Miksu 06.07.2006 21:54:30 | |
---|
Ajattelin tehdä tälläisen keskustelun koska minulla itselä on stage customit ja haluan tietää onko ne teidän mielestä hyvät? |
hollmi-5 06.07.2006 22:00:52 | |
---|
On ne hintaisekseen oikein hyvät. Niin on Lada Samarakin hintaisekseen hyvä auto uutena. Samoin Rolls Royce. Absoluuttisella asteikolla Stage Custom on kouluarvosanalla 4-10 noin 6. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Miksu 06.07.2006 22:02:40 | |
---|
Jaa,kyl mulle ne on ihan hyvät mä en parempia tarvi |
fish-eye 06.07.2006 22:04:03 | |
---|
se on hyvä jos ne on sust hyvät! There is no life like no life! |
hollmi-5 06.07.2006 22:04:37 | |
---|
Jaa,kyl mulle ne on ihan hyvät mä en parempia tarvi Sitten et taida tarvita mielipiteitäkään. Lue hiukan näitä topikkeja ja tutustu niihin. Käytä hakua ja huomaat, että aiheesta on keskusteluja. Niihin sitten lisäilet kommentteja. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Miksu 06.07.2006 22:06:44 | |
---|
Jepjep..kylkyl |
rumpali-isti 06.07.2006 23:24:06 | |
---|
Lukkoa tälläsille! "Be the Devil's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
Starless 07.07.2006 00:50:24 | |
---|
rumpalistille munalukkoa |
vapauskauppias 07.07.2006 01:31:18 | |
---|
Itse en ymmärrä tätä, että omistaa jonkun instrumentin - siis soittaa ja virittää sitä päivittäin - ja sitten tulee kysymään: "Onko tämä hyvä?". Ei vain ymmärrä. Antakaa korvien kertoa. "Tuo fraasi-sana on kyllä vähän pikkurilliosastoa rumpujen soiton yhteydessä, myönnän. Komppi, filli, kalja." |
Stereophile 07.07.2006 02:16:15 | |
---|
Itse en ymmärrä tätä, että omistaa jonkun instrumentin - siis soittaa ja virittää sitä päivittäin - ja sitten tulee kysymään: "Onko tämä hyvä?". Ei vain ymmärrä. Antakaa korvien kertoa. Kyllähän 302:kin on hyvä, jos on korva tottunut soundiin eikä paremmasta tiedä... Kyllä nyt kelpaa... |
Nolte 07.07.2006 10:59:41 | |
---|
Voihan vinetto taas! Keskustelun aloittaja on eilen rekisteröitynyt ja ilmeisesti melko nuorikin kaveri. Ja mitä saa niskaansa välittömästi, kun uskaltautuu palstalle? Tonnikaupalla paskaa. Perkeleen hölmöt!!! Hyvät kamat - huono soittaja! |
ddrum54 07.07.2006 11:08:18 | |
---|
Voihan vinetto taas! Keskustelun aloittaja on eilen rekisteröitynyt ja ilmeisesti melko nuorikin kaveri. Ja mitä saa niskaansa välittömästi, kun uskaltautuu palstalle? Tonnikaupalla paskaa. Perkeleen hölmöt!!! Juu, se on mukavaa, kun on suvaitsevainen vastaanotto. Voisikohan joku ( Magiz?) ko. setin omistaja kertoa hyviä / huonoja kokemuksiaan rummuistaan? Kiitos. 2`n 4 |
Deino 07.07.2006 11:57:08 | |
---|
Voihan vinetto taas! Keskustelun aloittaja on eilen rekisteröitynyt ja ilmeisesti melko nuorikin kaveri. Ja mitä saa niskaansa välittömästi, kun uskaltautuu palstalle? Niin, mutta kannattaisi vähän eka tutustua foorumiin eikä heti ensimmäisenä päivänä vetästä kahta topikkia steik kustomeista. ;) Deino vaan |
Magiz 07.07.2006 17:10:25 (muokattu 07.07.2006 17:12:14) | |
---|
Juu, se on mukavaa, kun on suvaitsevainen vastaanotto. Voisikohan joku ( Magiz?) ko. setin omistaja kertoa hyviä / huonoja kokemuksiaan rummuistaan? Kiitos. Yamaha Stage Custom, varsinkin hyvin pidettynä, on käytettynä hintaisekseen erittäin laadukas setti. Onhan se toki tehty halvasta puusta, jonka kouluttunut korva kyllä huomaa, mutta se ei ole paha asia ollenkaan, varsinkaan jos on kyseessä rumpalin ensimmäinen setti. Omista stage customeistani pidän hyvinkin paljon, lähinnä värin takia tosin. :) studiossa rummut toimivat yllättävänkin hyvin. Muhkeat soundit hyvillä kalvoilla ja hyvällä vireellä. Mielestäni parempi setti kuin pearl export tai tama rockstar. Kaikkia näitä siis soitellut aktiivisesti, ei ole mielipide. Kuitenkin nyt kun omat soittotaidot, ja musiikkikorva alkaa vaatia parempaa, on itselle tulossa uusi setti. Stage custom on kuitenkin itselläni toiminut aktiivisessa soitossa pari vuotta ilman mitään moitittavaa. Kaikki tämä tiivistettynä: todellakin hintaisekseen erittäin hyvä. :) E: ja niin, oikein paljon tervetuloa foorumille. :) Keep it Fresh |
Magiz 07.07.2006 17:11:56 | |
---|
Niin, mutta kannattaisi vähän eka tutustua foorumiin eikä heti ensimmäisenä päivänä vetästä kahta topikkia steik kustomeista. ;) noh, tuosta foorumiin tutustimisesta huomaisi vain sen, kuinka uudet foorumilaiset vain saavat paskaa niskaansa. jos tulee uutena foorumille, niin paljon paremmin pitäisi saada vastaus kysymykseensä kun sen itse kysyy. tätä olen mieltä. suvaitsevaisuutta ihmiset, onhan tästä jo keskusteltu. Keep it Fresh |
AP 07.07.2006 18:57:12 | |
---|
Yamaha Stage Custom, varsinkin hyvin pidettynä, on käytettynä hintaisekseen erittäin laadukas setti. Jep. Opetteluun ei parempaa ole; kohtulliset rungot ja Yamahan rautatavara, vaikka kevyemmästä päästä onkin, kepittävät jotkut milleniumit ihan miljoona-nolla. Myös suruttomaan tanssilava-keikkakäyttöön erittäin suositeltava setti, soundit riittävät, kestävät roudausta eikä tarvitse varoa ihan hysteerisesti. E: ja niin, oikein paljon tervetuloa foorumille. :) No tätä! "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
jos tulee uutena foorumille, niin paljon paremmin pitäisi saada vastaus kysymykseensä kun sen itse kysyy. tätä olen mieltä. suvaitsevaisuutta ihmiset, onhan tästä jo keskusteltu. GO Markus GO! There is no life like no life! |