Jetku 06.07.2006 23:28:51 | |
---|
Miten niin tänä vuonna tuskan eka rummuton bändi? Olihan paska viimevuonna listattu esiintyjäksi... (joo tiiän ehehe) |
KTULU 07.07.2006 17:58:17 | |
---|
Ihastuitko? Kyllä koska olen ITSERAKAS. Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Dropped C 08.07.2006 03:25:19 | |
---|
Täytyy itse Opethista sanoa omasta puolesta, että paskaa oli. Progeilua ja jatsailua, ei uppoa, ei. Tylsää oli kuin mikä. Pakko oli ihan pistää hehkutuksen vastapainoksi. |
Täytyy itse Opethista sanoa omasta puolesta, että paskaa oli. Progeilua ja jatsailua, ei uppoa, ei. Tylsää oli kuin mikä. Pakko oli ihan pistää hehkutuksen vastapainoksi. Pakko minunkin todeta, että vaikka pidän paljon bändistä ja parikin kertaa aikaisemmin olen livenä käynyt katsastamassa niin Tuskassa ei toiminut. Se jokin puuttui. Mietin, että olisiko kuitenkin Lopezin lähtö vaikuttanut niin paljon kuitenkin, että osa sitä Opethin taikaa olisi kadonnut. Tai sitten se ei vaan toiminut isolla ulkolavalla. Tai sitten se vaan oli semmonen rutiinilla vedetty peruskeikka. Stam1noiden ja Gojiroiden seassa Opethin esiintyminen näytti kyllä aika hissuttelulta. Se ei vaan kuulostanutkaan niin hyvältä kuin odotin. Älkää ymmärtäkö väärin, rakastan tuota bändiä, mutta nyt vaan petyin. Pitäähän sitä kritiikkiä olla suosikkibändejäänkin kohtaan. |
Lönnrot 08.07.2006 12:49:21 | |
---|
Välillä tuntui että Åkerfeldin väli-kevennykset kesti yhtä kauan kun ne piisit. On se stand-up komiikka vaikea laji. Hello Kettle, my name is Pot. |
gorgonoidi 08.07.2006 13:15:36 (muokattu 08.07.2006 13:20:55) | |
---|
Oli ensimmäinen kerta kun näin itse Opethin livenä ja musta se toimi parhaiten lauantain esiintyjistä. Mutta enpä ole vielä kerinnyt hirveästi keikkoja katsastamaan joten voi johtua siitä sekin. Jos näkisin Opethin keikalla niin sit voisi olla eri asia. Ja niitä Åken välispiikkei oli musta tosi kiva kuunnella, koska he kuitenkin kerkesivät soittaa kohtuullisen setinkin, joten eivät ne spiikit liikaa aikaa vieneet. |
pipo 08.07.2006 13:17:18 | |
---|
Eini Åkerfeldtin välispiikit nyt _niiin_ pitkiä olleet.. |
Kärpäsruoska 08.07.2006 13:20:50 | |
---|
Aluksi Opeth tuntui vähän eksyneeltä, mutta kyllä se pikkuhiljaa alkoi toimia, erittäinkin hyvin. Ghost of Perditionin käyntiin jyrähtäminen oli suorastaan fantastista. Aivan liian lyhyt soittoaika vain, eiväthän pojat ehtineet vetäistä kuin muutaman hassun siivun. No, toivottavasti minulla on joskus mahdollisuus päästä orkesterin klubikeikalle. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Tarvitsen basistin!
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Torniojaws 08.07.2006 14:00:44 | |
---|
Aivan liian lyhyt soittoaika vain, eiväthän pojat ehtineet vetäistä kuin muutaman hassun siivun. 1 h 15 min soittelivat, joka on huomattavasti pidempi kuin heidän keskimääräinen keikka (joka pyörii siinä 45 min tienoilla). |
petrutsi 08.07.2006 14:21:14 (muokattu 08.07.2006 14:22:29) | |
---|
1 h 15 min soittelivat, joka on huomattavasti pidempi kuin heidän keskimääräinen keikka (joka pyörii siinä 45 min tienoilla). Siis keskimääräinen festarikeikka varmaankin. Opeth on yksi maailman tykeimpiä orkkia klubeilla, Tuskassa _EI_ toiminut. Ei alkuunkaan. Eikä varsinkaan enää sillon kun siilitukkapojat alkoivat pitämään pittiä. Ja miksi helvetissä se lava oli koko ajan savun peitossa? Miksi setin piti alkaa Opethin huonoimmalla biisillä vaikka olisin halunnut esim. Baying of the Houndsin kuten syksyllä? Miksi muun setin ollessa biiseiltään niin täyttä timanttia, Tuska-organisaatio ei voinut rakentaa bändille omaa Opeth-tunnelmatelttaa heidän settinsä ajaksi? Visaisia kysymyksiä teille tarjosi: Janne ps. MIKSI Miikkael ei voi jättää sitä cockrock-vitsiään jo sinne ruotsin maalle? :D Se alkaa maistumaan vehkeeltä pikkuhiljaa. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Ben_D 08.07.2006 14:39:10 | |
---|
Kuunteletteko musiikkia vai spiikkejä? Mulle on henk.koht. ainakin yks ja sama, mitä ne siellä höpöttää. |
petrutsi 08.07.2006 14:41:28 | |
---|
Kuunteletteko musiikkia vai spiikkejä? Mulle on henk.koht. ainakin yks ja sama, mitä ne siellä höpöttää. Jep ja ite en ees ehtiny juurikaan niitä spiikkejä huomaamaan. Eipä tuo kauheita siellä lätissy. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Helvetinpartaterä 08.07.2006 23:43:59 | |
---|
YKsi kuitenkin tämän vuoden tuskasta jäi pahasti suuhun ja se on se kun pittejä ei saanut enää laittaa pystyyn. Ei siinä muuta, mutta Sodomista jäi se sokeri pois, kun ei saanut edes vähän rässitellä. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Seppo_Howitzer 09.07.2006 00:13:18 | |
---|
YKsi kuitenkin tämän vuoden tuskasta jäi pahasti suuhun ja se on se kun pittejä ei saanut enää laittaa pystyyn. Ei siinä muuta, mutta Sodomista jäi se sokeri pois, kun ei saanut edes vähän rässitellä. Sodomista jäi minun mielestä puuttumaan muukin kuin pitti. |
Ben_D 09.07.2006 00:15:49 | |
---|
Sodomista jäi minun mielestä puuttumaan muukin kuin pitti. Juu niin jäi..Agent Orange + uudelta levyltä helmikipaleita. |
Seppo_Howitzer 09.07.2006 00:38:04 | |
---|
Juu niin jäi..Agent Orange + uudelta levyltä helmikipaleita. Ite jäin kaipailemaan tuota vanhempaa kamaa kuten Blasphemer, Sodomy & Lust, Nuclear Winter ja Agent Orange. |
Ben_D 09.07.2006 08:19:49 | |
---|
Ite jäin kaipailemaan tuota vanhempaa kamaa kuten Blasphemer, Sodomy & Lust, Nuclear Winter ja Agent Orange. Joo niitäkin. |
KTULU 09.07.2006 13:48:39 | |
---|
Ite jäin kaipailemaan tuota vanhempaa kamaa kuten Blasphemer, Sodomy & Lust, Nuclear Winter ja Agent Orange. Entä missä oli Witching Metal? Tai Never Healing Wound? Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Ben_D 09.07.2006 13:57:58 (muokattu 09.07.2006 14:23:26) | |
---|
Entä missä oli Witching Metal? Tai Never Healing Wound? No missä oli noin 100 muuta hyvää biisiä. Ei kaikkee voi soitaa. Ovatko ikinä soittaneet Never Healing Woundia livenä? Epäilen... |
Tobby 09.07.2006 16:30:56 | |
---|
No mitäs kaikkia sieltä tuli? Ausgebombt, Napalm In The Morning, Sodomized... Total Fukkin' Nekro! |