wrshredder 07.07.2006 23:26:47 (muokattu 07.07.2006 23:42:10) | |
---|
Elikkä pitäs avata Linuxissa tollanen Paint Shop Pro -tiedosto. Onnistuuko ? Vai avautuuko vaan_ja_ainoastaan alkuperäisessä ohjelmassa.. Tai milleen Paint Shop Proossa pystyy muuntamaan sen psp tiedoston vaikka jpegiksi,, tyyppi muutti sen kyllä jpegiks mutta Gimp valittaa silti ,että tiedosto on psp -tiedosto? THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Gimpin ainakin pitäisi osata avata noita. En ole koskaan kokeillut... "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
wrshredder 07.07.2006 23:35:18 | |
---|
mä koklasin ,ei pysty. Tiedä sitten jos jokin plugin auttas? THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
SaBer 08.07.2006 10:31:13 (muokattu 08.07.2006 10:32:24) | |
---|
mä koklasin ,ei pysty. Tiedä sitten jos jokin plugin auttas? Löytyykö Avaa-dialogista tiedostotyypeistä .psp? Mulla löytyy. Mikäköhän versio sulla on gimpistä? Sulla saattaa olla vanha versio, tai sitten joku jenkkiversio, jossa on patenttien takia jätetty tuo pois... EDIT: Mulla versio 2.2.8 "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
Fortune 08.07.2006 14:01:43 | |
---|
Tai milleen Paint Shop Proossa pystyy muuntamaan sen psp tiedoston vaikka jpegiksi,, tyyppi muutti sen kyllä jpegiks mutta Gimp valittaa silti ,että tiedosto on psp -tiedosto? Koetapa tallentaa tiedosto PSP:ssa tiff-muotoon, se ei hävitä tietoa pakkaamalla kuten jpg tai gif. Ja Save As -valikon kautta, pitäisi onnistua. Siis ihan mutulla, itse käytän Photoshopia, mutta kyllä tuo on niin peruskamaa että pitäisi onnistua.
Look behind you, a three-necked guitar! |
wrshredder 08.07.2006 14:47:39 (muokattu 08.07.2006 14:54:11) | |
---|
Löytyykö Avaa-dialogista tiedostotyypeistä .psp? Mulla löytyy. Mikäköhän versio sulla on gimpistä? Sulla saattaa olla vanha versio, tai sitten joku jenkkiversio, jossa on patenttien takia jätetty tuo pois... EDIT: Mulla versio 2.2.8 Löytyyhän se sieltä ,muttei silti avaa.. tulee ilmoitus; Unsupported PSP file format version 5.0 koitan kooklettaa.. Niin ja mulla on 2.2.8 ---------------------- edit: Joo luin tuolta foorumista että sitä 5.0 (vai mikä sitten lieneekään) kuvaa ei tueta , eli kuva pitää vaan muuttaa. Ongelma tässä on se että mulla ei oo PSP:tä.. Linukalle tietenkin saattaisi löytyä joku ohjelma millä muuttaa .psp kuvia muiksi mutta menee hakuammunnaksi tollanen.. Koetapa tallentaa tiedosto PSP:ssa tiff-muotoon, se ei hävitä tietoa pakkaamalla kuten jpg tai gif. Niin eli mulla ei ole psptä , mutta sanon sitten kaverille että muuttaa sen toksi. Ja kiitoksia vinkeistä.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23