Dnjmaster 09.07.2006 12:23:50 | |
---|
http://www.wacco.fi Kenelläkään tietoa kyseisestä merkistä? Näin vaan eilen komet fabrikenin keikalla, kun tuo Tuukka Aitoaho soitteli niillä.. Onko hyviäkin kannuja? kalamies#40 >-)))> |
fish-eye 09.07.2006 12:41:34 | |
---|
näyttävät ainakin todella hienoilta. Jännä juttu sinänsä että siinä ei paljoa kerrottu hinnoista tai, että myydäänkö niitä muualla, kuin vaasassa. There is no life like nolife! |
Paas 09.07.2006 12:47:34 | |
---|
näyttävät ainakin todella hienoilta. Jännä juttu sinänsä että siinä ei paljoa kerrottu hinnoista tai, että myydäänkö niitä muualla, kuin vaasassa. Olin kyllä lukevinani että rummut ostetaan heiltä suoraan ilman välikäsiä. Mutta muuten kyllä aika nihkeästi informaatiota. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
fish-eye 09.07.2006 13:04:52 | |
---|
niin siis juuri tuota tarkoitin. There is no life like nolife! |
Magiz 09.07.2006 13:28:19 | |
---|
jos nuo rummut kiinnostavat, niin puhelinsoitto vaan siihen suuntaan, tai vaikkapa sähköpostia. luulisi heruvan tietoa. Keep it Fresh |
Tsagirakis 09.07.2006 13:38:09 | |
---|
Kyselin hintoja ja sain tarjouksen 24"bd 12"tt 14"ft - n.1800€ Aitoahon Tuukka on ainaki kehunu tosi paljon noita Waccoja. |
Onko tietoa mistä puusta ne valmistetaan? kalamies#40 >-)))> |
Tsagirakis 09.07.2006 13:56:28 | |
---|
Samat hinnat oli vaahteralle ja koivulle, en tiedä tarkemmin onko niillä muita puuvaihtoehtoja. |
Dnjmaster 09.07.2006 13:59:16 | |
---|
Samat hinnat oli vaahteralle ja koivulle, en tiedä tarkemmin onko niillä muita puuvaihtoehtoja. Oukei.. Mielenkiintosia kyllä on.. kalamies#40 >-)))> |
fish-eye 09.07.2006 14:28:32 | |
---|
mielummin kyllä ostaisin vaikka desingerit kun nuo. ovat melkein samanhintaisia. There is no life like nolife! |
moderndrummer88 09.07.2006 15:28:01 | |
---|
mielummin kyllä ostaisin vaikka desingerit kun nuo. ovat melkein samanhintaisia. Öhhh, eiköhän uudet desingerit ole _pikkusen_ kalliimpia HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
vapauskauppias 09.07.2006 15:31:16 (muokattu 09.07.2006 15:31:31) | |
---|
mielummin kyllä ostaisin vaikka desingerit kun nuo. ovat melkein samanhintaisia. Eipä kyllä Designerit aivan noissa hintaluokissa pyöri. Tuohon saat lisätä ainakin tonnin, vaikka halvimmasta saksalaisesta nettikaupasta tilaisit. Suomessa tuollaisen Designer setin ovh on 4245 €. E: Olen hidas. "Tuo fraasi-sana on kyllä vähän pikkurilliosastoa rumpujen soiton yhteydessä, myönnän. Komppi, filli, kalja." |
Jeltz 09.07.2006 15:34:17 | |
---|
Eipä kyllä Designerit aivan noissa hintaluokissa pyöri. Tuohon saat lisätä ainakin tonnin, vaikka halvimmasta saksalaisesta nettikaupasta tilaisit. Suomessa tuollaisen Designer setin ovh on 4245 €. E: Olen hidas. Drumsonlystä samanmoinen satsi Designeriä 2725€. Deliten hinnat onkin jotakuinkin samoissa lukemissa, 1988€. |
Tsagirakis 09.07.2006 15:45:02 | |
---|
Niin onhan tuolla torilla Designerit myynnissä 1700€. Mutta mua kyllä kiinnostaa hankkia soittimet firmalta joka oikeasti haluaa tehdä niitä ja on kiinnostunut asiakkaan toiveista. Mua ei kiinnosta vaikka saisin kuinka halvalla hyvät kamat, mutta en oikeesti edes niitä haluaisi. Ja mikä parasta, niin rahat menee kotikaupungin pojille ja Suomeen. |
Dnjmaster 09.07.2006 18:14:11 | |
---|
Yleensä kaikki käsintehty maksaa.. Hinta riippuu aika pitkälti siitä paljonko kavereita on töissä, esimerkiksi. Taman Starclassikitkin ovat käsintehtyjä, mutta maksavat rutkasti vähemmän kuin esim. kumut, koska Tama on valtavirran merkki ja rakentaminen keskittyy halpatyömaihin ja lisäksi työväkeä on enemmän. En tietenkään kiistä tosiasiaa, että laadussa on eroja, mutta jos Portnoylle ja Simon Philipsplle kelpaa starkut kelpaavat ne minullekkin ;) Designereistä en tiedä muutakuin että ovat todella nättejä settejä ja kuulemma painavia kannuja.. Niin ja jos Wacco rummuilla on töissä vaikka 3 kaveria, niin en yhtään ihmettele tuota hintaa, koska kaikki käsin tehty on uniikkia, eli vastaan ei tule toista samanlaista settiä.. Kannattaa silti miettiä onko juuri näissä pienemmissä merkeissä niin paljoa eroja, että kannattaa maksaa paljon enemmän kuin isompien firmojen rummuista, joilla varmasti on kokemusta ja taitoa rutkasti enemmän kuin pienillä firmoilla.. kalamies#40 >-)))> |
fish-eye 09.07.2006 19:13:25 | |
---|
Niin kun ei sitä ikinä voi tietää. Kyllähän kaikki ostaisi kalliit rummut sokkona jos rahaa olisi kuin roskaa? tämä on kyllä hieman turha kirjoitus niinkuin muutkin kirjoitukseni tässä topicissa. There is no life like nolife! |
hollmi-5 09.07.2006 20:28:43 | |
---|
Niin onhan tuolla torilla Designerit myynnissä 1700€. Mutta mua kyllä kiinnostaa hankkia soittimet firmalta joka oikeasti haluaa tehdä niitä ja on kiinnostunut asiakkaan toiveista. Käyhän katsomassa Sonorin SQ2 Drum Configuratorilla http://sonor-world.com/cgi-sys/Sono … b9562f40e282ed56bfe12bcc8ba8624a55c Taitaa käsityömiehiltä jäädä vaihtoehdot vähiin, kun ryhdytään oikein kunnolla speksaamaan Oikeinko oli ihan koivua ja vaahteraa valittavana? Ostakaa toki käsityönä tehdyt rummut. En minä sitä vastaan ole, mutta on hemmetin moista liioittelua väittää, että nämä Sonorit olisivat jotenkin vähemmän persoonalliset. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Tsagirakis 10.07.2006 00:17:48 | |
---|
Hold your horses, en tosiaankaan tarkoittanut haukkua Sonoria persoonattomaksi, kommenttini oli oikeastaan tuohon dirty2:n juttuun designereistä, ja että ostaisi mielummin ne. Pointtini oli oikeastaan se, että jos haluan tietyilä spekseillä ja tietyn merkkisen setin niin silloin ostan sen, ja jos en halua Sonoria niin sitten en sitä osta. En oikeastaan Sonorista mitään edes tiedä, ja katsoin tuon linkin ja iso valikoimahan siellä on. Nyt kuitenkin jonkun verran tietoa noista Wacco-rummuista on ja aion ehkä jopa ostaa sellaiset, pitäis vaan päästä vielä kokeilemaan. Ja tiedät varmaan Hollmi-5 hyvin että jos jonkun haluaa, ei kauhean helposti joku vastaava ja yhtä hyvä kelpaa. Mutta huomasin että kirjoitukseni vaikutti siltä että dissasin Sonoria, en kuitenkaan sitä tarkoittanut. Tarkkuutta siis kirjalliseen ilmaisuun. Morjens! |
hollmi-5 10.07.2006 00:59:40 | |
---|
Ja tiedät varmaan Hollmi-5 hyvin että jos jonkun haluaa, ei kauhean helposti joku vastaava ja yhtä hyvä kelpaa. Senkin tiedän, että kustomina teetetyt soittimet tehdään ihan itselleen. Niitä on vaikea myydä eteenpäin. Siksi kannattaa miettiä aika tarkkaan, mitä tilaa. Mieli ja soundikäsityskin tahtovat muuttua ajan myötä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Analuuk 10.07.2006 03:33:35 (muokattu 10.07.2006 03:35:25) | |
---|
Mutta mua kyllä kiinnostaa hankkia soittimet firmalta joka oikeasti haluaa tehdä niitä ja on kiinnostunut asiakkaan toiveista. Mua ei kiinnosta vaikka saisin kuinka halvalla hyvät kamat, mutta en oikeesti edes niitä haluaisi. Ja mikä parasta, niin rahat menee kotikaupungin pojille ja Suomeen. Tämän takia puoli vuotta sitten mun pääni sisällä kamppailu Kumu vs. Pearl Reference päättyi 2-1 ja sijoitin Kumuihin! Senkin tiedän, että kustomina teetetyt soittimet tehdään ihan itselleen. Niitä on vaikea myydä eteenpäin. Siksi kannattaa miettiä aika tarkkaan, mitä tilaa. Mieli ja soundikäsityskin tahtovat muuttua ajan myötä. Luulen että kukaan ei osta customrumpuja myydäkseen niitä eteen päin. Ja varmasti asiakkaat miettivät mielihalunsa tarkkaan. Itse olen ollut Kumuihin enemmän kuin tyytyväinen ja ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä että soitan niillä koko ikäni. Perjantaina lähti tilaukseen lisäksi myös 10" tomi... Sitäpaitsi Kumulla ja näköjään myös Waccolla hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset laadukkaiden tehdasvalmisteiden rumpujen rinnalla. Ei sillä niin väliä, kunhan ne on siniset! |