Mulla on bassossa EMG PJ aktiivimikitys ja lisänä EMG BTC systeemi ja nyt on herännyt ajatus muuttaa elektroniikka perinteisempään suuntaa, eli 2 volumea ja 1 tone. Minkälaiset potikat pitäisi olla, jossain takaraivossa on hämärä muistikuva siitä, että EMG:n mikit vaatii normaalien 250 tai 500 kilon potikoden sijaan jonkin muunlaiset. Onkohan tuossa operaatiossa muutenkaan mitään järkeä, millaiseksihan soundi muuttuisi? Kitarassa on liikaa kieliä |
Mulla on bassossa EMG PJ aktiivimikitys ja lisänä EMG BTC systeemi ja nyt on herännyt ajatus muuttaa elektroniikka perinteisempään suuntaa, eli 2 volumea ja 1 tone. Minkälaiset potikat pitäisi olla, jossain takaraivossa on hämärä muistikuva siitä, että EMG:n mikit vaatii normaalien 250 tai 500 kilon potikoden sijaan jonkin muunlaiset. Onkohan tuossa operaatiossa muutenkaan mitään järkeä, millaiseksihan soundi muuttuisi? Itse itselleni vastaten: EMG:t vaatii 25Kohmin audio taper potikat, soundikysymys on vielä auki. Kitarassa on liikaa kieliä |