kirjoittelija 27.06.2006 10:24:59 | |
---|
Eka kerta kun sain vatsataudin festareilta. La-su meni kipeänä. Luojan kiitos lopunkaiken oli tullu noita peruutuksia joten ei ollut muita himotuksia kuin perjantain Amorphis jonka sit näin. Tää jää muistiin kaikkien aikojen huonoimpana Provinssina, mikä on sinänsä hyvä koska ens vuonna ei oikeestaan voi mennä kuin ylöspäin! On kivaa olla kiva. |
obiwan 27.06.2006 11:49:06 | |
---|
Eka kerta kun sain vatsataudin festareilta. La-su meni kipeänä. Luojan kiitos lopunkaiken oli tullu noita peruutuksia joten ei ollut muita himotuksia kuin perjantain Amorphis jonka sit näin. Tää jää muistiin kaikkien aikojen huonoimpana Provinssina, mikä on sinänsä hyvä koska ens vuonna ei oikeestaan voi mennä kuin ylöspäin! Ite sain 2004 rövinsesta keuhkokuumeen. Voi loiri että oli paskat kelit ja festarit silloin... |
zernobyl 27.06.2006 17:44:30 | |
---|
Hoho, näinpä muuten Lähikauppiaan hyvin pikaisesti. Tämä on sikäli hassua että 2005 Provinssissa vissiin juteltu enemmänkin.. mutta siitä en muista mitään. Nyt muistan jopa. :) Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Jaskanpoika 09.07.2006 03:41:08 | |
---|
Mita ihmetta? SYLlin keika telkkarista? Koska? Ite kun en paassyt nakeen kun oon jenkkilassa niin kiinnostais kovasti koska tulee telkusta.. Kalamies #666 >-)))> Buahahaaaa! |
Mita ihmetta? SYLlin keika telkkarista? Koska? Ite kun en paassyt nakeen kun oon jenkkilassa niin kiinnostais kovasti koska tulee telkusta.. Eijjole. SYL ei tule telsusta vaan von Hertzen Brothers. |
Lähikauppias 09.07.2006 23:03:56 | |
---|
Hoho, näinpä muuten Lähikauppiaan hyvin pikaisesti. Tämä on sikäli hassua että 2005 Provinssissa vissiin juteltu enemmänkin.. mutta siitä en muista mitään. Nyt muistan jopa. :) Hehe, jep. Ja mä muistan jopa sen viime vuoden, herralla oli halipula :) |