Aihe: Lappuja?
1 2 3 4
Flashboy
06.07.2006 13:07:23

Seuraaviin biiseihin tarttisin lappuja. Pieni nukke mun ja Harva meistä on rautaa. Löytyiskö keltään apuja? Kiitos
v_m_kangas
06.07.2006 13:20:24

Humppaa tai soita humppaa
DVD
06.07.2006 17:10:03
v_m_kangas
06.07.2006 17:18:55

Tämmösekskö tämä nyttemin on mennyt?

Hä? Siis, että nuo biisit löytyy Toivelaulukirjasta? Tää nyt oli ensihätään apua. Jos joltakin vielä nuo kirjat löytyy hyllystä, välttynee kysyjä kaiken lisäksi kirjastomatkalta.
Humppaa tai soita humppaa
Flashboy
06.07.2006 22:07:20

Mahtaisko keneltäkään näiden biisien sointuja ja sanoja löytyä koneelta tai muistista? Ollaan lähdössä reissuun ja tarttis matkalauluja. Kirjastoon ei ole ehtinyt.
Jzzka
07.07.2006 08:13:20

Mahtaisko keneltäkään näiden biisien sointuja ja sanoja löytyä koneelta tai muistista? Ollaan lähdössä reissuun ja tarttis matkalauluja. Kirjastoon ei ole ehtinyt.

Perskules, siitä että saisi nuo toivelaulukirjat kokonaisuudessaan skannattuna pdf-muotoon, olisin valmis jo jotain maksamaankin. Löytyyköhän jostain?

Off-topic, mutta niinku vähän liittyy asiaan...

Onko muuten laitonta vaihdella noita pdf-kirjastoja, mulla olisi vaihtarina sellaiset kolmisen sataa pdf:ää ja lisää olisi tarkoitus skannailla kun ehtii.
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
kuunsirppi
07.07.2006 10:38:08

Laitoin sulle maililla tulemaan nuo laput. Skannasin ne äsken pikapikaa

Mukavaa reissua!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
baron
07.07.2006 12:56:38

Perskules, siitä että saisi nuo toivelaulukirjat kokonaisuudessaan skannattuna pdf-muotoon, olisin valmis jo jotain maksamaankin. Löytyyköhän jostain?

Eiks toi F-kustannus näe mitään bisnesmahdollisuutta siinä, että sopuhintaan saisi downloadata toivelaulujen lappuja?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Lennu
07.07.2006 14:45:47

Otan asiakseni, menee hetki. Ne ei sitten ole "yleisessä" jaossa, eli multa tulee kysyä salasana pikaviestitse. Siihen saattaa mennä tovi. Ei ehkä edes tänä kesänä.
Janus
07.07.2006 23:34:27
Onko muuten laitonta vaihdella noita pdf-kirjastoja, mulla olisi vaihtarina sellaiset kolmisen sataa pdf:ää ja lisää olisi tarkoitus skannailla kun ehtii.

On. Todellakin on.
Timi
07.07.2006 23:43:36
Kai me toisiamme autetaan heti kun on vain mahdollisuus,tavalla tai toisella.Eihän sitä koskaan tiedä millainen pulma pullahtaa eteen.Koitetaan hommata sointuja,sanoja,nuotteja,soittajia,tuuraajia,bändejä,piluja,jaluja,portsareita.Mitä vielä?
Kylmän viileesti!
DVD
08.07.2006 09:56:26 (muokattu 08.07.2006 09:58:29)
On. Todellakin on.

Älä puhu paskaa. Mikään ei estä lainaamasta kaverilta lukemista. Jos minä lainaan sinulta Agatha Christien dekkarinkopion niin mitä laitonta siinä muka on?
On eri asia jos sinä haluat myydä sen mulle.
snowballed
10.07.2006 18:18:19

Älä puhu paskaa. Mikään ei estä lainaamasta kaverilta lukemista. Jos minä lainaan sinulta Agatha Christien dekkarinkopion niin mitä laitonta siinä muka on?
On eri asia jos sinä haluat myydä sen mulle.

hohhoijjaa..

http://www.kopiosto.fi/index.php?cid=kopiosto&mid=229

http://www.kopiosto.fi/index.php?cid=kopiosto&mid=233
does anybody knows? -mk
vesku.ka
10.07.2006 18:38:15
Kai me toisiamme autetaan heti kun on vain mahdollisuus,tavalla tai toisella.Eihän sitä koskaan tiedä millainen pulma pullahtaa eteen.Koitetaan hommata sointuja,sanoja,nuotteja,soittajia,tuuraajia,bändejä,piluja,jaluja,portsareita.Mitä vielä?

- bassarin pedaalia....
Ei taivaaseen hevillä pääse.
Jzzka
11.07.2006 08:24:44

On. Todellakin on.

Eipä vaihdella sitten. Kai tästä lappujen vaihtelustakin mennään linnaan sitten.

Minä otan sitten yläpunkan.
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
baron
11.07.2006 08:27:35 (muokattu 11.07.2006 08:27:55)

Mä ainakin luulen, että jos mä toivelaulujen piisistä otan 6 kopiota, yhden bändin joka jätkälle, niin syyllistyn rikkeeseen, ymmärtääkseni jokaisella pitäisi olla ikioma toivelaulukirja, josta kopioisi itselleen keikkakäyttöön.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
M.i.k.key
11.07.2006 11:34:42
Mä ainakin luulen, että jos mä toivelaulujen piisistä otan 6 kopiota, yhden bändin joka jätkälle, niin syyllistyn rikkeeseen, ymmärtääkseni jokaisella pitäisi olla ikioma toivelaulukirja, josta kopioisi itselleen keikkakäyttöön.

Mitäs jos tekisit vaikka siihen toivolaululappuun perustuvan oman arrin. Noissa on kuitenkin paljon virheitä ja puuttuvia asioita. Omia lappuja voipi sitten kopioida niin paljon kuin sielu sietää.
Möllisty!
baron
11.07.2006 12:15:00

Mitäs jos tekisit vaikka siihen toivolaululappuun perustuvan oman arrin. Noissa on kuitenkin paljon virheitä ja puuttuvia asioita. Omia lappuja voipi sitten kopioida niin paljon kuin sielu sietää.

Näinhän mä pikkuhiljaa juuri oonkin tekemässä mainitsemistasi syistä, homma vielä vähän kesken.
snowballed
11.07.2006 12:45:24

Hohhoijjjjaaaa...

http://www.kopiosto.fi/index.php?cid=kopiosto&mid=233

niinhän mä sanoin kun pilkkua viilasin. kuinkahan moni täälläkin ottaa/pyytää kopioita vain ja ainoastaan omaan käyttöönsä? aika monen bändin ja artistin keikkamapit koostuu suurelta osin toivelaulukirjalapuista tai vastaavista. aina on niin ollu, nykyisin onneksi vähemmän. kuulostaa yleensä myös paremmalta.
does anybody knows? -mk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)