-Aleksi- 08.07.2006 15:49:04 | |
---|
|
Teme007 08.07.2006 15:49:50 | |
---|
Joo ei tarvinut, nyt lähti yhtäkkiä vaikka en tehnyt mitään, peli toimii!!! Vielä yksi pikku juttu, ruutu välkkyy niin maan perkeleesti eri väreillä aina välillä, mikä avuksi? Mikä näytönohjain ja onko uusimmat ajurit? sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 08.07.2006 15:50:44 | |
---|
Mikä näytönohjain ja onko uusimmat ajurit? ATI radeon 9800 Pro IceQ 128Mt uusimmilla ajureilla. |
Teme007 08.07.2006 15:51:31 | |
---|
ATI radeon 9800 Pro IceQ 128Mt uusimmilla ajureilla. Entäs DirectX? sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 08.07.2006 15:52:13 | |
---|
Entäs DirectX? 9.0c taitaapi olla, lataan viä varmuuden vuoksi uusimman päälle. |
Teme007 08.07.2006 15:52:58 | |
---|
9.0c taitaapi olla, lataan viä varmuuden vuoksi uusimman päälle. Yeah, boottaa sit kone ja kokeile uudestaan. Mun täytyy männä, katellaan myöhemmin. Moi... sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 08.07.2006 15:54:47 | |
---|
Yeah, boottaa sit kone ja kokeile uudestaan. Mun täytyy männä, katellaan myöhemmin. Moi... Moro, ja tack |
Tietysti Pauligin 09.07.2006 13:48:55 | |
---|
Hmm. Enpä ole noita suuremmin pelannut mutta kaipa se pitää kokeilla kun on ilmainen. Ja toki liityn mnet claniin ;) Hei hei viimeiset elämän rippeet. Olen kyllä varmasti täysi käsi tuossa ja pitkään. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
-Aleksi- 09.07.2006 16:14:45 (muokattu 09.07.2006 16:20:26) | |
---|
Olen tässä pelannut about 10 tuntia tätä, ja sanonpa että on yksi parhaista ellei paras FPS mitä olen pelannut, ja tämähän on vielä beta testi! Aivan älyttömän addiktoiva peli. Parasta pelissä YLIVOIMAISESTI on vehicle battle, jossa tosin voi tapella vaikka jalkaisinkin, siinä vaan on kentissä vaikka minkälaisia ajoneuvoja, joihin useisiin mahtuu monta kerralla, esimerkiksi helikopterin lentäminen on jo sinänsä nautinto jos sen osaa, sitten kun kyydissä on vielä kaksi oman puolulaista konekivääreissä, hauskaa on. Muita ajoneuvoja ovat muunmuassa moottoripyörä, erilaiset tankit, jeepit, laivat, yms. Pelin grafiikat ovat täysillä minulla eikä yhtään pätki, vaikka koneeni on perusluokkaa, joten peli on todellakin hyvin koodattu :), tästä iso plussa! Näissä Vehicle battleissa kenttien koko on aivan tarpeeksi suuri, kävellen saa kävellä kauan että pääsee päästä päähän. Jotkut Infantry combat ja mission mode kentät taas ovat ehkä hieman liian pieniä. Siihen nähden että tämä on ilmainen peli, 5/5 pisteet. Muuten saisi 4/5. E: Mnet clan on todellakin pistettävä pystyyn, minä voin olla vaikka "johtaja" ja pistää sen pystyyn heti kun pystyy. |
Dacatch 09.07.2006 16:47:56 | |
---|
Tämähän vaikuttaa erittäin lupaavalta! Minä ainakin olen heti mukana m.net-claanissa, jos sellainen joskus tulee. Niin, ja jos peli joskus julkaistaan. |
Jannipaali 09.07.2006 16:57:07 | |
---|
Aargh, mulla kaikki rakennukset ja kaupungit näyttää siltä kuin ne olisi täynnä viivoja ja kaikkea muuta shittiä, jonka takia näkyvyys on nolla. Muuten peli pelittää loistavasti high asetuksilla, mutta tuo rakennusten "mössöytyminen" häiritsee. In GOTOH We Trust. |
-Aleksi- 09.07.2006 17:25:05 | |
---|
Aargh, mulla kaikki rakennukset ja kaupungit näyttää siltä kuin ne olisi täynnä viivoja ja kaikkea muuta shittiä, jonka takia näkyvyys on nolla. Muuten peli pelittää loistavasti high asetuksilla, mutta tuo rakennusten "mössöytyminen" häiritsee. Ei mulla mitään tommosta oo. Koitappa asentaa uusiks. |
Tietysti Pauligin 09.07.2006 18:13:31 (muokattu 09.07.2006 18:15:40) | |
---|
Minimum Specifications CPU Pentium 3, 800 Mhz RAM 512MB or better Graphics Radeon 8500LE or Geforce MX400 OS Windows ME, 2000, or XP Windows 2000 / XP Hard Drive 800 MB Itsellä on ram 256. Muilta osin saattaisi jopa pyöriä. Luuletteko että tuolla 256:lla pärjää edes siedettävästi? Hieman saattaa kyllä lagitella. Enpä ole tällä oikeastaan Soldattia raskaampaa peliä edes kokeillut, ei tule pahemmin pelailtua. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Milkop 09.07.2006 19:11:34 | |
---|
Luuletteko että tuolla 256:lla pärjää edes siedettävästi? Voi pyöriä, jos on valmis laskemaan graffan tasoa. Pitänee itsekin kokeilla tätä sitä, kun julkinen beta alkaa. |
-Aleksi- 09.07.2006 19:15:31 | |
---|
Voi pyöriä, jos on valmis laskemaan graffan tasoa. Pitänee itsekin kokeilla tätä sitä, kun julkinen beta alkaa. Ööh, eikös julkinen beta mennyt umpeen ennen tätä closed betaa millä pelaan? tämähän pitäisi julkaista ensi perjantaina.. |
Jebe- 09.07.2006 20:04:47 | |
---|
pääseekös tuota pelaamaan mitenkään kun ei ole tuota invitation koodia? |
Jeespoks, eikun odottelemaan tuon avoimen betan julkaisemista. |
Teme007 09.07.2006 21:07:38 | |
---|
pääseekös tuota pelaamaan mitenkään kun ei ole tuota invitation koodia? Ei pääse, ellei joku kuks on suljetussa mukana ja kutsunu sut, mäkin jo jaoin kaikki kutsuoikeudet. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Milkop 09.07.2006 21:08:19 | |
---|
Ööh, eikös julkinen beta mennyt umpeen ennen tätä closed betaa millä pelaan? Ei ainakaan ketjun otsikon mukaan :D |
Teme007 09.07.2006 21:09:08 | |
---|
Olen tässä pelannut about 10 tuntia tätä, ja sanonpa että on yksi parhaista ellei paras FPS mitä olen pelannut, ja tämähän on vielä beta testi! Aivan älyttömän addiktoiva peli. Parasta pelissä YLIVOIMAISESTI on vehicle battle, jossa tosin voi tapella vaikka jalkaisinkin, siinä vaan on kentissä vaikka minkälaisia ajoneuvoja, joihin useisiin mahtuu monta kerralla, esimerkiksi helikopterin lentäminen on jo sinänsä nautinto jos sen osaa, sitten kun kyydissä on vielä kaksi oman puolulaista konekivääreissä, hauskaa on. Muita ajoneuvoja ovat muunmuassa moottoripyörä, erilaiset tankit, jeepit, laivat, yms. Pelin grafiikat ovat täysillä minulla eikä yhtään pätki, vaikka koneeni on perusluokkaa, joten peli on todellakin hyvin koodattu :), tästä iso plussa! Näissä Vehicle battleissa kenttien koko on aivan tarpeeksi suuri, kävellen saa kävellä kauan että pääsee päästä päähän. Jotkut Infantry combat ja mission mode kentät taas ovat ehkä hieman liian pieniä. Siihen nähden että tämä on ilmainen peli, 5/5 pisteet. Muuten saisi 4/5. E: Mnet clan on todellakin pistettävä pystyyn, minä voin olla vaikka "johtaja" ja pistää sen pystyyn heti kun pystyy. Totta videossa Mnet clan heti pystyyn xD sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |