Aihe: Saksa 2006: yksittäiset ottelut ja virtuaalinen kisastudio
1 2 3 4 565 66 67 68 69 70
Chemo
10.07.2006 20:00:35 (muokattu 10.07.2006 20:01:25)

Ihan yhtä vähän tuollainen rasistinen vittuilu kuuluu peliin kuin se, mitä Zidane teki. Materazzilta kultamitali pois!

Samaa mieltä. Epäurheilijamaista käytöstä jos mikä.

E: katsoin jonkun verran kisoja. Toimi kyllä muistutuksena miksi en seuraa urheilua.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Incarnation
10.07.2006 20:02:24
Materazzi on rotta.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
Jani The Rock
10.07.2006 20:21:05

Materazzi on rotta.

Zambrotta ja Perrotta sai kaverin!
The road never ends for me, kid.
kössi_kenguru
10.07.2006 20:50:02
Jos sulla näin puolueettomana jäi mieleen vain Italian filmaukset, niin oho - luulisi, että esimerkiksi Ranskan filmaukset olisi ollu näkyvämpiä, niillähän se jatkoonkin pääsi.

No ehkä niinkin. Mutta se ratkaiseva rankipotku Australiaa vastaan lienee päälimmäisenä mielessä.
nikomati
10.07.2006 22:23:51

parempi voitti. hyvä niin.
hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden
Jkob
10.07.2006 22:36:58
Todellinen pelimies olisi heittänyt jotain vastaavaa takaisin. Tai edes pelitilanteessa tullut hieman liian kovaa johonkin tilanteeseen. Zidane ei.

Mun mielestä tuo uutinen oli kyllä niin hieno jo itsessään että oksat pois.. "Brasilialainen televisiokanava palkannut huulilta lukemiseen erikoistuneen asiantuntian" :)
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Jamminen
10.07.2006 23:15:34
No ehkä niinkin. Mutta se ratkaiseva rankipotku Australiaa vastaan lienee päälimmäisenä mielessä.

Se oli harmillinen lopetus Australian kisoille kyllä, mutta tuomari tappoi itse pelin huiskaisemalla Materazzille suoran punaisen, tämän jälkeen Italian vaisuudelle ei oikein voinut mitään. Ai niin - Tottihan tuli tuossa pelissä kentälle vasta lopussa, ja heti alkoi tapahtua. Sehän se syy oli myös osittain.

Näistä voidaan jossitella vaikka maailman ääriin. Olen hyvilläni siitä, että tuomarien tulkinnoista aiheutuvat edut tasaantuivat kerrankin niin, että esim. Italia oli onnekas. Ranskalle se jalkapallojumalien henki, tuuriksikin sitä voidaan kutsua, on ollut myötäinen vähän liikaa.

Ja onneahan turnauksen voittaja tarvitsee aina.
Maybe nothing matters anyway...
Paperilyhty
10.07.2006 23:27:19
Hieno maali Figo - Nuno Gomez, kaunis päätös molempien maajoukkueuralle.
Mikä päätös? Eihän Gomes lopeta?! Eihän se edes pahemmin kerennyt pelailla. Tai saanut. Pff. Täytyykin mennä tästä harjoittelemaan portugaliani jalkapallosivuille.

Mulle oli oikeastaan ihan sama kuka voittaa maailmanmestaruuden ja noin. Kaikki suosikit tippui ja se ykkönen Portugalikin jäi sitten neljänneksi. Mutta ainakin telkkarista tuli kerrankin jotain kiinnostavaa! :-)
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
Jormaz
10.07.2006 23:34:51
1800-luvun puolivälistä aina vuoteen 2006 kesti ennen kuin pelaaja sanoi vastapelaajalle tuhmia asioita. Mitali pois hyi hyi say no to racism, ei ne muut. Materazzihan muuten teki Zidanelle ns. nipple twistin, mahtoi siitä suuttua.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Roberto
11.07.2006 09:42:43

Todellinen pelimies olisi heittänyt jotain vastaavaa takaisin. Tai edes pelitilanteessa tullut hieman liian kovaa johonkin tilanteeseen. Zidane ei.

Aivan.. sukille niin että rapisee tai jotain peruskoulutusta.
Folcce
11.07.2006 10:51:22
Materazzista ei loppuottelun konnaa saa tekemälläkään.
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
Tympee Huttunen
11.07.2006 10:59:00
Materazzista ei loppuottelun konnaa saa tekemälläkään.

No ei. Mieshän on tyhmä kuin saapas:

"- Ehdottomasti se ei ole totta. En kutsunut häntä terroristiksi. En edes tiedä, mitä se sana tarkoittaa. Olen tietämätön, Italian tietotoimisto Ansa uutisoi Materazzin sanoneen Italian joukkueen palattua Berliinistä Roomaan maanantaina."

Ei tiedä mitä sana "terroristi" tarkoittaa?

:D
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
Jormaz
11.07.2006 11:26:59
Ei tiedä mitä sana "terroristi" tarkoittaa?

Siis ilmeisesti joku terroristia tarkoittava sana, ei siis italiaa. Ethän sinäkään tiedä mitä Beischlafutensilienkoffer tarkoittaa mutta silti sinua voidaan syyttää yhdyntätarvikelaukun varastamisesta :)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Folcce
11.07.2006 11:32:55
Italialaiset ovat ajojahdin uhreja. Ensin he olivat ainoita kaatuilijoita ja filmaajia... just! Ja nyt ainoita suunsoittajia ja törkeyksien huutajia... varmaan! Oikeasti Italialaiset ovat JALKAPALLON MAAILMANMESTAREITA 2006.

Zidanen ura sai arvoisensa päätöksen.
Rattata
11.07.2006 11:34:57
Jos noi arvailut Materazzin puheista pitää paikkansa, niin kyllä siinä jo päihinsä ansaitseekin saada. Ihan oikein.
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
Royal Banzai
11.07.2006 11:43:43
Jos noi arvailut Materazzin puheista pitää paikkansa, niin kyllä siinä jo päihinsä ansaitseekin saada. Ihan oikein.

Joo-o. Mä luulen että noin "Matrixkin" ajatteli, kun Zizuuta alkoi härnäämään. Kaikki siis voitti?

Ei, vain Italia.
Tuomas.
11.07.2006 12:03:40 (muokattu 11.07.2006 12:04:31)
Kyllä meni Zidanella huonossa paikassa hermo.Tollasessa tilantessa vittuilijoille vittuillaan takaisin eikä mätkästä.Kun noita Materazzin videoita kattelin niin näytti mies olevan mestari tässä "lämmittämisessä".Suurelle yleisöllehän ei näy kuinka paljon pelissä tapahtuu Esim: varpaille astumisia, tökkimisiä,repimisiä, potkuja ohimennen jaloille ja nyt ajankohtaista kettuilua.

Kyllä pelistä pitäisi tuollaiset asiat saada pois jälkikäteen videonauhoja käyttäen.

E: Marakatzin nimi väärin
V.U.K #34?
Kaake
11.07.2006 13:52:03
Tässä vielä parhaita parhaita paloja Materazzin esimerkillisestä käytöksestä. :D

http://youtube.com/watch?v=EpG4AHlZ … p;mode=related&search=materazzi

Tuossa nyt ei ole mitään ihmeellisestä. Jokaisesta topparista saisi vastaavanlaisen koosteen. Välillä roiskuu ku rappaa.
No väärinhän se meni
Tre Kronor Basar Klubb, medlem #2
Folcce
11.07.2006 15:11:32
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)