TimoS 07.07.2006 12:58:42 | |
---|
Tervehdys, Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta noista kahdesta kikottimesta? Ongelma on että toisen noista ostan, mutta kumman? Paikanpäälle en pääse niitä testaamaan, joten luettuihin arvioihin tässä nojataan. DE7:ssa on enemmän säätövaraa, tosin käyttäisin sitä vain tuossa Echo moodissa. Näytteet Ibanezin kotisivuilla kuullostivat siltä miltä pitääkin. EM5:sta ei ole muuta tietoa kuin sitä on kaikkialla kovasti kehuttu. Voisiko olla myös niin että tuo DE7 pitää sisällään EM5:n vai onko DE7 täysin uusi konsepti? Tietenkin saa omaansakin yrittää tarjota, tiedä vaikka ostaisin pois pölyttymästä ;-) |
rosberg 07.07.2006 14:06:17 | |
---|
em5 jos jostain saat, se on hyvä. miksi? |
Miikathebest 07.07.2006 14:15:51 (muokattu 07.07.2006 14:16:18) | |
---|
Mitämitä? Soundtank echomachine EM5 ? Olisin ymmärtänyt että yleisen mielipiteen mukaan ne(soundtankit) ovat melkoista kuraa. Itselläni on DE-7... sanotaanko että se toimii niin kuin olettaisikin... ei mitään valittamista tähän mennessä. Kannattaa huomioida että DE7:n saa nykyään myös PINKKINÄ!!! http://www.musicolar.ch/db/img/Ibanez%20DE7%20Colour.jpg Oli ihan pakko hankkia jo pelkästään värin puolesta. Hei sinä! |
rosberg 07.07.2006 15:02:06 | |
---|
Mitämitä? Soundtank echomachine EM5 ? Olisin ymmärtänyt että yleisen mielipiteen mukaan ne(soundtankit) ovat melkoista kuraa. turha haukkua legendaa vaikka se onkin soundtank-sarjaa. laitoshan on mitä parhain ja esim. custom-soundsin pitäjä joskus sitä hehkutti hyvänä. eli vähänpä tiesit! miksi? |
Härski 07.07.2006 15:10:40 | |
---|
Kuinka pitkän delayn tosta Echo machinesta saa? Kun DE7:sta saa 2600 ms pitkiä... |
Lord of the strings 07.07.2006 15:14:25 | |
---|
DE7 on kyllä hyväsoundinen delay. Lämmin ku mikä. Itse on tosin hankkinut tap-tempon puuttumisen vuoksi. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" |
Jiaster 07.07.2006 15:29:47 | |
---|
EM5:sta ei ole muuta tietoa kuin sitä on kaikkialla kovasti kehuttu. Ite olen tykästynyt tuohon EM5:een. Jonkinlaisena nauhakaikumallintavanahan tuota on markkinoitu, mutta tiedä siitä sitten...kyllä se ainakin kotioloissa toimii rautalankamusan soittelutarpeeseen ihan riittävästi. Ja näytti tuo ainakin aikanaan kelpaavan Lunatics-orkesterin kitaristille keikkakäyttöönkin. Torilta nappasin itselle vähän aika sitten toisen samanlaisen, kun halavalla sai (halpahan se on tosin ollut uutenakin). Se kytkin noiden heikkokohta nähtävästi on (toisessa ainakin jo n. 6-7 vuoden jälkeen vähän pätkii...:-)), mutta se muovikotelo kestää ihan hyvin normaalin jalalla taputtelun. |
Strutsi 07.07.2006 17:11:54 | |
---|
Minkäshintaisia nämä ovat suunnilleen? Pitäisi ehkä minunkin hommata delayta tässä. "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
Minkäshintaisia nämä ovat suunnilleen? Pitäisi ehkä minunkin hommata delayta tässä. DE7 on uutena jotain reilun huntin, mutta vähän väliä torillä näkyy 50-70 e:llä niitä liikkuvan. EM5 sen sijaan on harvinaisempi, mutta ei juuri tuon enempää maksa. Tai ainakaan mä en maksais. |
Jiaster 07.07.2006 17:16:51 | |
---|
Minkäshintaisia nämä ovat suunnilleen? Pitäisi ehkä minunkin hommata delayta tässä. Tuo torilta ostettu EM5 maksoi 35€ |
fridgebuzz 07.07.2006 18:12:29 | |
---|
Mulla on ollut kumpikin, Echomachine laudassa noin kuusi vuotta, DE-7 pari vuotta. Kumpikin ovat todella hyväsoundisia pedaaleja, DE-7:ssa reilusti enemmän delayaikaa. DE-7 hajosi (echo-puoli ei enää toiminut). Echomachine mulla on metallisessa soundtank-kotelossa, vähän meinaa reistailla kytkin. Kumman tahansa ostat et voi mennä vikaa. |
Chemo 07.07.2006 19:48:46 | |
---|
Mitämitä? Soundtank echomachine EM5 ? Olisin ymmärtänyt että yleisen mielipiteen mukaan ne(soundtankit) ovat melkoista kuraa. EM5 on tosiaan poikkeus tuohon sääntöön. Oikein miellyttävä peli, on kelvannut mulla ihan tosikäyttöönkin. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |