Aihe: Kitaravahvistin hakusessa
1
Clayden
07.07.2006 22:40:39
Mikä olis paras vaihtoehto vahvistimista, jossa on 30 wattia? Sopisi hevin soittoon.
Hintaluokka 200 euron tuntumassa, ehkä vähän alle(rahatilanteesta johtuen)

Laney tai Peavey on ollut mielessä, mutta kertokaa te jotka tiedätte.
Juustonaksu
07.07.2006 22:43:52
Mikä olis paras vaihtoehto vahvistimista, jossa on 30 wattia? Sopisi hevin soittoon.
Hintaluokka 200 euron tuntumassa, ehkä vähän alle(rahatilanteesta johtuen)

Laney tai Peavey on ollut mielessä, mutta kertokaa te jotka tiedätte.

TF-200 tuskin saat ihan tuohon budjettiin, mutta vakiovastaus(kseni): Peavey Bandit 112.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Muuki
08.07.2006 02:55:29
Jos jotain luuskaa ehdottomasti haluat, niin Line6 Spider 112 tai 212 on passeli tuohon hintaan, älä maksa centtiäkään enempää...

Eikös tässä haettu viitisen kertaa pienempää wattimäärää vahvistimelta? Linja kuusi on siinä ja siinä että se on passeli..
Mittään en oo kirjottanu alle
H.E.L.L
08.07.2006 10:49:23
Hughes & Kettner edition blue. Mulla on tämä 30-wattinen ollut käytössä nyt kuukauden verran ja mun mielestä on tosiaan hintansa väärti. Maksoi 199€ uutena.
Säröpurkin kanssa saa monenlaiseen hevimättöön hyvät saundit. Kliinit on hyvät kanssa. Meteliä on kerrostaloon vähän liikaakin. Kannattaa käydä ainakin testaamassa. Itse tein vertailun voxin, rolandin cube 15:sen ja tämän kesken. Mun korvaan tästä sai muhkeimmat ja luonnollisimmat soundit.
nissemus
08.07.2006 13:00:23
Eikös tässä haettu viitisen kertaa pienempää wattimäärää vahvistimelta? Linja kuusi on siinä ja siinä että se on passeli..

Nojoo, eihän noi trankkuwatit ikinä pidä paikkaansa. Toi edition blue vois olla kova.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)