-Tuke- 07.07.2006 23:53:00 | |
---|
Tomeihin hommaan uudet lyöntikalvot. Kertokaahan keillä on kokemuksia niin näistä kalvoista eroja ja ominaisuuksia. Ite kävin liikeissä hiljasesti kokeilemassa niin tuntui että Emperoreissa ois vähän tummempi ja pidempi sointi. Nasakugu! |
Yksikerroskalvo vs. kaksikerroskalvo. Ensimmäisellä avoimepi herkempi sointi. Toisella kontroloidumpi, dempatumpi, tukevampi soundi. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Dnjmaster 08.07.2006 13:51:51 | |
---|
Tomeihin hommaan uudet lyöntikalvot. Kertokaahan keillä on kokemuksia niin näistä kalvoista eroja ja ominaisuuksia. Ite kävin liikeissä hiljasesti kokeilemassa niin tuntui että Emperoreissa ois vähän tummempi ja pidempi sointi. No mutta Emperorissa onkin lyhyempi sointi koska se on 2 kerros kalvo ja ambassador yksikerros kalvo.. Kannattaa testata myös molempien mallien clear kalvoja.. Itsella on tomeissa Evanssin G2 jotka vastaavat Remon emperoreja, siis clearit on minulla ja pidän soinnista.. kalamies#40 >-)))> |
Magiz 08.07.2006 14:03:13 | |
---|
valkoisissa kalvoissa on hieman tunkkaisempi soundi. itse pidän clear pinstripe ja clear ambassador tomeissa. pinstripe on siis kuin emperor, mutta liimattu reunoilta yhteen, mikä hieman demppaa sointia. ei kuitenkaan voi sanoa että pinstripeista ei saisi sointia rumpuun. Keep it Fresh |
Pacifig 08.07.2006 22:14:30 (muokattu 08.07.2006 22:15:19) | |
---|
Mulla on coated emperor päällä ja G2 alla. Toimii mun mielestä aika hyvin (Toimii livenä sekä studiossa). Ambassadorit oli mun mielestä hankalammat virittää. Nyt jos vielä sais vaihtaa niin ehkä ottaisin emperorit kirkkaana Laittaiskohan kamat myyntiin. |
Magiz 08.07.2006 23:40:48 | |
---|
Mulla on coated emperor päällä ja G2 alla. Toimii mun mielestä aika hyvin (Toimii livenä sekä studiossa). Ambassadorit oli mun mielestä hankalammat virittää. Nyt jos vielä sais vaihtaa niin ehkä ottaisin emperorit kirkkaana miksi ei sais vaihtaa? :D Keep it Fresh |
aarnikotka 09.07.2006 02:18:43 | |
---|
kuunteleppa tuolta: http://www.riffi.fi/ Rami Rimpinen ja Miettisen Miri ovat tehneet hienon kalvovertailun, riffin numerossa 4/2006 joka on kuunneltavissa riffin sivuilta otsikolla: Omat pannut tutuiksi. Varo päätäsi?? |
Jaakob 09.07.2006 09:43:59 | |
---|
Nyt jos vielä sais vaihtaa niin ehkä ottaisin emperorit kirkkaana Isä: NYT POIKA SAATANA SOITAT COATED EMPEROREILLA!!! MEIÄN SUVUN POIKA EI CLEAREILLA SOITA!!! Vitsivitsi... Reten. |
Dnjmaster 09.07.2006 13:50:19 | |
---|
Mulla on coated emperor päällä ja G2 alla. Toimii mun mielestä aika hyvin (Toimii livenä sekä studiossa). Ambassadorit oli mun mielestä hankalammat virittää. Nyt jos vielä sais vaihtaa niin ehkä ottaisin emperorit kirkkaana G2 alla? Miten toimivat? Tuntuu aika hurjalta.. ;) kalamies#40 >-)))> |
Sonormies 10.07.2006 00:24:19 (muokattu 10.07.2006 00:24:33) | |
---|
kuunteleppa tuolta: http://www.riffi.fi/ Rami Rimpinen ja Miettisen Miri ovat tehneet hienon kalvovertailun, riffin numerossa 4/2006 joka on kuunneltavissa riffin sivuilta otsikolla: Omat pannut tutuiksi. Plop plop. Mielenkiintoinen vertailu. "Vaikka kuinka hjuva rumpali, aina haitta vähän soitto." -puolalaisen pianistin mielipide rumpalin tarpeellisuudesta orkesterissa |
hollmi-5 10.07.2006 01:01:53 | |
---|
pinstripe on siis kuin emperor, mutta liimattu reunoilta yhteen, mikä hieman demppaa sointia. Emperor on hiukan ohuemmalla päällikerroksella... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Magiz 10.07.2006 01:05:28 | |
---|
Emperor on hiukan ohuemmalla päällikerroksella... en tuota tiennytkään. emperor siis on paljon avoimempi kalvo kuin pinstripe. Keep it Fresh |
Jeltz 10.07.2006 11:17:31 | |
---|
Emperor on hiukan ohuemmalla päällikerroksella... Mihinkäs tämä tieto perustuu? Remon sivujen mukaan molemmat kalvot ovat samanpaksuisia. |
markkuliini 10.07.2006 12:06:08 (muokattu 10.07.2006 12:06:31) | |
---|
Emperor on hiukan ohuemmalla päällikerroksella... Mun tietojen mukaan molemmat ovat tehty kahdesta kerroksesta 7 mil:in paksuista kalvoa. Mil on siis 1/1000 tuumaa. Edit: Remon sivut sanovat samaa. www.vasamayhtye.com |
hollmi-5 10.07.2006 15:38:28 | |
---|
Mihinkäs tämä tieto perustuu? Remon sivujen mukaan molemmat kalvot ovat samanpaksuisia. Jostain luin, että Pinstripessä olisi 10 ja 7 mil. kerrokset ja Emperosrissa kaksi x 7 mil. Kotisivuilta tarkistin ja nyt siellä todellakin sanotaan toisin. Nyt en löydä tätä muistelemaani kirjoitusta... Hyvä, että asia saa korjauksen. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
HeavyMachinery 10.07.2006 16:14:56 | |
---|
Jostain luin, että Pinstripessä olisi 10 ja 7 mil. kerrokset ja Emperosrissa kaksi x 7 mil. Kotisivuilta tarkistin ja nyt siellä todellakin sanotaan toisin. Nyt en löydä tätä muistelemaani kirjoitusta... Hyvä, että asia saa korjauksen. Olen hllmin kanssa samoilla linjoilla mutta mulla on sellainen mieli kuva että pinstripet olivat ennen paksummat. Tästä johtuu se ettei nyky pinstripe kestä niin paljon iskua kuin vanha. Tiedä häntä kuin on mutta mulla on sama muistikuva kuin hollmilla että ne oli joskus 10+7, muta se on vaihtunut 7+7:kaan... Eli peri aatteessa kaiki oli oikeassa.. Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Magiz 10.07.2006 23:34:28 | |
---|
Eli peri aatteessa kaiki oli oikeassa.. paitsi minä, kun en mitään väittänytkään. :D miten muuten on mahdollista, että mun yhdestä pinstripesta meni tuo alakalvo halki?! yhtäkkiä alkoi vain kuulua epämiellyttävää ratinaa lyödessäni 14" tomiin. kalvo oli päälikerrokseltaan ihan ehjä, mutta kalvon alakerros oli haljennut melkein reunasta reunaan! valmistusvirhe kenties..? Keep it Fresh |
drum-monkey 11.07.2006 00:31:36 | |
---|
paitsi minä, kun en mitään väittänytkään. :D miten muuten on mahdollista, että mun yhdestä pinstripesta meni tuo alakalvo halki?! yhtäkkiä alkoi vain kuulua epämiellyttävää ratinaa lyödessäni 14" tomiin. kalvo oli päälikerrokseltaan ihan ehjä, mutta kalvon alakerros oli haljennut melkein reunasta reunaan! valmistusvirhe kenties..? Se ylempi kerros saa aina tukea alemmalta kun siihen lyö, mutta alempi joutuu ottamaan iskun aina vastaan ilman varsinaista tukea, joten tuntuu paljon järkevämmältä, että alempi menee rikki. Voihan se olla kalvossakin, mutta mielestäni kuulostaa odotettavalta. Munletti on mulletti |
Magiz 11.07.2006 00:43:59 | |
---|
mielestäni kuulostaa odotettavalta myös silloin, kun kalvo on 3vk vanha..? Keep it Fresh |
drum-monkey 11.07.2006 00:53:03 | |
---|
myös silloin, kun kalvo on 3vk vanha..? Silloin ei:) muutenkin luulis Pinstripen kestävän. Munletti on mulletti |