Tietysti Pauligin 09.07.2006 21:22:57 | |
---|
Voi pyöriä, jos on valmis laskemaan graffan tasoa. Pitänee itsekin kokeilla tätä sitä, kun julkinen beta alkaa. Jep, ei grafiikalla niin väliä. Ehkäpä tuo pyörii. Koneella ei ole tullut pahemmin näitä fps pelejä pelattua, mutta pitää harjoitella. Ja toki liityn mnet claaniin jos siihen huolitaan amatöörejä. Odottelen julkisen betan julkaisua. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
-Aleksi- 09.07.2006 21:25:03 (muokattu 09.07.2006 21:25:46) | |
---|
Ei ainakaan ketjun otsikon mukaan :D Ketju on mielestäni otsikoitu väärin. Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, ensin oli julkinen beta testi, sitten closed beta testi johon pääsee vaan noilla inviteillä. Mut ihan sama, jos peli julkaistaa 13-21.07 välisellä ajalla, olen virossa joten teme voi vaikka tehdä clanin, muuten voin/haluaisin minä. E: Mä oon sit meijän clanin helikopteri pilotti :P sitä tullu harjoiteltua aika lailla. |
Tietysti Pauligin 09.07.2006 21:27:01 | |
---|
Ketju on mielestäni otsikoitu väärin. Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, ensin oli julkinen beta testi, sitten closed beta testi johon pääsee vaan noilla inviteillä. Mut ihan sama, jos peli julkaistaa 13-21.07 välisellä ajalla, olen virossa joten teme voi vaikka tehdä clanin, muuten voin/haluaisin minä. E: Mä oon sit meijän clanin helikopteri pilotti :P sitä tullu harjoiteltua aika lailla. WAR ROCKTM Closed Beta begins on June 14, 2006 ? Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Teme007 09.07.2006 21:47:29 (muokattu 09.07.2006 21:50:36) | |
---|
Ketju on mielestäni otsikoitu väärin. Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, ensin oli julkinen beta testi, sitten closed beta testi johon pääsee vaan noilla inviteillä. Mut ihan sama, jos peli julkaistaa 13-21.07 välisellä ajalla, olen virossa joten teme voi vaikka tehdä clanin, muuten voin/haluaisin minä. E: Mä oon sit meijän clanin helikopteri pilotti :P sitä tullu harjoiteltua aika lailla. Tällähetkellä on siis menossa suljettu beta, mihin pääsee ainoastaa invitellä. Kohta aukeaa julkinen beta, johon voi rekisteröityä kuka vaan. Myöhemmin, kun beta loppuu, varsinainen peli tulee viimesteltynä. E: mä voin olla clanin AA-mies, oon tiputellu aikas paljon lentohärveleitä xD E2: betavaiheessa kamojen tehosuhde yms, jutut muuttuu kokoajan, sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Kemppilä 09.07.2006 21:51:45 | |
---|
Kuulostaa todella mielenkiintoisella. Innolla odottelen tuota avointa. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion
Pojat, te ootte lähteny väärään tanssiin! |
Tietysti Pauligin 09.07.2006 21:58:59 | |
---|
Voin olla claanin ihmiskilpi. Juoksen edessä ja otan luodit vastaan. Odottelenko julkista vai onko jollain invitejä? Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Teme007 09.07.2006 21:59:47 | |
---|
Voin olla claanin ihmiskilpi. Juoksen edessä ja otan luodit vastaan. Odottelenko julkista vai onko jollain invitejä? Mulla loppu invitet, mutta, pystyyköhän invitatut inviteen? sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 09.07.2006 22:30:57 | |
---|
Mulla loppu invitet, mutta, pystyyköhän invitatut inviteen? Eip. Vähän on tässä beta versiossa aseiden voimasuhteet perseellään :S |
Teme007 09.07.2006 22:39:57 | |
---|
Eip. Vähän on tässä beta versiossa aseiden voimasuhteet perseellään :S On, ja aikaslailla, mutta vaan rohkeesti forumille omia kokemuksia kirjotteleen, pelikehittäjät on aikas aktiivisia asian tiimoilta. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Tietysti Pauligin 09.07.2006 23:38:12 | |
---|
Eip. Vähän on tässä beta versiossa aseiden voimasuhteet perseellään :S Juu, asiasta oli maininta nettisivuilla. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
papitsu 10.07.2006 01:51:21 | |
---|
Pelasin tuossa taas kaks tuntia ja voin kyllä sanoa että jo tähän mennessä ehkä jopa paras ilmaispeli mitä olen pelannut. Loistava peli. Eikä enään paljon lagitakkaan. Helikopterilla kun vielä oppis lentämään. Pirun vaikiaa. Voin tulla siihen klaaniin ja olla semmonen tyyppi joka ammuskelee niillä kulkuneivoihin mountatuilla aseilla. Son mukavaa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Kirjoitus virhe 10.07.2006 15:28:48 | |
---|
Vitsi. Vaikuttas lupaavalta. Konekkin saattas jaksaa pyörittää kun on vähän päälle minimin rauta. Toivottavasti julkinen beta nyt tulee nopeaan. Mnet claaniinhan on ihan must liittyä =) |
-Aleksi- 10.07.2006 15:31:36 | |
---|
Nyt on tullu 15 tuntia pelattua :D En tiedä pitäiskö ottaa kohteliaisuutena vai mitä kun heti kun pääsee listan kärkeen tulee sitä viestiä "hacker!", "Cheater", jne.. huvittavaa, ottaa vaan päähän tommonen. |
papitsu 10.07.2006 15:35:25 | |
---|
Pitäs opetella nuo napitki jossaki vaiheessa kunnolla. Ja minua häiritsee PALJON se että samasta napista mennään kyykkyyn ja makaamaan. Pitääpä mennä kohta pelaamaan vähän lisää. Ihan huono minä oon, mutta ei se haittaa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Dacatch 10.07.2006 16:50:57 | |
---|
Nyt on tullu 15 tuntia pelattua :D En tiedä pitäiskö ottaa kohteliaisuutena vai mitä kun heti kun pääsee listan kärkeen tulee sitä viestiä "hacker!", "Cheater", jne.. huvittavaa, ottaa vaan päähän tommonen. On muuten ärsyttävää... Kaverin kanssa pelailtiin aikoinaan SoF kakkosta paljonkin netissä, saatiin vakioservulle bänniä aim botin ja cheattien käytöstä, koska oltiin servun admineja parempia. Ko. admin kyllä kuulemma muutenkin ihan kusipää. |
Kertokaahan palaajanikkinne. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Jannipaali 10.07.2006 17:16:29 (muokattu 10.07.2006 17:16:52) | |
---|
Kertokaahan palaajanikkinne. Pitäydyin tutussa, eli jannibal. Edit. Olisin halunnut ison alkukirjaimen :( In GOTOH We Trust. |
papitsu 10.07.2006 18:05:18 (muokattu 10.07.2006 18:05:39) | |
---|
Kertokaahan palaajanikkinne. Se tavallinen, papitsu siis. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
-Aleksi- 10.07.2006 20:15:28 | |
---|
Kertokaahan palaajanikkinne. vanhalen Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
-Aleksi- 11.07.2006 12:13:18 | |
---|
Voiko open beta testiin pistää claanin kasaan? vai vasta kun peli julkaistaan? |