Teme007 07.07.2006 23:38:51 | |
---|
Papitsu ja aleksi, tsekakkaa s-postinne, jannibal, tarvin sun mailiosotteen. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 07.07.2006 23:46:26 | |
---|
Papitsu ja aleksi, tsekakkaa s-postinne, jannibal, tarvin sun mailiosotteen. Kiitoksia, pitääpä ruveta asentelemaan. |
-Aleksi- 08.07.2006 00:34:23 (muokattu 08.07.2006 12:48:39) | |
---|
Eih, joku "CRC check failed" kun koittaa purkaa WRInstalleria. Ei vaan saa toimimaan. Täytyy odottaa julkaisuun. Plussaa jaossa sille joka tietää miten saa tuon viestin pois että pääsen purkamaan sen |
papitsu 08.07.2006 00:35:40 (muokattu 08.07.2006 00:48:29) | |
---|
Kiitokset Temelle. Mutta nyt on semmoinen ongelma, että ei suostu lataamaan tuota. Kun tuolla sivulla on se Download Now -nappi, siitä pääsee GameDailyyn, ja sieltä kun painaa I Want To Download This File... -nappia, niin se vaan reloadaa sen sivun. Perskele. edit. Noniin, nyt on latauksessa. Jos huomenna yrittelis asennella. Ei enää jaksa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K | THV-klubi #42 |
papitsu 08.07.2006 02:39:29 | |
---|
Jos huomenna yrittelis asennella. Ei enää jaksa. Jaksoinpas. Nyt on peli asennettu ja vähäsen ehdin testatakin. Hyvältä näyttää. Koneen takia vaan ei pyöri kovinkaan hyvin, mutta eipä se pahemmin haittaa, grafiikat vaan nollille. Lentokoneet ja helikopterit vaan on vaikeita ohjata. En osaa. Noin nopeasti kun vilkasin, niin näytti niinko ei olisi näppäimiä saanut vaihdettua. Toivottavasti tuokin tulisi muuttumaan... PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Jannipaali 08.07.2006 10:51:46 | |
---|
jannibal, tarvin sun mailiosotteen. Inviteä odotellessa palkitsen plussalla. In GOTOH We Trust. |
Eih, joku "CRC check failed" kun koittaa purkaa WRInstalleria. Ei vaan saa toimimaan. Täytyy odottaa julkaisuun. Plussaa jaossa sille joka tietää miten saa tuon viestin pois että pääsen purkamaan sen Kokelie uusinta versioo winzipistä. Isot pojat puhu, että tietyt versiot aiheuttaa tota. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Teme007 08.07.2006 13:46:35 | |
---|
Jaksoinpas. Nyt on peli asennettu ja vähäsen ehdin testatakin. Hyvältä näyttää. Koneen takia vaan ei pyöri kovinkaan hyvin, mutta eipä se pahemmin haittaa, grafiikat vaan nollille. Lentokoneet ja helikopterit vaan on vaikeita ohjata. En osaa. Noin nopeasti kun vilkasin, niin näytti niinko ei olisi näppäimiä saanut vaihdettua. Toivottavasti tuokin tulisi muuttumaan... Joo, tulevaisuudessa tulee konfiguroitavat näppikset. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 08.07.2006 13:59:09 | |
---|
Kokelie uusinta versioo winzipistä. Isot pojat puhu, että tietyt versiot aiheuttaa tota. Uusin versio on käytössä, eikös se tämä 10.0 ole juuri uusin? |
Teme007 08.07.2006 14:40:27 | |
---|
Uusin versio on käytössä, eikös se tämä 10.0 ole juuri uusin? Kokeile sellasta zippausohjelmaa kun PowerArchiver. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Teme007 08.07.2006 15:03:41 | |
---|
Jaksoinpas. Nyt on peli asennettu ja vähäsen ehdin testatakin. Hyvältä näyttää. Koneen takia vaan ei pyöri kovinkaan hyvin, mutta eipä se pahemmin haittaa, grafiikat vaan nollille. Lentokoneet ja helikopterit vaan on vaikeita ohjata. En osaa. Noin nopeasti kun vilkasin, niin näytti niinko ei olisi näppäimiä saanut vaihdettua. Toivottavasti tuokin tulisi muuttumaan... Jos kopteri lähtee viuhumaan minne sattuu, stallaa se pitämällä spacee pohjassa, helpottaa lentämistä huomattavasti. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Teme007 08.07.2006 15:05:49 (muokattu 08.07.2006 15:07:48) | |
---|
Älkääkä sitten ihmetelkö vielä aseiden tehojen epätasapainoo (esmes .50 cal saa ampua kaveria 5 kertaa, ennenku tippuu) kehitysporukka tasapainottaa aseita jatkuvasti. Ja uusia vehkeitä on tulossa roppakaupalla lähiaikoina. BTW, mun pelaajanikki on yllättäen: teme007 Moikataan kun taistelukentällä törmäillään xD sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 08.07.2006 15:09:55 | |
---|
Kokeile sellasta zippausohjelmaa kun PowerArchiver. Tuo toimi, siitä +. Uusi vika! :D Sama kuin tuolla http://forum.warrock.net/viewtopic.php?t=4858 Eli Cannot open a zip file PF_0_2.zip! Tein niinkuin tuolla neuvottiin mutta ei toimi vieläkään. |
Teme007 08.07.2006 15:12:21 | |
---|
Tuo toimi, siitä +. Uusi vika! :D Sama kuin tuolla http://forum.warrock.net/viewtopic.php?t=4858 Eli Cannot open a zip file ! Tein niinkuin tuolla neuvottiin mutta ei toimi vieläkään. No voi skälmä, mitäs jos pistäsin zipatun torrenttina sulle, onko sulla ohjelmaa? sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 08.07.2006 15:20:01 | |
---|
No voi skälmä, mitäs jos pistäsin zipatun torrenttina sulle, onko sulla ohjelmaa? Odotas vähän koitan säätää kun tonne forumille tuli uutta vinkkiä :) |
Teme007 08.07.2006 15:29:00 | |
---|
Odotas vähän koitan säätää kun tonne forumille tuli uutta vinkkiä :) Pistin varmuudenvuoks jakoon. Hakunimi torrentille: WRInstaller.exe sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Teme007 08.07.2006 15:34:18 | |
---|
Pistin varmuudenvuoks jakoon. Hakunimi torrentille: WRInstaller.exe Seurantapalvelin: dht://728294F5FB2CF31B063E5F284ADCECBD6D53CF3B.dht/announce sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
Teme007 08.07.2006 15:35:34 | |
---|
Invitet on sitten jaeltu, eli ei oo mulla enää. sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |
-Aleksi- 08.07.2006 15:40:59 | |
---|
Sain tuonkin vian selvitettyä MUTTA VIELÄ TULI YKSI VIRHE VOI SAATANAN PERKELEEN VITUT! joku account update failed, PERKELE! |
Teme007 08.07.2006 15:46:13 | |
---|
sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa |