Aihe: Protools le ja virhe "baunssauksessa"
1
Anttipitkaja
10.07.2006 15:57:44
Terve!
Olen nyt istunut aika pitkään johtuen tod näk siitä, etten osaa laitteistoa käyttää. Yksinkertaisesti yritän baunssata stereoraitaa, eli sama asia, jonka olen tehnyt jo lukemattomia kertoja ongelmitta. Nyt kuitenkin kone ilmoittaa (totta kai vasta kun koko raita on soinut läpi), jotta komentoa "bounce to disc" ei voida suorittaa, koska "Assertion in codeaztec_StanleyAlturaPortsNewFileLibsFfAudioFF_Audioline 33."

Mitä pitää tehdä toisin?
Raimo
10.07.2006 19:21:00

Noi on joskus aika kyyliä jos tulee vastaan. Oletko kokeillut maalata hieman eri alueen Edit- ikkunassa? Buutannut koko kiskan? Importoinut raidat uuteen blankosessioon? Eri kovalevy? "Convert After Bounce"?
Blah.
Anttipitkaja
10.07.2006 19:47:43
Kiitos nopeasta vastauksesta. Yritin kaikkia noita ja se, että baunssasin eri kovalevylle (oikeaoppisesti D:lle, kun ei muita sitten enää oo), on ainakin tähän asti auttanut! Nyt voin taas käyttää tämän lämpimän päivän paremmilla mielin täällä sisätiloissa työn tekoon
Raimo
10.07.2006 21:02:52 (muokattu 10.07.2006 21:04:39)

Ollos hyvä! Hyvä että pystyy taas tekemään. Itsekin valitettavasti yhä työn touhussa... Onneksi ilmastointi sentään pelaa! ;)
Blah.
milcoin
13.07.2006 15:01:00
Terve!
Olen nyt istunut aika pitkään johtuen tod näk siitä, etten osaa laitteistoa käyttää. Yksinkertaisesti yritän baunssata stereoraitaa, eli sama asia, jonka olen tehnyt jo lukemattomia kertoja ongelmitta. Nyt kuitenkin kone ilmoittaa (totta kai vasta kun koko raita on soinut läpi), jotta komentoa "bounce to disc" ei voida suorittaa, koska "Assertion in codeaztec_StanleyAlturaPortsNewFileLibsFfAudioFF_Audioline 33."

Mitä pitää tehdä toisin?

Komppaan Raipea, yleensä eri alueen mustaaminen auttaa. Toi on erityisen kiusallinen ongelma jos biisi on 10 min pitkä ja on kiire.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
thejmh
14.07.2006 23:10:01 (muokattu 14.07.2006 23:14:58)
Oon kans törmännyt samaan ongelmaan pro tools m-powered:ssa. En saanut millään bounssattua. Vedin sit vaan kaikkien raitojen ulostulot yhteen stereo bussiin ja saman bussin uuden stereoraidan sisääntuloksi, jolle sit äänitin koko miksauksen.

Joskus asiaan on auttanut kun on bounssannut efektit valmiiksi raitoihin ja saanut muistia enemmän vapaaksi.
Riku Rotten
17.07.2006 11:45:36 (muokattu 17.07.2006 12:32:39)
Outo virhekoodi, toollsi antaa yleensä niitä nelinumeroisia. (6.4 le kokemuksien mukaan)

Onko koneeseen asennettu joku stanley hässäkkä?

Ja suosittelen myös DUCkia, sieltä sain avun, kun vermeet ei pelittänyt.

E: Yksi s lisätty.
Anttipitkaja
03.08.2006 14:14:44
hei. ajattelin vielä lisätä, että ongelmat jatkuivat, vaikka koitin kaikkia edellä annettuja vinkkejä. Nyt on toiminut aina siten, että olen muuttanut sitä "playback engine":ssä "DAE Playback Buffer" Sizeä pienemmälle "Levelille" baunssauksen ajaksi. Suosittelen
milcoin
03.08.2006 17:11:34
hei. ajattelin vielä lisätä, että ongelmat jatkuivat, vaikka koitin kaikkia edellä annettuja vinkkejä. Nyt on toiminut aina siten, että olen muuttanut sitä "playback engine":ssä "DAE Playback Buffer" Sizeä pienemmälle "Levelille" baunssauksen ajaksi. Suosittelen

Juu löysin itsekin samantapaista infoa. Eli virhe johtuu prosessorikuormasta yms.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)