Keny 10.07.2006 08:13:39 | |
---|
Mä joudun vetää kait airot sisään ku käsi paskana mut meen kattoon Pupen bändii ku Virtanen on skitassa.Oisin kuiteski pessy kakki:) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
J.Hollström 10.07.2006 08:43:23 | |
---|
Oisin kuiteski pessy kakki:) Kakin pesu ei oo kyllä mitään herkkua. Kolmen mukulan isänä voin kertoo. |
Keny 10.07.2006 08:52:33 | |
---|
Kakin pesu ei oo kyllä mitään herkkua. Kolmen mukulan isänä voin kertoo. Italiaan syy etten osaa kijottaa. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Pakko osallistua... Peukkushowksihan tuo aina on kaikilta mennyt loppupeleissä.... HOHO Paitsi Carlosilla! |
Lux 11.07.2006 10:35:43 (muokattu 11.07.2006 10:36:26) | |
---|
Laitetaanpa tähän aikataulu uusiksi kun se jäi jo parin sivun päähän: TAVASTIA 19.7.2006 21.45 STRANDBERG BAND BASSOSOOLON SM: 22.15-23 eka kierros 23-23.30 yllätystehtäväkierros 23.30-23.50 semifinaalit 23.50-00.10 finaali ja voittajan palkitseminen 00.15-01.15 HARDROCKS Bass Solo Extravaganza Tuo illan viimeinen yhtye kutsuu / ottaa mukansa myös illan kilpailijoita vierailijoiksi. HARDROCKS soittaa nimensä mukaisia covereita 70-luvulta tähän päivään ja tarkoitus on korvata biisien kitarasooloja bassosooloilla ja/tai pitää bassosoolobreikkejä kesken biisien. Tässä vaiheessa on vielä kovinkin epäselvää, kuinka biisit lopulta menevät ja minkälaisiksi sooloiluosuudet muodostuvat, mutta koska emme ole tosikoita emmekä käytä sekvenssereitä tai taustanauhoja, selvitään hommasta varmasti hienoisella jamifiiliksellä ja hymy huulilla. Hardrocksin setissä saa bassolla soittaa melodioita, tappingia, tilutusta, peukkuhelvettiä ja mitä ikinä bassostaan vain ulos saa. Hardrocks-kokoonpano kyseisenä iltana: rummut - maestro Ryhänen kitara - Toni Lunden koskettimet - Vili Ollila laulu - allekirjoittanut laulu - Ann Wikström BASSO - T. Tuppura BASSO - biisikohtainen vierailija vapaus veljeys vandalismi |
absqua 11.07.2006 20:45:14 | |
---|
Tuo illan viimeinen yhtye kutsuu / ottaa mukansa myös illan kilpailijoita vierailijoiksi. HARDROCKS soittaa nimensä mukaisia covereita 70-luvulta tähän päivään ja tarkoitus on korvata biisien kitarasooloja bassosooloilla ja/tai pitää bassosoolobreikkejä kesken biisien. Tässä vaiheessa on vielä kovinkin epäselvää, kuinka biisit lopulta menevät ja minkälaisiksi sooloiluosuudet muodostuvat, mutta koska emme ole tosikoita emmekä käytä sekvenssereitä tai taustanauhoja, selvitään hommasta varmasti hienoisella jamifiiliksellä ja hymy huulilla. Hardrocksin setissä saa bassolla soittaa melodioita, tappingia, tilutusta, peukkuhelvettiä ja mitä ikinä bassostaan vain ulos saa. Hardrocks-kokoonpano kyseisenä iltana: rummut - maestro Ryhänen kitara - Toni Lunden koskettimet - Vili Ollila laulu - allekirjoittanut laulu - Ann Wikström BASSO - T. Tuppura BASSO - biisikohtainen vierailija Jo tuon pelkästään nähdäkseen kannattaa vääntäytyä paikalle. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
sirdickyj 11.07.2006 22:39:32 | |
---|
Jo tuon pelkästään nähdäkseen kannattaa vääntäytyä paikalle. Jep, Tuppurainen treenaa settiä, kuuluu harva se päivä tähän alakertaan. Ainaki Looks that kill ja Yankee rose on siellä. "No se oli vähän silleen että jos ampegista tulee paksuja mureita paistisiivuja niin ebs:stä sai hirveellä ruuvauksella sellaista skarpisti leikattua, mutta vähän kuivahtanutta jahtimakkaraa"
-Absqua- |
sirdickyj 11.07.2006 22:41:27 | |
---|
Mä joudun vetää kait airot sisään ku käsi paskana mut meen kattoon Pupen bändii ku Virtanen on skitassa.Oisin kuiteski pessy kakki:) ei kai Virtane oo, vai onkohan se? eijoo tullu puheeks. no, tuun kumminki. "No se oli vähän silleen että jos ampegista tulee paksuja mureita paistisiivuja niin ebs:stä sai hirveellä ruuvauksella sellaista skarpisti leikattua, mutta vähän kuivahtanutta jahtimakkaraa"
-Absqua- |
Keny 12.07.2006 08:34:37 | |
---|
ei kai Virtane oo, vai onkohan se? eijoo tullu puheeks. no, tuun kumminki. Munsta on kun ei hänninenkään kondiksessa oo. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
sirdickyj 12.07.2006 09:52:25 | |
---|
Munsta on kun ei hänninenkään kondiksessa oo. aijaa...no, voihan sen lärvii tsiigaa kai vapaa-ajallaki. "No se oli vähän silleen että jos ampegista tulee paksuja mureita paistisiivuja niin ebs:stä sai hirveellä ruuvauksella sellaista skarpisti leikattua, mutta vähän kuivahtanutta jahtimakkaraa"
-Absqua- |
Keny 12.07.2006 11:41:41 | |
---|
aijaa...no, voihan sen lärvii tsiigaa kai vapaa-ajallaki. vetäähän se hyvin.Mua on kyl patistettu skaboihin mut mut..ööh.Aksulla pits vetää niin ois jotain uutta ja kaikki efektit. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
sirdickyj 12.07.2006 11:42:56 | |
---|
vetäähän se hyvin.Mua on kyl patistettu skaboihin mut mut..ööh.Aksulla pits vetää niin ois jotain uutta ja kaikki efektit. vedät sillee. ja vetäähän Sami, joo. Ei tieteskään säväytä, ku oon tottunu siihen. Mut heti säväyttää, jos on joku muu puikoissa, et "ainii, sehän vetääki se Virtanen hyvin". "No se oli vähän silleen että jos ampegista tulee paksuja mureita paistisiivuja niin ebs:stä sai hirveellä ruuvauksella sellaista skarpisti leikattua, mutta vähän kuivahtanutta jahtimakkaraa"
-Absqua- |
Keny 12.07.2006 11:45:33 | |
---|
vedät sillee. ja vetäähän Sami, joo. Ei tieteskään säväytä, ku oon tottunu siihen. Mut heti säväyttää, jos on joku muu puikoissa, et "ainii, sehän vetääki se Virtanen hyvin". katotaa ny.Mä oon ihan paskas kondiksessa. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Teijo K. 12.07.2006 11:46:22 | |
---|
vedät sillee. ja vetäähän Sami, joo. Ei tieteskään säväytä, ku oon tottunu siihen. Mut heti säväyttää, jos on joku muu puikoissa, et "ainii, sehän vetääki se Virtanen hyvin". Joo Keny kisoihin vaan. Ja sirmuna kans, mie tuun kannustamaan teittii sit. |
Teijo K. 12.07.2006 11:47:33 | |
---|
katotaa ny.Mä oon ihan paskas kondiksessa. Niin miekiin olin viime vuonna, vuoden soittotauko, mut niin vaan menin sinne. Nyt se on sitte koettu ja ei enää innosta. |
sirdickyj 12.07.2006 12:29:03 | |
---|
Joo Keny kisoihin vaan. Ja sirmuna kans, mie tuun kannustamaan teittii sit. Mitävittuu mä siellä vedän? Oikeesti, kutan sanottu, ilman biisikontekstia en tiedä että mitä bassolla soitetaan. Osaan soittaa biisejä, en bassoa. Sama kitaran kans.Se riittää. "No se oli vähän silleen että jos ampegista tulee paksuja mureita paistisiivuja niin ebs:stä sai hirveellä ruuvauksella sellaista skarpisti leikattua, mutta vähän kuivahtanutta jahtimakkaraa"
-Absqua- |
Keny 12.07.2006 14:03:38 | |
---|
Mitävittuu mä siellä vedän? Oikeesti, kutan sanottu, ilman biisikontekstia en tiedä että mitä bassolla soitetaan. Osaan soittaa biisejä, en bassoa. Sama kitaran kans.Se riittää. Toi on kyl oikein.Yleensä mä oon vetäny mitä hattuun sattuu....känisä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Ville S 15.07.2006 20:49:03 | |
---|
HOX kaikille helsingiläisille tai siitä ympäristä oleville: Näyttäis siltä että kaverit ei ole helsingissä tämän tapahtuman aikaan, niin yöpaikan saaminen ke-torstai yölle näyttäis olevan hankalaa :/ Jos jollakulla löytyy sohvalta tai vaikka keittiön lattian matolta vapaa yöpymispaikka niin voisin pientä korvausta vastaan tulla nukkumaan sinne kun kisa on ohi. mites olis? tai sitten nakkaan oman basson helsingin juna aseman lokeroon tapahtuman jälkeen ja pyörin kaupungilla ja nukun sitten aamu junassa ku lähden roihin :P kyllä sitä on karumpaakin tehty. |
Johannes_t 15.07.2006 20:54:04 (muokattu 15.07.2006 20:54:19) | |
---|
Jos ei yöpaikka Villelle irtoa ilmaiseksi, asetan ikuisen kirouksen kaikkien helsinkiläisten päälle. |
Ville S 15.07.2006 20:57:12 (muokattu 15.07.2006 20:59:42) | |
---|
Sillä lailla, kunnon asennetta! tottakai voin antaa basso soiton "hölkynkökyn kikkailu"tunteja myös korvaukseksi. EDIT: olen myös hyvä tiskaamaan ja luutuamaan lattiaa, jeps. |