Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 563 64 65 66 67122 123 124 125 126
Strutsi
06.07.2006 19:50:55 (muokattu 06.07.2006 19:51:56)
Eikun mietin vaan että huomasitko sen linkin kun kyselit siitä äänen mataluudesta keikoilla. Ja hyvinhän he vetivät. Kuulosti edelleenkin pirun pelottavalta.

Niinpä. Toimisikohan hyvin toi biisi jonkun jännärileffassa?
Tässä biisissä olen aina fantasioinut naisesta pimeässä talossa.
"You keep the dagger close at hand..."
Jännitys tiivistyy kun mitään ei tapahdu.
"And you saw nothhiiiiing... false love turned to pure hate"

Tjuu minäpä postaan joskus tänne sen tarinan jos jaksan ja ehdin kääntää.
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin
gorgonoidi
06.07.2006 19:53:16

Tjuu minäpä postaan joskus tänne sen tarinan jos jaksan ja ehdin kääntää.

Se olis kyllä hienoo, mutta jahka kerkeet. Ei kiirettä.
Strutsi
06.07.2006 21:27:55
Se olis kyllä hienoo, mutta jahka kerkeet. Ei kiirettä.

Noniin. Huhhuh.
Prologi ja April Ethereal kirjoitettu paperille. Vähän hankalaa tekstiä, kun suurinta osaa siitä ei voi kääntää suoraan.

Kyllä näitä tekstejä tutkiessa huomaa kuinka lahjakas sanoittaja Åkerfeldt on. Jumankauta se teksti on parempaa kuin joku helkkarin Shakespeare.
Paljonkohan sillä on ÄO? Alkaa tuntua että varmasti lähemmäs 200.
Kärpäsruoska
06.07.2006 21:58:20
Kyllä näitä tekstejä tutkiessa huomaa kuinka lahjakas sanoittaja Åkerfeldt on. Jumankauta se teksti on parempaa kuin joku helkkarin Shakespeare.
Paljonkohan sillä on ÄO? Alkaa tuntua että varmasti lähemmäs 200.

Satutko muuten Opethia fanittamaan?
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. Tarvitsen basistin! THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
luopio
06.07.2006 22:05:24
Jaa joo, huokaus, tuskan keikka, aika ankeaa.. fakk it.

jep, fücking posers...
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
kyuss
07.07.2006 01:34:06 (muokattu 07.07.2006 01:34:36)
Nii kyllä se aina Opethilta kuulostaa, mutta muuten mä en ymmärrä. Musta Opeth on muuttunut joka levyn välillä hirveästi, tai sit mä en ole vaan huomannut sitä samankaltaisuutta.

Ai, tätähän oli kommentoitu ihan urakalla, mutta en ollu huomannu tsekata. AC/DC-vertaus oli karrikoitu, mutta eihän niilläkään joka levy ihan samanlainen ole. Tyylillisestihän näillä kahdella ei ole mitään tekoa toistensa kanssa.

Yks aika vaikuttava tekijä voi olla Opethin julkaisutahti, joka on jotakuinkin levy per vuosi. Siinä ei välttämättä se tyyli ehdi hirveesti muuttua. Mutta eniveis, Opethilla on ne tunnusmerkkinsä aina erittäin hyvin esillä. Tarkoitus ei siis ollu provota että sama levy on tehty 8 kertaa. Tällasen huomion vaan olin tehny. :)
lethus1
07.07.2006 08:44:17
Jaa joo, huokaus, tuskan keikka, aika ankeaa.. fakk it.

Kiinnostaa aika vitusti.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Strutsi
07.07.2006 13:05:47
Satutko muuten Opethia fanittamaan?
No äläs nyt.
Incarnation
08.07.2006 20:23:02
Sulo Vilen -syndrooma sattui iskemään eli toisin sanoen oli pakko ostaa tuo Lamentations DVD Cdon.comista kun sai niin pirun halvalla.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
Strutsi
08.07.2006 20:26:18
Sulo Vilen -syndrooma sattui iskemään eli toisin sanoen oli pakko ostaa tuo Lamentations DVD Cdon.comista kun sai niin pirun halvalla.

Teit juuri elämäsi parhaan ostoksen. Commando-leffan jälkeen siis.
ANtTIKRISTUS
08.07.2006 20:35:07

Olin jo tulossa nuhtelemaan sinua kunnes huomasin toisen lauseesi.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
Incarnation
08.07.2006 20:35:36

No joo, aika heräteostoshan se oli. Harmittaa vain se, että siinä on vain uutta tuontantoa.
Strutsi
08.07.2006 20:41:03
No joo, aika heräteostoshan se oli. Harmittaa vain se, että siinä on vain uutta tuontantoa.

Minua taas harmittaa että siinä on liikaa damnationilta ja ei ollenkaan ghost reveriesiltä. Ehkäpä niiltä tulisi lisää DVD matskua joskus.
Incarnation
08.07.2006 20:47:17
Minua taas harmittaa että siinä on liikaa damnationilta ja ei ollenkaan ghost reveriesiltä. Ehkäpä niiltä tulisi lisää DVD matskua joskus.

No joo, toisaalta tuokin harmittaa kun siinä on niin paljon tavaraa Damnationilta. Ei tuollainen hissuttelu kumminkaan ole ihan parhaimmillaan millään DVD:llä.

Kaikista hienoin DVD idea Opethille olisi mielestäni soittaa jo(t)kin levy(t) kokonaan läpi. Voisin kuolla onnellisena jos joskus soittaisivat koko Still Life albumin läpi keikalla.
Heartwood
08.07.2006 21:32:07
Voisin kuolla onnellisena jos joskus soittaisivat koko Still Life albumin läpi keikalla.

Eipä olisi minullakaan mitään tuota vastaan.
"As the moon moves the sea / we could move these mountains" - Catharsis - Arsonist's Prayer Romantikkoitkijät #42
Turmis
09.07.2006 01:06:13 (muokattu 09.07.2006 16:10:30)

Näin asiasta tuhannenteen, joskin Opethiin liittyen, tuli taas tänään todettua että aina kun pidät jossain festareilla tms tapahtumassa Opeth-paitaa päällä, niin lähes joka kerta joku tulee kehaisemaan paitaa ja sitten ylistetään vuoronperään bändin loistavuutta. Itselleni kävi vastaava viimeksi tänään (tai tarkemmin kelloa katsottaessa eilen) rovaniemirockissa kaksi kertaa. On se vaan niin helvetin hienoa että tällainen epäsosiaalinen ihminenkin saa aikaan jotakin jutun juurta lajitovereidensa kanssa, jos ei muun niin ylijumalaisen bändipaidan avustuksella. Varmaan muillakin vastaavanlaisia havaintoja?

Suomen hammaslääkäriliitto suosittelee Opeth-paitoja.

Anteeksi humaluuteni.
MIKÄ V**** SIINÄ ON ETTÄ SE LAULU PITÄÄ OLLA NIIN S******* KOVALLA? P******!
gorgonoidi
09.07.2006 01:12:31

Näin asiasta tuhannenteen, joskin Opethiin liittyen, tuli taas tänään todettua että aina kun pidät jossain festareilla tms tapahtumassa Opeh-paitaa päällä, niin lähes joka kerta joku tulee kehaisemaan paitaa ja sitten ylistetään vuoronperään bändin loistavuutta. Itselleni kävi vastaava viimeksi tänään (tai tarkemmin kelloa katsottaessa eilen) rovaniemirockissa kaksi kertaa. On se vaan niin helvetin hienoa että tällainen epäsosiaalinen ihminenkin saa aikaan jotakin jutun juurta lajitovereidensa kanssa, jos ei muun niin ylijumalaisen bändipaidan avustuksella. Varmaan muillakin vastaavanlaisia havaintoja?

Suomen hammaslääkäriliitto suosittelee Opeth-paitoja.

Anteeksi humaluuteni.

Tuskassakin joka jepellä oli Opeth paita. No ei ihan joka jepellä, mutta todella monella kummiskin.
FatSam
09.07.2006 08:51:51

Oikein hyvän keikan vetivät Ruississa. Miinusta käsittämättömän lyhyestä soittoajasta (tunti), liian isolle miksatusta bassarista ja Ghost Of Perditionin puuttumisesta. Plussaa kaikesta muusta. On sillä hauskat jutut.

Setti:
The Grand Conjuration
The Amen Corner
Leper Affinity
Closure
Deliverance
MV
09.07.2006 09:05:43
Mitenkäs se yksi välispiikki meni...

"I think i'm ill...But we don't cancel gigs for illness...We cancel gigs if we don't get enough money"
"Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)