Aihe: Onko se Larssi hyvä rumpali?
1 2 3 4 5 6
Jackson Dinky
19.10.2003 14:38:40
Saattaahan se soittaá käsivarsilla ihan show mielessä. Väittäisin ettei kukaan soita Until it sleeps alkukomppia käsivarsilla. (32-osia arviolta 110-120bpm)

Mitä sä säädät??!? Ollaan kaverin kanssa tuota biisiä soitettu kyllästymiseen asti.
Jackson Dinky
19.10.2003 14:40:48
Se kuitenkaan ole mitään "Uutta" oikeestaan luonut mutta sen soitto kuitenkin toimii, Lähinnä näytti närhen munat siinä Queen coverissa kun polki tuplia (nojaa)..JA ohan se Justise for alli mutta mutta mielipiteitä..

Tykki rumpali tekis metallicalle terää, saman kun Dee Motorheadille..

Vituttaa lukea tällasia paskathraedeja. Tai niitä tyhmyyksiä mitä jotkut tänne kirjottaa. Varsinkin ne jotka kirjottaa että "se ei osaa sitä eikä tätä". PRKL!
Jaska
19.10.2003 14:59:52
Älä ota henkilökohtaisesti, ei ollut pelkästään sinuun kohdistettu.

en ota :)
SnErA
19.10.2003 16:02:00
Vituttaa lukea tällasia paskathraedeja. Tai niitä tyhmyyksiä mitä jotkut tänne kirjottaa. Varsinkin ne jotka kirjottaa että "se ei osaa sitä eikä tätä". PRKL!

HärreGood mitä sitten luet...Mene kotiin itkemään jos vaikka helpottaa.
lkx
19.10.2003 19:38:51

No voi helvata kun voi äijä narista tollasesta!

Hajoo siihen.

Ne päristyksethän on ihan kingejä, ja tuo jumalaisen fiiliksen biisiin. Until It Sleeps on mielestäni Metallican parhaita biisejä, eikä se kiilaava virvelifillikään sitä huononna. Päinvastoin - se vain lisää biisin rokkaavuutta ja "one-shot"-meininkiä.

Mielipiteitä mielipiteitä. Mun mielestä se ei o kuitenkaan hyvän rumpalin merkki jos ei osaa soittaa taimissa. Eikä se varsinkaan paranna mitään rokkaavuutta tai meininkiä jumalaisesta puhumattakaan. Mun mielestä se on suoraan sanottuna perseestä. Huomatkaa taas IMO!

Tää threadi oli tuhoon tuomittu jo syntyessään. Onhan aina välillä kiva tapellakin....
There is no spoon...
Viceroy
19.10.2003 20:00:12

Mielipiteitä mielipiteitä. Mun mielestä se ei o kuitenkaan hyvän rumpalin merkki jos ei osaa soittaa taimissa. Eikä se varsinkaan paranna mitään rokkaavuutta tai meininkiä jumalaisesta puhumattakaan. Mun mielestä se on suoraan sanottuna perseestä. Huomatkaa taas IMO!

Joo, tässä on vaan se ero, että mä oon oikeassa ja sä väärässä. Vihjaatko, ettei Slars osaa soittaa taimissa? Eiköhän se mies pese siinä hommassa (selvinpäin) 99% hevirumpaleista - ainakin, kun puhutaan siis hevin soitosta, eikä mistään gaad'dääm portnoy-kilkattelusta! Aargh!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Jaska
19.10.2003 20:36:29
ääh, tämä on tyhmää.

mutta hauskaa silti.

olen myös sitä mieltä ettei larssi ole mikään time-lahjakkuuskaan
lkx
20.10.2003 12:04:38

Joo, tässä on vaan se ero, että mä oon oikeassa ja sä väärässä.

Toivossa on hyvä elää.

Vihjaatko, ettei Slars osaa soittaa taimissa?

En vihjaa, vaan sanon suoraan.

Eiköhän se mies pese siinä hommassa (selvinpäin) 99% hevirumpaleista

Ei.
There is no spoon...
lkx
20.10.2003 12:06:20

ääh, tämä on tyhmää. mutta hauskaa silti.

Oot ihan oikeessa. Musta on ainakin hiano ärsyttää semmosia jotka tosissaan luulee että Lars Ulrich osaa soittaa hyvin rumpuja.
There is no spoon...
Bacchus
20.10.2003 12:32:21
Oot ihan oikeessa. Musta on ainakin hiano ärsyttää semmosia jotka tosissaan luulee että Lars Ulrich osaa soittaa hyvin rumpuja.

Ei välttämättä mikään tekninen nero, mutta korvaamaton Metallicalle, niinkun jo todettu. Onhan Larssilla sormensa pelissä suurimmassa osassa Metallican biiseistä, sävellysmielessä siis. Ja se on paljon se, kun on kyseessä Metallican kaltainen legendaarinen bändi.

Mutta, pikkuhiljaa alkaa tää keskustelu junnaamaan paikoillaan...=)
!
jussiohman
20.10.2003 14:48:38
"I`ve been in this band(Metallica)since I was seventeen and it`s the only band I`we ever been in. It`s all I know."
-Slers U.
Nuoren ihmisen draamantaju rajoittuu ajatukseen "minä menetän sinut"-Liimatta
EilaPertti
20.10.2003 15:38:02
Älkää ny Larssonia dumatko...sehän on vaan pisnismies. Jos yliarvostuksesta puhutaan, niin Mike Portnoy tulee ekana mieleen. Äijähän on aivan keskivertorumpali. Halonhakkaaja, jolla ei ole dynamiikantajua pätkääkään. Ja kyllä Larssilla ainakin jalat toimii paremmin kuin Portnoylla.
Jaska
20.10.2003 15:45:19
Ja kyllä Larssilla ainakin jalat toimii paremmin kuin Portnoylla.

uuh, mitenkähän tämän nätisti sanoisi... EI
EilaPertti
20.10.2003 15:54:31
No, ehkä toi oli vähän totuudenvääristelyä joo. Kumpikin on mahdottomia puujalkoja. Ihmettelen vaan sitä, miks Mikea hehkutetaan niin paljon. No, Larssonistahan täällä puhuttiin, joten stop tälle Portnoyn ivaamiselle.
hjukke
20.10.2003 16:02:21

No, ehkä toi oli vähän totuudenvääristelyä joo. Kumpikin on mahdottomia puujalkoja. Ihmettelen vaan sitä, miks Mikea hehkutetaan niin paljon. No, Larssonistahan täällä puhuttiin, joten stop tälle Portnoyn ivaamiselle.

Juu mutta ei sitä rololoo-kilkuti-mulkuti -poknoytakaan täällä aleta ylistää.
"- munakennot on huumorihommaa" -Leikari
Jaska
20.10.2003 22:27:07
täytyypi varmaan tehdä oikein oma threadi "Hauku rumpaleita" jossa sitten kilvan solvataan kaikkia ja tapellaan.

olis ainakin jotain tekemistä

tai otsikko vois olla "Sivistynyttä keskustelua rumpaleista" ja lopputulos olis silti sama.
Mikko/DE
21.10.2003 10:47:10

Onhanse kivoja juttuja tenhny, mutta Justice on kyllä niin kehno veto etten ite olis painoon päästäny. About kaikki fillit menee överiks ja on soitettu erikseen m ikä haittaa ihan saatanasti. En tajua miksi ride the lightningin ja M of P's levyjen joukossa voi olla tommoinen treeninauha.
bedlam
21.10.2003 12:04:21

Mitä sä säädät??!? Ollaan kaverin kanssa tuota biisiä soitettu kyllästymiseen asti.

Kyse ilmeisesti oli siitä, millä tyylillä Lars tuon pärinän soittelee, ei siitä osaako teidän bändin rumpali sen soittaa... Vaan mitä minä edes teen tällä alueella?
http://www.mikseri.net/kiasma
jussiohman
21.10.2003 12:35:36
Onhanse kivoja juttuja tenhny, mutta Justice on kyllä niin kehno veto etten ite olis painoon päästäny. About kaikki fillit menee överiks ja on soitettu erikseen m ikä haittaa ihan saatanasti. En tajua miksi ride the lightningin ja M of P's levyjen joukossa voi olla tommoinen treeninauha.

Onko nuo oikeesti totta nuo jutut, että Just ice olisi soitettu pätkissä? Kyllähän ne niitä joitakin on keikoila vetäny. Onko kellään oikeita faktoja tosta?

Mun mielestä Just icen fillit on just siistejä.
Nuoren ihmisen draamantaju rajoittuu ajatukseen "minä menetän sinut" -Tommi Liimatta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)