Sertzo S 08.07.2006 21:17:13 | |
---|
Mistä on kyse ? Tangokuningattareksi pääsi Elina ja Hanna pääsi toiseksi. Idioottikin huomaa kumpi on valovuosia edella taidoissa toista eli Hanna on HUOMATTAVASTI parempi. Tuomaristo on ilmeisesti lahjottu tms. Tangomarkkinat joutaa roskakoriin tuomaristoineen. Enpä ota kantaa noista viehkoista naisista, mutta mielestäni paras mies voitti ansaitusti kuninkuuden. |
Aada 08.07.2006 21:40:39 | |
---|
Mistä on kyse ? Tangokuningattareksi pääsi Elina ja Hanna pääsi toiseksi. Idioottikin huomaa kumpi on valovuosia edella taidoissa toista eli Hanna on HUOMATTAVASTI parempi. Tuomaristo on ilmeisesti lahjottu tms. Tangomarkkinat joutaa roskakoriin tuomaristoineen. Mun mielestä Elina juuri valovuosia edellä Hannaa taidoissa. Hannalla kaunis ääni, mutta sen käyttämisessä parannettavaa. Voitto meni oikealle! |
Sertzo S 09.07.2006 08:37:49 | |
---|
Onpas ylen mahtipontinen termi tuo "valovuosia edellä", kun laulajien osaamista ja tasoa arvioidaan tangolaulannassa. |
Sertzo S 09.07.2006 08:49:35 | |
---|
Tangomarkkinoilla pitäisi kuulla aina vertauksen vuoksi maamme parin huippuoopperalaujan, miehen ja naisen, tulkinnat joistain suosituista tangoista ja verrata äänenkäyttöä ns. iskelmälaulajien vastaavaan. Samalla tiedustella yleisön reaktioita heistä eli esim. onko ns. akateemisuus laulussa klassiselta puolelta tangotulkinnoissa heidän mieleensä. |
R.Syke 09.07.2006 10:22:59 (muokattu 09.07.2006 10:24:25) | |
---|
No, onhan tolla oopperaväellä aivan oma tapansa - ettei suorastaan maneeri - artikuloida :D Eli tuntuu lähinnä parodialta, kun hienosti ääntäen vedetään besamemuchoa tai vaikkapa kotkanruusua. Sorsakoski vois vaihteeksi vetää parit aariat. Olis oopperassa muitakin kuin sponsoroituja kävijöitä :D Siitä vaan nyt tango-oopperaa säveltämään kaikki osaavaiset... |
Onpas ylen mahtipontinen termi tuo "valovuosia edellä", kun laulajien osaamista ja tasoa arvioidaan tangolaulannassa. Komp. Näissä tämänvuotisissa ehkei ei ole taaskaan sitä, jonka siivet kantavat vuoden päästä syyskuussa. |
Ukko 09.07.2006 13:12:02 | |
---|
Komp. Näissä tämänvuotisissa ehkei ei ole taaskaan sitä, jonka siivet kantavat vuoden päästä syyskuussa. Ei ole. Unohduksen suohon hukkuvat he ensihuuman hälvettyä. |
KoskPaavo 09.07.2006 15:32:55 | |
---|
Tangomarkkinoilla pitäisi kuulla aina vertauksen vuoksi maamme parin huippuoopperalaujan, miehen ja naisen, tulkinnat joistain suosituista tangoista ja verrata äänenkäyttöä ns. iskelmälaulajien vastaavaan. Samalla tiedustella yleisön reaktioita heistä eli esim. onko ns. akateemisuus laulussa klassiselta puolelta tangotulkinnoissa heidän mieleensä. Sirkiän Raimo osaa ainakin vetää tyylin mukaisesti. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
paice60 09.07.2006 15:43:51 | |
---|
En kattonut, olin keikalla. En ole muuten kattellut monin vuosiin, ei oikein jaksa enää innostua. Niitä on muutenkin liikaa. Tässä työt on muutenkin kortilla, perk... Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
EP 09.07.2006 16:02:16 (muokattu 09.07.2006 16:15:15) | |
---|
Kyllä mä ainakin kaipaisin erityisesti mieslaulajilta enemmän juuri tuota klassisen puolen laulutapaa, kun kerran tangosta on kysymys. Liian iskelmä/pop -tyylistä laulantaa, mutta niinhän se on, kun myös kaupallisuudesta ja markkinoista on kysymys. |
Tankero 09.07.2006 16:55:26 | |
---|
Komp. Näissä tämänvuotisissa ehkei ei ole taaskaan sitä, jonka siivet kantavat vuoden päästä syyskuussa. Saas nähdä kumpi prinsessa tulee pystöksi kiertueellemme. Varmasti, vissiin. |
Tankero 09.07.2006 16:56:41 | |
---|
Tangomarkkinoilla pitäisi kuulla aina vertauksen vuoksi maamme parin huippuoopperalaujan, miehen ja naisen, tulkinnat joistain suosituista tangoista ja verrata äänenkäyttöä ns. iskelmälaulajien vastaavaan. Samalla tiedustella yleisön reaktioita heistä eli esim. onko ns. akateemisuus laulussa klassiselta puolelta tangotulkinnoissa heidän mieleensä. Mistä tuli mieleen, että Kilkkisen Mikko aikoi lopettaa tanssikeikkailun ja siirtyä klassisen puolelle. Varmasti, vissiin. |
Ukko 09.07.2006 16:57:26 | |
---|
En kattonut, olin keikalla. En ole muuten kattellut monin vuosiin, ei oikein jaksa enää innostua. Niitä on muutenkin liikaa. Tässä työt on muutenkin kortilla, perk... Oletko ryhtynyt peluriksi ? |
Bardi 09.07.2006 17:32:37 | |
---|
Uusien tangojen sävellyskilpailun voittajabiisien tekijät usein samoja naamoja. Haiskahtaa jotenkin mielestäni. Samaa mieltä. Voittajakolmikko koostui ammattilaisista, joilla on varmasti olluy levytyskelpoinen demo kisassa mukana. Siitä se on helppo livauttaa jollekin levylle. Jos amatööri on kisassa kotiäänitteellään niin sovittamisesta tulee turhia kuluja. |
samppa2 09.07.2006 17:41:27 | |
---|
Minkä takia järjestää tollasta tuomaristopelleilyä? Kulmalan Seppo vois hyvin tulla kertomaan itse ketä valitaan. "kommentit" esitysten jälkeen olivat syvältä uumenista. |
häläppääjä 09.07.2006 17:41:36 | |
---|
Ei muuten kaikilla tosi menestyneillä säveltäjilläkään oo mitkään huippuluokan studiovehkeet. Oon tuosa kuunnellu studiolla käyvesäni yhen tunnetun säveltäjän demoja ja ne on just niin peruspohojat ku vaan olla voi. Ja näinhän se paras onki.-Jää sovittajalle paremmin työstettävvää. katteleppa ihte |
häläppääjä 09.07.2006 17:43:21 | |
---|
Minkä takia järjestää tollasta tuomaristopelleilyä? Kulmalan Seppo vois hyvin tulla kertomaan itse ketä valitaan. "kommentit" esitysten jälkeen olivat syvältä uumenista. Tämä on suurta showta koko homma. Ehkä joskus alkuaikoina oli kysseesä nimenomaan laulukilipailu. Mun mielestä pois koko tangoesat. katteleppa ihte |
Teemu Tee 09.07.2006 22:12:22 | |
---|
Tämä on suurta showta koko homma. Ehkä joskus alkuaikoina oli kysseesä nimenomaan laulukilipailu. Mun mielestä pois koko tangoesat. Kaikesta huolimatta: kalja oli Seinäjoella kylmää ja sitä tuli juotua VIP-teltassa jälleen kerran aivan liikaa!!! ;-D Tyhjän saa pyytämättäkin |
ninmari 10.07.2006 13:14:28 | |
---|
Tää on niin tätä. Joskus aikoinaan oli vielä kunnon laulajia mukana, joista kehkeytyi suuria tähtiä. Nykyään kuninkaalliset ovat vuosi toisensa jälkeen vain klooneja toisistaan.Persoonallisuuksia ei juuri näy eikä kuulu vaan tangot vedetään just niinku joku toinen kisassa pärjännyt on aiempana vuonna vetänyt.. Turhapa näitä on spelukoida, samat tuomarit, samat arvostelukriteerit, samat sävellaljit, samat tangot, samat naamat..ja sama kohtalo tämän vuoden voittajilla kuin muillakin viime vuosina:harva muistaa/tuntee. En nähnyt lauantain finaalia kun olin keikalla,mutta pitää joltain lainata tallenne ja katsoa(ja etenkin kuunnella!) jossain välissä miten kaikki oikein kävi. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
jykke65 10.07.2006 13:31:29 | |
---|
No! MikkoT oli ainakin hyvä!! Ja luojan lykky ettei se laulanu = ) Hard Hump Halleluja!! |