isojussi 07.07.2006 22:33:07 (muokattu 07.07.2006 22:33:16) | |
---|
Tangomarkkinat ja tangomarkkinat - vittu: FST:ltä tuli sentään Marvin Gaye Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
pekkajau 07.07.2006 23:00:15 | |
---|
Tangomarkkinat ja tangomarkkinat - vittu: FST:ltä tuli sentään Marvin Gaye Sitähän sitä minäkin kahtelin! Kyllä varmaan Sirkesalon Akikin katseli... siellä jossain! |
isojussi 07.07.2006 23:17:13 | |
---|
...Kyllä varmaan Sirkesalon Akikin katseli... siellä jossain! Yhdessä Marvinin kanssa. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Timi 07.07.2006 23:29:03 | |
---|
Mun rytmitaju on sitten varmaan persiistä,kun siellä yhessä kohtaa näyttivät runputtajan soittoa kontra muu orkesteri ja mä en saaanut millään niitä kohilleen? Kylmän viileesti! |
Sandy 07.07.2006 23:41:42 | |
---|
Eipä mitään kumman säväyttävää ollut tuolla tänäkään vuonna.. Kaikki ihan ok, mutta kukaan ei ollut superhyvä! Muistojen peili on kyllä upea tango! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
pekkajau 08.07.2006 00:08:22 | |
---|
Makkaraa menee varmaan hyvin kaupaksi siellä Seinäjoella? |
uruttaja 08.07.2006 01:17:48 | |
---|
Ketä pääsi finaaliin? |
Tankero 08.07.2006 02:51:19 | |
---|
Sitähän sitä minäkin kahtelin! Kyllä varmaan Sirkesalon Akikin katseli... siellä jossain! Eikös se ole kuollut? Varmasti, vissiin. |
Sertzo S 08.07.2006 06:03:48 | |
---|
Jotenkin nuo Tangomarkkinat eivät enää säväytä minua juurikaan. Seuraan toki kisan loppuun ainakin laulukilpailun osalta. Loppukilpailuun päässeet solistitkaan eivät myös säväyttäneet. |
Sertzo S 08.07.2006 07:39:29 | |
---|
Uusien tangojen sävellyskilpailun voittajabiisien tekijät usein samoja naamoja. Haiskahtaa jotenkin mielestäni. |
R.Syke 08.07.2006 07:44:40 | |
---|
Uusien tangojen sävellyskilpailun voittajabiisien tekijät usein samoja naamoja. Haiskahtaa jotenkin mielestäni. -Aivan. Tulee mieleen voittamaton Sergei Bubka ;) Kukaan muu ei saanut voittaa seiväshyppyä :( |
Tankero 08.07.2006 11:45:53 | |
---|
Jotenkin nuo Tangomarkkinat eivät enää säväytä minua juurikaan. Seuraan toki kisan loppuun ainakin laulukilpailun osalta. Loppukilpailuun päässeet solistitkaan eivät myös säväyttäneet. Kom komp. Tosin en seuraa, kun olen humpanlyönnissä. Toivottavasti Jenna nyt kuitenkin voittaa. Varmasti, vissiin. |
Jotenkin nuo Tangomarkkinat eivät enää säväytä minua juurikaan. Seuraan toki kisan loppuun ainakin laulukilpailun osalta. Loppukilpailuun päässeet solistitkaan eivät myös säväyttäneet. Kyl mua vaan täällä säväyttää, hyvä meininki päällä :o) Mie oon lomalla.. :) |
Janus 08.07.2006 12:19:20 | |
---|
Uusien tangojen sävellyskilpailun voittajabiisien tekijät usein samoja naamoja. Haiskahtaa jotenkin mielestäni. Tai sitten he tekevät yksinkertaisesti parhaat biisit? |
Sertzo S 08.07.2006 12:28:59 | |
---|
Tai sitten he tekevät yksinkertaisesti parhaat biisit? Meinaat siis, että ne muut n. reilut 130 tangosävellyskilpailuun osallistujaa eivät osaisi tehdä tangosävellyksiä? Nepotismia sanon minä, joka tuosta paistaa läpi ja eivät nuo voittaneet niin poikkeavan erinomaisia sävellys/sanoituksia mielestäni olleet, että ikivihreiksi jäisivät. Its en ole osallistunut ko.sävellyskilpailuun enää vuosiin. |
Ukko 08.07.2006 17:09:37 | |
---|
Meinaat siis, että ne muut n. reilut 130 tangosävellyskilpailuun osallistujaa eivät osaisi tehdä tangosävellyksiä? Nepotismia sanon minä, joka tuosta paistaa läpi ja eivät nuo voittaneet niin poikkeavan erinomaisia sävellys/sanoituksia mielestäni olleet, että ikivihreiksi jäisivät. Its en ole osallistunut ko.sävellyskilpailuun enää vuosiin. Vaikka tuntuukin kyvyttömien musiikintekijöiden narinalta niin jonkinsortin fakta lienee että sävellyskilpailuissa sun muissa piiri pieni pyörii. Levy-yhtiöt ja ammattisäveltäjät ovat tiiviissä kytkennöissä keskenään, aika moni tuotantovastaava on itseasiassa samalla säveltäjä/sanoittaja, eikä näihin piireihin haluta päästää ulkopuolisia kuokkijoita viemään näiden piirin päässeiden ansionmuodostusta. |
Sertzo S 08.07.2006 17:43:52 | |
---|
Vaikka tuntuukin kyvyttömien musiikintekijöiden narinalta niin jonkinsortin fakta lienee että sävellyskilpailuissa sun muissa piiri pieni pyörii. Levy-yhtiöt ja ammattisäveltäjät ovat tiiviissä kytkennöissä keskenään, aika moni tuotantovastaava on itseasiassa samalla säveltäjä/sanoittaja, eikä näihin piireihin haluta päästää ulkopuolisia kuokkijoita viemään näiden piirin päässeiden ansionmuodostusta. Näin olen itsekin asian ymmärtänyt. |
DVD 08.07.2006 19:01:45 | |
---|
Näin olen itsekin asian ymmärtänyt. Jotta pääsis sävellyskilpailun sisäpiiriin asti pitää ensin oppia sisäsiistiksi. |
freeze 08.07.2006 20:04:08 | |
---|
kuka on tuo "vara sillanpää" joka on sillanpään näkönen...en kyllä osaa sanoa että onko sekin niitä miehiä mut saman näkönen se on :P |
Ukko 08.07.2006 21:10:40 | |
---|
Mistä on kyse ? Tangokuningattareksi pääsi Elina ja Hanna pääsi toiseksi. Idioottikin huomaa kumpi on valovuosia edella taidoissa toista eli Hanna on HUOMATTAVASTI parempi. Tuomaristo on ilmeisesti lahjottu tms. Tangomarkkinat joutaa roskakoriin tuomaristoineen. |