.07.2006 02:31:09
Terve. Tilasin juuri saksanmaalta tavaraa ja kokeeksi tilasin samalla sonorin s-classic sarjan virvelin (omassa kuvassa).
Soundiin olen todella tyytyväinen, hintaan nähden. Ja nätti peli tuo virveli on. Kovasti vain kummastuin että sentään saksassa tehdyssä virvelissä muoviset mattokoneistot? Onko tähän tultu, että ei saksassakaan ole enää varaa laittaa näinkin tärkeisiin osiin rahaa? Vai onko kyseinen virveli vielä niin halpis, että ei kaipaa hyviä osia? Vai onko sonorin insinöörit keksineet kenties jonkin muoviseoksen joka kestää maton kireyden jopa ääripäässä?
Kokemuksiakin saa kertoa; esim. onko koneistot paukkuneet päreiksi vaiko kestäneet.
Kuitenkin on halvemmissakin virveleissä teräskoneistot (ei ehkä niin laadukkaat, mutta kuitenkin).

Nimim. vähän jännittää.
Not funny
Alpha
11.07.2006 03:08:57
Saksalaiset insinöörit tahtovat olla aika ovelia näiden innovaatioidensa kanssa. Saattaapi olla, että se toimiikin...
hollmi-5
11.07.2006 09:05:13
Kuitenkin on halvemmissakin virveleissä teräskoneistot (ei ehkä niin laadukkaat, mutta kuitenkin). Sonoreissa on Force-sarjoissakin tuollainen muovinen nostaja. Varovainen sen kanssa kannattaa olla. Kouluni setistä nostaja on rikki. Sitä toki rumppaavat sellaiset soittajat, jotka eivät ymmärrä näiden nostajien toimintaa ja voimalla korvaavat taidonpuutteen.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
tolppa-apina
11.07.2006 09:36:04
Kouluni setistä nostaja on rikki.

Itse en pelkää tuota nostajaa, vaan vastapuolen mattopidikettä. Se nimittäin on aika "pitkä" nähden siis siten että tulee paljon muovia ennen naruväliä. Varovasti varmasti tuon kanssa olen, enkä muiden ulottuville vie. Jos pamahtaa niin toivottavasti on samalla ruuvivälillä olevia jossakin, voipi olla varastossakin. Tokihan nostajakin on heikon oloinen, mutta sitä tulee kuitenkin käytettyä varovasti (syy: kokemus).
Not funny
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)