Mohla 01.10.2003 17:14:47 | |
---|
No, tehään sitten lisää. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 08.10.2003 11:12:25 | |
---|
Pitääkö täällä ryhtyä oikeustoimiin kohta? Alkaako sitä tuotosta syntymään? "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
sami_sumea 10.10.2003 12:55:06 | |
---|
Pitääkö täällä ryhtyä oikeustoimiin kohta? Alkaako sitä tuotosta syntymään? ... Sitä yläpäältään avarampaa Rhodes-looppia edelleen odottelen ... :) ... |
Juho L 10.10.2003 13:04:54 | |
---|
... Sitä yläpäältään avarampaa Rhodes-looppia edelleen odottelen ... No jumaleissön! Eikö täällä jo sovittu, että sen saman pohjan sijasta jokainen tekee ihan vapaan viritelmän ja nämä pätkät sitten miksataa DJ-tyyliin. Hop-hop tekemään pätkää ja äkkiä! "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
sami_sumea 13.10.2003 16:38:11 | |
---|
No jumaleissön! Eikö täällä jo sovittu, että sen saman pohjan sijasta jokainen tekee ihan vapaan viritelmän ja nämä pätkät sitten miksataa DJ-tyyliin. Hop-hop tekemään pätkää ja äkkiä! No mutta kun muuten on biisi kasassa, sellainen parempi rhodes-looppi vaan puuttuu :) Ei kai tässä kukaan jaksa kahta biisiä vääntää :) ... |
Juho L 13.10.2003 17:07:10 | |
---|
No mutta kun muuten on biisi kasassa, sellainen parempi rhodes-looppi vaan puuttuu :) Ei kai tässä kukaan jaksa kahta biisiä vääntää :) Teeppä kuule itse se Rhodes-looppi. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
sami_sumea 13.10.2003 18:26:10 | |
---|
Teeppä kuule itse se Rhodes-looppi. Argh. Idea menee pilalle. En tee enää mitään :) ... |
Juho L 13.10.2003 19:27:53 | |
---|
Argh. Idea menee pilalle. En tee enää mitään :) ... Pitääkö täällä kaikki tehdä valmiiksi, helkkarin uusavuttomat tolvanat! Tehkää nyt niitä pätkiänne! "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Juho L 17.10.2003 14:40:56 | |
---|
Eikö tämä projekti edisty, vai kuvittelenko vain? "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Treplev 18.10.2003 23:40:49 | |
---|
Eikö tämä projekti edisty, vai kuvittelenko vain? Jos tehdään ihan omia pätkiä niin ainakin sama bpm voisi olla hyvä idea...? Ja ehkä sävelkin. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
Jabbe 19.10.2003 12:17:20 | |
---|
Mulla on tossa musanäytteessä se mun pätkä. |
Mohla 19.10.2003 23:23:28 | |
---|
No niin. Ei tästä ihan ambienttia tullutkaan, mutta onpahan jotain. Juho L:n loopit koki vähän muodon muutoksia. Bassot soitan sähköbassolla jossain välissä vielä, mutta noista saa ainakin jotain suuntaa. Miksauksesta on turha kitistä, kun en oo sitä vielä ehtinyt. Kiinnostaisko Jabbe soittaa sitä torveas tuohon? Voisit vedellä ton päälle jotain, ja pistää vaikka meilissä mulle ja mä miksaisin loppuun. Niin, miten ois? http://koti.mbnet.fi/krkr/musiikki/JuhoL2.mp3Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Mulla on tossa musanäytteessä se mun pätkä. On muuten aika järkyttävä. Olet onnistunut täydellisesti. Hoho. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 20.10.2003 01:05:52 | |
---|
No niin. Ei tästä ihan ambienttia tullutkaan, mutta onpahan jotain. Juho L:n loopit koki vähän muodon muutoksia. Tämähän oli iees. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Notefix 20.10.2003 17:10:41 | |
---|
Mulla oli "muistojen viipuri"-niminen ralli. Kelpaiskohan se? Ainaski se on koneilla tehty. |
Juho L 20.10.2003 18:17:43 | |
---|
Mulla oli "muistojen viipuri"-niminen ralli. Kelpaiskohan se? Ainaski se on koneilla tehty. "Sellainen ol VIIPURI!". Toki kelpaa. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Mohla 20.10.2003 22:42:49 (muokattu 20.10.2003 22:44:09) | |
---|
Minusta alkaa tuntua, että tästä tunnarista tulee vähän turhanmoinen sillisalaatti, jos kaikki miksataan vaan yhteen. Voisko tehä niin, että tehdään vaikka muutama tunnaribiisi, sillätavalla, että esim. Minun ja Sami@Sumean biisit on tuossa Juhon antamien luuppien perusteella nyt 110bpm, niin että muutkin jotka haluaa tehdä semmosta hitaampaa vääntää biisinsä siihen 110bpmään ja muut jotka tekee nopeampaa vääntää ne sitten tyyliin kaikki 140bpm, ja miksaa ne yhteen. Siis, että olis ikäänkuin kaksi(tai useampikin) tunnaria, joista toinen olis 110bpm (ja mahdollisesti noista Juhon luupeista) ja toinen sitten se 140bpm. Nii. Mitäs sanotte? EDIT: ja jos Juhoa ei haittaa, niin tuo minun tekele saattaa sitten päätyä Säätiö Organisaation julkaisulle, tietty nimesi näkyy siellä jossain sitten. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 21.10.2003 01:36:00 | |
---|
Minusta alkaa tuntua... ...muut jotka tekee nopeampaa vääntää ne sitten tyyliin kaikki 140bpm, ja miksaa ne yhteen. Niin. Miten tehdään? Siis, että olis ikäänkuin kaksi(tai useampikin) tunnaria, joista toinen olis 110bpm (ja mahdollisesti noista Juhon luupeista) ja toinen sitten se 140bpm. Nii. Mitäs sanotte? No aivan sama. Voin minä tehdä uusiksi jotain henkevää. EDIT: ja jos Juhoa ei haittaa, niin tuo minun tekele saattaa sitten päätyä Säätiö Organisaation julkaisulle, tietty nimesi näkyy siellä jossain sitten. Ei haittane. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Mohla 21.10.2003 02:15:53 (muokattu 21.10.2003 02:17:10) | |
---|
Niin. Miten tehdään? Just niin. No aivan sama. Voin minä tehdä uusiksi jotain henkevää. Etkös sinä sen jonkun sienihäröilyjutun tehny? Sano vaan paljonko siinä on se tempo, niin muut (jaa, ketkä muut?!) voi noudattaa sitä. EDIT: Niin, tietty tämmöstä systeemiä, että yksi vääntää muutaman hassun loopin, joista muut vääntelee omat versiot, vois kokeilla enemmänkin ihan huvikseen... Miten olis? Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 21.10.2003 02:40:49 | |
---|
Etkös sinä sen jonkun sienihäröilyjutun tehny? Sano vaan paljonko siinä on se tempo, niin muut (jaa, ketkä muut?!) voi noudattaa sitä. Jos tässä nyt puhutaan jostain Herkkusieni-viritelmistä, niin ei niitä nyt tänne voi tunkea. Jos sitten kyse on Universal Havoc Squadista niin siinä taisi tempo olla jotain 130. Pitää tarkistaa. EDIT: Niin, tietty tämmöstä systeemiä, että yksi vääntää muutaman hassun loopin, joista muut vääntelee omat versiot, vois kokeilla enemmänkin ihan huvikseen... Miten olis? Tämähän siinä minun looppiviritelmässä oli ideana, mutta se vähän kuivui kokoon, kun kukaan ei oikein tehnyt mitään ja nekin jotka tekivät alkoivat narista loopeista. Onneksi nyt Mohla sait edes jotain viritettyä noista, niin ei mennyt ihan hukkaan. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |