TAMAS 08.06.2006 20:40:42 | |
---|
Kannattaa ehdottomasti kokeilla uudelleen staggia. Itselläni on hyviä kokemuksia näistä peleistä. Puolestaan en luota paisteen pelteihin juuri ollenkaan. tuntuvat menevän humppaa soittaessakin paskaksi (ainakin 2002 sarjan pellit) vaikka löisi oikealla tekniikalla. Tiedän että tästä syntyy tappelu mutta tämähän on minun mielipiteeni. Miettinen! |
Morbidi 12.06.2006 15:48:14 | |
---|
Kannattaa ehdottomasti kokeilla uudelleen staggia. Itselläni on hyviä kokemuksia näistä peleistä. Puolestaan en luota paisteen pelteihin juuri ollenkaan. tuntuvat menevän humppaa soittaessakin paskaksi (ainakin 2002 sarjan pellit) vaikka löisi oikealla tekniikalla. Tiedän että tästä syntyy tappelu mutta tämähän on minun mielipiteeni. Njoo, tässä kiihtymyksestä laantuessa ja hintoja vertaillessa (plus lueskellessa enemmän Staggista) olen tullut siihen tulokseen, että taitaa se seuraavakin satsi olla samaa merkkiä. Tosin tällä kertaa ostan jostain ihan muualta kuin Joensuun Ykkösmusiikista, sillä sieltä antoivat vain 3 kuukauden takuun, kun taas monista muista paikoista saa jopa vuoden takuulla. |
Migo 12.06.2006 16:02:10 | |
---|
Njoo, tässä kiihtymyksestä laantuessa ja hintoja vertaillessa (plus lueskellessa enemmän Staggista) olen tullut siihen tulokseen, että taitaa se seuraavakin satsi olla samaa merkkiä. Tosin tällä kertaa ostan jostain ihan muualta kuin Joensuun Ykkösmusiikista, sillä sieltä antoivat vain 3 kuukauden takuun, kun taas monista muista paikoista saa jopa vuoden takuulla. Itse en ole kyllä vuoden takuista Staggin kohdalla kuullut. Niinpä.. |
TAMAS 12.06.2006 16:48:33 | |
---|
Njoo, tässä kiihtymyksestä laantuessa ja hintoja vertaillessa (plus lueskellessa enemmän Staggista) olen tullut siihen tulokseen, että taitaa se seuraavakin satsi olla samaa merkkiä. Tosin tällä kertaa ostan jostain ihan muualta kuin Joensuun Ykkösmusiikista, sillä sieltä antoivat vain 3 kuukauden takuun, kun taas monista muista paikoista saa jopa vuoden takuulla. Minä kävin katsomassa ykkösmusiikissa myös staggin peltejä. mukaani ei lähtenyt mitään mutta käyn poimimassa sen 17" furian sieltä pois kohtapuoliin. Miettinen! |
Morbidi 12.06.2006 18:44:23 | |
---|
Itse en ole kyllä vuoden takuista Staggin kohdalla kuullut. Hmm. Kumma juttu. Ihan varmasti jossain puljussa oli vuoden takuu, vaikka itsekin sitä ihmettelin. Ilmoitan heti, kun kyseinen liike mieleen muistuu. No, ainakin puolen vuoden takuulla luulisi löytyvän :) On se nyt PERKELE jos ei ihmisiä saa vihata! |
Mr. Morrow 12.06.2006 21:03:17 | |
---|
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
Jordan 27.06.2006 12:13:25 | |
---|
Kävin eilen Millbrookissa kokeilemassa Staggin peltejä ja tykästyin Furian rideen ja dh-. sh-, ja myra crasheihin. Rahaa ei ollut mukana lähes ollenkaan, mutta ostin silti 6" Blackmetal-kellon. Hauska vehje:D Mutta yleiskuva, minkä Staggista sain, oli aika hyvä. |
Terok 28.06.2006 11:21:30 | |
---|
Itsellä Stagg DH 16" China on n. vuoden aikana kaatunut useasti maahan, kerran niin että lohkesi noin 1 cm kokoinen palanen ja sen jälkeen on soitettu varmaan puolet tuosta ajasta. Sen lisäksi en erityisemmin ole säälinyt tuota ja on kestänyt mukana mätyn veivaamisessa hyvin... |
Jomped 03.07.2006 15:48:42 | |
---|
soitan black metallia, ja tartteisin tässä uuden symbaalisarjan. stagg on kyllä laudalle laitettu, mutta kumpi, Kumpi, Myra vaiko Furia??? kumpi on hevimpää? hinnathan lähes samoja.. mitä eroja niissä muutenkaan ylipäänsä on ^^ |
glum 03.07.2006 16:20:54 | |
---|
soitan black metallia, ja tartteisin tässä uuden symbaalisarjan. stagg on kyllä laudalle laitettu, mutta kumpi, Kumpi, Myra vaiko Furia??? kumpi on hevimpää? hinnathan lähes samoja.. mitä eroja niissä muutenkaan ylipäänsä on ^^ se mikä itsestäi kuulostaa hyvältä, mene liikkeeseen ja testaa. näitä ei kannata sokkona tilata koska se yksilöllisyys on näiden peltien vika, hyvän peltisatsin löytää testaamalla, tilaamalla voi pettyä pahasti, liikkeeseen ja testailemaan, siten vain voit löytää itellesi hyvän satsin.jos et pääse testamaan niin älä osta. Heippa. |
lethus1 05.07.2006 09:49:12 | |
---|
soitan black metallia, ja tartteisin tässä uuden symbaalisarjan. stagg on kyllä laudalle laitettu, mutta kumpi, Kumpi, Myra vaiko Furia??? kumpi on hevimpää? hinnathan lähes samoja.. mitä eroja niissä muutenkaan ylipäänsä on ^^ Stagg Black Metal -pellit kenties. Ei, älä osta nimen puolesta kuitenkaan. Ittelläni on Furiaa ja tykkään siitä pirusti. A-customin rinnalla soi, ei jää jalkoihin eikä eroa soundin puolesta liikaa vaan juuri sopivasti. Myraa en ole kokeillut. Välttämättähän se, että soittaa blackmetallia tai mitä tahansa muuta, ei tarkoita sitä että pitäis olla mahdollisimman paksut pellit. |
Jomped 06.07.2006 20:17:25 | |
---|
niin, ajattelin samaa, kunhan nyt keksisi jonkun hyvän hinta/laatusuhde sarjan. kertokaas. meinl byzance? mites tuo stagg black metal? setin olen löytänyt, mutta pellit, ride, 3 crashia, ja splash maybe? ne mä tartten. :D:D |
Stereophile 07.07.2006 01:16:12 | |
---|
niin, ajattelin samaa, kunhan nyt keksisi jonkun hyvän hinta/laatusuhde sarjan. kertokaas. meinl byzance? mites tuo stagg black metal? setin olen löytänyt, mutta pellit, ride, 3 crashia, ja splash maybe? ne mä tartten. :D:D Jos pätäkkää löytyy, niin A-Customit toimii yleensä kaikkeen. Kyllä nyt kelpaa... |
lethus1 07.07.2006 08:47:51 | |
---|
niin, ajattelin samaa, kunhan nyt keksisi jonkun hyvän hinta/laatusuhde sarjan. kertokaas. meinl byzance? mites tuo stagg black metal? setin olen löytänyt, mutta pellit, ride, 3 crashia, ja splash maybe? ne mä tartten. :D:D Kuten aikaisemmin sanoin, älä anna BlackMetal nimen hämätä. Ei todellakaan ole mitään kirkkaita, "paisteesti" soivia peltejä enkä itse näkisi niitä käyttäväni hevimäiskeessä. Kukin tosin mistä tykkää, mutta... |
Jomped 07.07.2006 09:45:05 | |
---|
ok kiitos. =) se on sitten pois laskusta. hmphrmph |
lethus1 07.07.2006 11:42:27 | |
---|
ok kiitos. =) se on sitten pois laskusta. Elä nyt, siis jos itse diggasit, anna mennä, mutta minulle jäi sellainen fiilis ettei toimi kovassa räimeessä. Aika pintaraapaisu minun kokemus noista pelleistä, joten luota enemmänkin korviisi. |
Legatus 07.07.2006 12:07:51 (muokattu 07.07.2006 12:08:16) | |
---|
Minäkään en tykkää Staggin bläk medal pelleistä. Soundi on übertumma. Jatsipeltejähän ne enemmän on. E: Tunaroin Eiku... |
Minäkään en tykkää Staggin bläk medal pelleistä. Soundi on übertumma. Jatsipeltejähän ne enemmän on. Minä taas tykkään, samasta syystä. Vielä en omista, mutta vakavassa harkinnassa on. Ei tosiaan mitenkään omimpiaan hevistelyyn. |
Rumpali P 16.07.2006 16:12:32 | |
---|
Mullakin on mausteena staggin SH regular 10´´. Se on tosi hyvä varsinkin jos tarttee korvata crash. Hieman chinamainen soundi niinkun crashissä. |
Rhagfyr 21.07.2006 09:52:49 | |
---|
Minäkään en tykkää Staggin bläk medal pelleistä. Soundi on übertumma. Jatsipeltejähän ne enemmän on. Minä taas tykkään, samasta syystä. Vielä en omista, mutta vakavassa harkinnassa on. Ei tosiaan mitenkään omimpiaan hevistelyyn. Itsekin ostin juuri Black Metal crashin 15". Ei kyllä tuo saundi parasta ole, mutta menettelee. Pitää ainakin lyödä vähän kovempaa ku muita peltejä että saa ääntä :) |