cerulean 08.07.2006 19:10:15 | |
---|
Toi on kyllä hienoa, että The Mars Voltan pojat tuntuvat tekevän joka vuosi uuden lätyn. Kovat on odotukset tästä uudestakin levystä. Aikaisemmat kaksi studiolevyä kuuluvat henkilökohtaisiin suosikkeihini ja eiköhän tuo Amputechturekin tiensä vielä samaan kärkikastiin löydä. Näin toivon... After Ruth left me, ive been ruthless. |
rockpock 08.07.2006 20:58:44 (muokattu 08.07.2006 21:03:21) | |
---|
Kyllä pitäisi löytyä. Biisien nimet siis Asilos Magdalena ja Vermicide. jes, bingo! aiai! EDIT: (hehkutusta) Mars Volta on kyllä ihan parhautta!! Menee taas varmaan hetki kun pääsee siihen uuteen levyyn sisälle. Luin jonkun mielenkiintoisen haastattelun, jossa se rumpali selitti, että se ja Omar treenaa eka kahestaan ne biisit, hioo osat ja sit kun ne on selkärangassa, ne menee studioon ja piiskaa raidat sisään. Oli tosi mielenkiintoinen haastattelu, harmi etten ostanut lehteä...oli joku rumpalilehti. "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
mrk 08.07.2006 21:30:15 | |
---|
Isot pahat pojat kertoivat että koko levy olisi vuotanut nettiin... "Short On Long Term Goals" |
rockpock 09.07.2006 02:19:52 | |
---|
ei kyllä petä toi vermicide. kuulostaa just siltä kun pitää! "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
carnation 09.07.2006 12:31:55 | |
---|
"Good luck, brother. See you in another life, yeah?" |
Ziggy Bubba 09.07.2006 15:40:02 | |
---|
Pistetään nyt tännekin maininta. Cedric Bixler vierailee metallibändi Mastodonin syyskuussa ilmestyvällä levyllä... Kuulostaa aika mehukkaalta yhdistelmältä :D www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Heartwood 09.07.2006 18:50:24 | |
---|
Minä en kyllä maksaisi tuosta todellakaan kaheksaa euroa, sen verran rahat-pois kyhäelmä on tuo. Toden totta. Arvaa vituttaako kun levyn ilmestyessä siitä sen 18 euroa maksoin. Mutta ihan mielenkiinnolla odottelen siis uutta levyä, biisien nimet ovat ainakin taas kohdallaan. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
mystische! |
Keppis 09.07.2006 19:15:22 | |
---|
No olihan se se bändi eikä kukaan osannu sanoa mun kuvaavasta selityksestä oikein. Joku semmonen levy, josss on äijjän pää lautasella tms kannessa. Suusta tulee valoa. 2. biisiä siltä levyltä tarkoitin. Jos muuten sanotte, että ne äääääääääninät vetää mies, murskaatte mun fantasiat. Päivän nokkelin.
http://www.mikseri.net/fobia |
Heartwood 09.07.2006 19:25:12 | |
---|
Tuo Viscera Eyes kuulosti aika lupaavalta. Edes Omarin sooloilu ei vituttanut Francesin tavoin. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
Ziggy Bubba 09.07.2006 19:28:11 (muokattu 09.07.2006 19:28:47) | |
---|
No olihan se se bändi eikä kukaan osannu sanoa mun kuvaavasta selityksestä oikein. Joku semmonen levy, josss on äijjän pää lautasella tms kannessa. Suusta tulee valoa. 2. biisiä siltä levyltä tarkoitin. Jos muuten sanotte, että ne äääääääääninät vetää mies, murskaatte mun fantasiat. Jep, levy on De-loused In the Comatorium, ja äänet vetää tosiaan mies. Fantasiasi on tehty murskattavikseni. Bändin ihan selkeesti paras levy. Saas nähdä meneekö tuo uusin vielä syvemmälle sinne ambient-noisen syövereihin, toivottavasti ei... www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Nita Nitro 09.07.2006 19:38:43 | |
---|
Saas nähdä meneekö tuo uusin vielä syvemmälle sinne ambient-noisen syövereihin, toivottavasti ei... Wikipedia ainakin tietää kertoa, että ambientteja olisi vähemmän. Helvetin hyvä, jos pitää paikkansa... Osaisivatkohan ne pimpata itsensä ilman Rick Rubiniakin? mystische! |
Keppis 09.07.2006 23:45:20 | |
---|
On muuten semmosta musiikkia, että vois ihan oikeesti alkaa kuunteleen. Päivän nokkelin.
http://www.mikseri.net/fobia |
dictatorsh*t 10.07.2006 13:34:43 (muokattu 10.07.2006 13:37:33) | |
---|
Mulle tuli tosta uudesta biisistä jotenkin mieleen Weather Report, varsinkin alkusurinan jälkeisestä pätkästä ennen laulua. Muuten oli kyllä aika tylsää kamaa. |
cerulean 10.07.2006 14:03:16 | |
---|
Ihan hyvältä kuulostaa uus The Mars Volta. Toi Viscera Eyes on ihan täydellistä musaa johonkin leffaan. Ehdotonta agenttimusaa! The Mars Volta on yksi kovimmista bändeistä ja olen kyllä luottavainen tän uudenkin lätyn suhteen. After Ruth left me, ive been ruthless. |
kyuss 11.07.2006 01:06:15 | |
---|
Mä yhtäkkiä huomasin päässeeni siitä "seuraava levy on varmasti vielä paskempi ku Frances"-vollotuksesta irti ja odotan tota uutta itseasiassa aika helvetin innolla. |
Osmo 11.07.2006 10:27:02 | |
---|
Mä yhtäkkiä huomasin päässeeni siitä "seuraava levy on varmasti vielä paskempi ku Frances"-vollotuksesta irti ja odotan tota uutta itseasiassa aika helvetin innolla. Mutta mitäs kun Frances ei oo paska? Pixies. |
kyuss 11.07.2006 10:39:29 | |
---|
Mutta mitäs kun Frances ei oo paska? Onhan se levy ihan haaskausta. L'Via tosin rokkaa. |
Sarko 11.07.2006 12:59:21 (muokattu 11.07.2006 14:17:00) | |
---|
Herrajumala, ainakin tämä Viscera Eyes kuulostaa meikän korviin todella, todella hyvältä! Odotuskertoimet nousi meikällä pilviin, oisvatkohan Bixler & Rodriquez Inc. saaneet itsensä pimpattua ilman Rubinin apua? Jäämme jännityksellä odottamaan... EDIT: Vittu tää Viscera Eyes on vitun kova, eiss Stakes are high, but so am i. |
Antroid 11.07.2006 18:34:47 | |
---|
Onhan se levy ihan haaskausta. L'Via tosin rokkaa. Et vaan osaa. Kelailet ne suhinat pois niin johan potkii. |