Aihe: tummat silmänaluset ja niiden vaalentaminen..
1
sticky fingers
10.07.2006 21:53:49
Ongelmanani on viimeaikoina ollut otsikossa mainittu silmänalusien tummuus. Vedenjuonti ja erilaisten energiavoiteiden käyttö auttaa pitkällä aikavälillä, mutta joskus on sellaisia tilanteita(esim. työn puolesta), joita varten olisi hyvä olla jokin nopeampi keino. Miespuolinen kun olen, ei minulla ole suurtakaan tietoa meikeistä tai peitevoiteista tai muustakaan. Siispä kysymykseen:

Onko olemassa MIEHILLE tarkoitettuja peitevoiteita/vastaavia? Mitä muita keinoja "kärsimäni" ongelman hoitoon on olemassa?

-sf
Elämä on kovaa, osta kypärä...
Twistyh
10.07.2006 22:14:32
meikkaa............
pampukarhu
10.07.2006 23:09:41
Ongelmanani on viimeaikoina ollut otsikossa mainittu silmänalusien tummuus. Vedenjuonti ja erilaisten energiavoiteiden käyttö auttaa pitkällä aikavälillä, mutta joskus on sellaisia tilanteita(esim. työn puolesta), joita varten olisi hyvä olla jokin nopeampi keino. Miespuolinen kun olen, ei minulla ole suurtakaan tietoa meikeistä tai peitevoiteista tai muustakaan. Siispä kysymykseen:

Onko olemassa MIEHILLE tarkoitettuja peitevoiteita/vastaavia? Mitä muita keinoja "kärsimäni" ongelman hoitoon on olemassa?

-sf

Ongelma on siis tullut viime aikoina? On nimittäin olemassa kahdenlaisia tummia silmänalusia. Joillain on vain luonnostaan tummat silmänaluset. Tummat silmänaluset voivat johtua myös stressistä, liikunnan puutteesta tai ruokavaliosta. Jos silmänalusten tummuus korjaantuu elämäntapoja korjaamalla, hyvä. jos ei, eli on saanut syntymälahjana tummat silmänaluset, niinkuin allekirjoittanut, kannattaa ostaa peitepuikko. Ja sen valinnassa kannattaa olla tarkkana: Osta mielellään oranssihtava, koska se on sinisen vastaväri ja peittää tummuutta todella hyvin. En tiedä onko miehille olemassa omia, mutta jos ei ole, niin rohkeesti sanot vaan äitille tai tyttöystävällä tai vaihtoehtoiselle naiselle että ostaa sulle sellaisen, jos ei riitä pokka ite käydä. Esim. Anytime-merkki on ihan hyvä ja halpa.
No hay que pensar en pilotos muertos.
Mimi
11.07.2006 00:21:38
Kiitos tästä. Ei minullla aina tällaisia silmiä ole ollut ja nukunkin riittävästi. Siksi olenkin hieman ymmälläni tämän kanssa.

Pokka saattaa ehkä riittääkin itse ostamiseen nyt, kun on edes jotain hajua siitä, mitä oikeastaan pitäisi hakea. Onko noita peitepuikkoja muuten erivärisille ihoille erilaisia? Ihoni on luonnostaan melko tumma ja silmänalusetkin enemmän tummanruskeat kuin mustat/siniset...

-sf

...Oliskohan olemassa kosmetologien.nettiä tai jotain...*hym*

Onhan niitä eri sävyä. Liian tumma näkyy selkeästi. Jos kanttia riittää, niin marssi vaikkapa Sokoksen tai vastaavan puljun kemikalio-osastolle, yleensä niissä vaikuttaisi olevan ihan asiantuntevia ja palvelualttiita myyjiä, ne osaa auttaa ja selvittää hetkessä mimmonen tökötti on parasta. Tosin esim. Sokoksella ne ei odennäköisesti ensimmäisenä oo myymässä sulle huokeaa ja hyvää Anytimea, vaan jotain kallista Kaneboa tms...
"Mimi, ei sun tartte peljätä, emmä sua miitissä puristele enkä halaile murskaks (palijoo)" - Juzzu
bluesteel
11.07.2006 09:35:17

Ääh mitä turhia. Tummat silmänaluset on just seksikkäät.
Keppis
12.07.2006 21:56:10

ja ennen kaikkea rosk.
Päivän nokkelin. http://www.mikseri.net/fobia
pardy
12.07.2006 22:58:11

Mielellään vähän verestävät silmät ja koriseva (arja?) ääni vielä päälle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)